پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اوندر

۲,۱۳۵ بازديد
افتتاح راهنما در دوران جدید برای سازمان ملل
نوشته شده بود :
ام .
غواصان ارتشی از غواصان کمک کردند تا در غواصی زیر آب غرق شوند . آن‌ها به عنوان سرپرستان غواصی و غواصان کلاه سخت , بازرسی و تمیز کردن لوله‌ها عمل می‌کردند . گروه مهندسین , غواصان ارتشی و غیرنظامی را به کاره‌ای تعمیر و نگهداری کامل آورده بودند .
اس . ای . ای .
در کنار رودخانه " اوهایو " در کنار رودخانه " لاک " , " " هوم پیج " ", " " هوم پیج " " در کنار رودخانه " اوهایو " واقع شده‌است .
گروه مهندسین در حال قدم زدن در امتداد محل قفل در محل قفل است . این محل رو به وخامت در ماه سپتامبر بسته شد تا راهی برای قفل و سد جدید ایجاد شود .
(راست) لوله‌ها را در محل قدیمی قفل می‌کند . شرایط ضعیف در این محل قدیمی باعث تحریک نیروهای ارتش مهندسان برای باز کردن قفل و سد جدید در اوایل صبح شد .
بد نیست . یک گروه نظامی از مهندسان مهندسین در حین راه رفتن در مسیر سیمانی باریک در محل رو به وخامت در محل رو به وخامت در شمال ایالت ایلینوی - کنتاکی سیخ شدند .
او با نگاهی به رودخانه اوهایو در روز روشن ماه اوت گفت : " این نوعی ناراحت‌کننده است . "
" قفل " , که درست در شمال ایالت کنتاکی , کنتاکی , واقع در ساحل شمالی اوهایو قرار داشت , به آخرین روزه‌ای خود وارد شده بود .
برای گروه مهندسین ارتش که ایستگاه قدیمی را درست در غرب پل باریک کاب پرواز می‌کردند , این انتقال تلخ و تلخ بود . اعضای سپاه نسل‌های مختلف در قفل‌ها و قفسه‌های مشبک کار می‌کردند که مدت‌ها از عمر قفسه‌ای آن‌ها گذشت . نسل‌های کارگران و پیمانکاران همچنین سال‌ها را به یک پروژه درست در غرب این دو قفل تبدیل کرده‌اند .
این گروه از مهندسان ساخت سد و سد را بر فراز رودخانه که شبیه یک بنای یادبود است , پرده‌برداری کردند .
یکی از قفل‌ها و سده‌ای متعدد توسط سپاه , منجر به مدرن‌سازی سیستم آبی داخلی شد که در اواسط قرن نوزدهم شروع شد . رودخانه اوهایو به مدت طولانی نماد روح پیشگام گسترش غرب آمریکا است .
در طول دهه ۱۹۷۰ آمریکایی‌ها به سمت غرب رفتند و از اوهایو به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل کالا و تدارکات استفاده کردند . این سنت به امروز ادامه می‌یابد . کشاورزان و شرکت‌های عرضه از اوهایو برای حمل محموله‌های عمده مانند فولاد , آهن خوک و گندم استفاده می‌کنند .
افزایش تجارت
کارشناسان صنعت در انتهای غربی اوهایو , میزان ترافیک تجاری بیشتری را از طریق این آب‌ها نسبت به آبراه پاناما , برآورد می‌کنند . براساس گزارش رویترز , حدود 90 / 57 درصد از صادرات غلات بالغ کشور در امتداد رودخانه‌ها حرکت کرده‌است . از آنجا که شبکه آن دروازه‌ای است که به دیگر رودخانه‌ها , از جمله می‌سی‌سی‌پی و رودخانه تنسی منتهی می‌شود .
این گروه که متهم به امکان ناوبری و عبور از رودخانه است , بیش از پیش گسترش پیدا کرده‌است . در این پروژه سه‌ساله , ساخت یک محفظه قفل - پا به پایان رسید .
در حدود ۲۳ مایلی شمال جایی که اوهایو در آن رودخانه تنسی را ملاقات می‌کند , بزرگ‌ترین شاخه فرعی آن , سپاه به ساخت یک قفل بزرگ با طول چند فوت و قفل تنسی ادامه می‌دهد . این قفل به عنوان دروازه‌ای به حوزه رودخانه تنسی عمل می‌کند که شامل بیش از ۴۰۰ مایل مربع از غرب تنسی به کوه‌های مه‌آلود در شرق است . این منطقه شامل چند مایل آب قابل کشتیرانی است . قفل جدید زمان‌های عبور کشتی‌ها را به کم‌تر از ۱ ساعت کاهش می‌دهد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.