جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دلیل

۲,۱۲۶ بازديد
با توجه به رشد نمایی در استفاده سربازان از دستگاه‌های شبکه‌ای … قطع برق تهدید بسیار محتمل است . راس گفت : " نشان می‌دهد که چگونه بازیگران غیردولتی می‌توانند از آسیب‌پذیری‌های فنی در دامنه اینترنتی به نفع خود در حوزه زمین استفاده کنند . "
او افزود : " انتقال بصری یک داستان کوتاه, رهبران را قادر می‌سازد تا نه تنها این حالات را پیش‌بینی کنند بلکه درس‌هایی را که می‌توانند از آن‌ها ترسیم شوند حفظ کنند . "
تیم‌های محافظ با منابع دولتی برای آمادگی برای سیل
نوشته جوزف مک گری , دانشگاه ملی واشنگتن
هوانوردان و سربازان گارد ملی واشنگتن در طی جاری شدن سیل در اسپراگ , به آن‌ها کمک می‌کنند .
کمپ موری , شست‌وشو . در طی بلایای طبیعی , اعضای گارد ملی واشنگتن به طور مرتب با متخصصان مدیریت اضطراری از سراسر کشور هم‌کاری می‌کنند . هماهنگی و هماهنگ‌سازی کلید موفقیت در این شرایط استرس بالا هستند .
به همین دلیل است که ستاد مرکزی نیروهای مشترک گارد ملی واشنگتن , مدیران و برنامه ریزان بخش مدیریت بحران واشنگتن را برای یک کارگاه پاسخ به سیل در کمپ موری در کمپ موری , ملاقات کردند .
جرمی هالی هورن , فرمانده گارد ملی هوایی واشنگتن گفت : " این مانند فیلم‌ها نیست , ما فقط به یک موقعیت عمل نمی‌کنیم . " " ما باید بدانیم که چه چیزی نیاز دارید و بیشتر اوقات , با دانستن چیزهایی که داریم شروع می‌شود . "
در طول کارگاه نیمه روز , مدیران اورژانس درباره قابلیت‌های محافظ یاد گرفتند , چه چارچوب زمانی مورد انتظار برای واکنش می‌تواند باشد و اینکه چگونه نگهبان می‌تواند مستقیما ً با مقامات مدیریت اضطراری کار کند تا بهترین گزینه را با کم‌ترین هزینه ارائه کند .
آقای کاپلان , مدیر واحد پاسخگویی و ریکاوری در بخش مدیریت بحران ایالت , گفت : " ما می‌خواهیم که این بخش‌ها ما را فرا بخوانند , و ما تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که همه منابع محلی و دولتی را قبل از ورود به این فاجعه به کار گرفته‌اند . " او گفت : " ما با نگهبان کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ما در حالی که آن‌ها را از کارفرمای غیرنظامی خود دور می‌کنیم هیچ دلیلی وجود ندارد. "
این جلسه مستقیما ً بر بخش‌هایی متمرکز بود که به طور سنتی سیل را تجربه می‌کردند .
هرن گفت : " ما به طور خستگی‌ناپذیر در حال برنامه‌ریزی برای یک زلزله در منطقه فرورانش مکران کار کرده‌ایم , و ما در مبارزه با آتش‌سوزی بزرگ شده‌ایم , اما این همه چیز است که باید روی آن تمرکز کنیم . "
گارد ملی واشنگتن پنج سرباز را از شرکت حمل و نقل " سنت st " به " اسپراگ " , واشنگتون , فرستاد تا به پر کردن آن‌ها کمک کند , اما در ساله‌ای اخیر شاهد فعال‌سازی عمده‌ای برای سیل نبوده است .
هورن گفت : " ما می‌خواهیم شهروندان واشنگتن را با بهترین خرید برای دلارهای مالیات تامین کنیم . " " بنابراین , گرفتن آن در اینجا به ما کمک می‌کند آن را درست انجام دهیم . "
یکی از راه‌هایی که نگهبان دریافت می‌کند , ایجاد بسته‌های آماده ماموریت است . اینها دارایی‌هایی هستند که نگهبان می‌تواند به سرعت در حال حرکت در صورت فاجعه باشد . این محدوده از کامیون‌ها و سربازان یا هوانوردان تا سیستم امدادرسانی اضطراری که اخیرا ً برای گردبادها در جنوب شرقی آمریکا مستقر شده بود.
این بسته‌ها نمونه‌هایی از کارهایی هستند که می‌توانیم انجام دهیم . " ما با مدیران اورژانس هم‌کاری می‌کنیم تا بهترین دارایی‌های موجود را فراهم کنیم. "
گارد ملی واشنگتن نیز در سطح منطقه‌ای قرار دارد تا در همه گوشه کشور با بلایای طبیعی سر و کار داشته باشد .
او گفت : " نیروی واکنش سریع ما برای سیل می‌تواند هشت عضو تمام‌وقت داشته باشد تا در عرض چند ساعت به یک فاجعه نقل‌مکان کنند , در حالی که زمان کافی برای ما فراهم می‌کند تا اعضای سنتی خود را در حال پردازش آماده کنیم و در را آماده کنیم . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.