جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شمار

۲,۱۰۰ بازديد
او در یک مصاحبه تلفنی گفت که او خوشحال است که از آدرس ایمیل خود بیرون رفته‌است تا او بتواند با او تماس بگیرد و او پیشنهاد داده‌است که جانشین او شود. او گفت که از دست دادن پول هیچ معنایی برای او ندارد و نیازی به جایگزینی آن نیست .
پزشکان انتظار دارند که او بهبودی کامل ایجاد کند .
دلاور , یک توپخانه میدان توپخانه که به آتشبار توپخانه , گردان زره‌پوش , هنگ توپخانه میدان توپخانه , و لشکر زرهی اعزام شده‌بود , گفت که پزشکان اطمینان حاصل کردند که سربازان اصول اولیه پزشکی جنگی را می‌دانستند و اغلب آن‌ها را تقویت و گسترش دادند . همچنین , در گرمای بیش از حد آل پاسو در مزرعه , آن‌ها تمایل داشتند که به دنبال بسته‌های آبدهی برای دانش خود از داروی مبارزه باشند .
" ما بارها و بارها تمرین می‌کنیم ; مثل حافظه ماهیچه است . به نظر نمی‌رسد که تعصب به نظر نرسد , بلکه در واقع … آن‌ها بهترین پزشکان جنگی هستند که تا به حال دیده‌ام . "
فرشته فرشتگان , فرمانده . , 2001 . , and f . در حدود یک سال است که به عنوان فرمانده آتشبار خدمت کرده‌است . او گفت که اقدامات او در صحنه تصادف او را متعجب نمی‌کند .
به بیان ساده‌تر او مرد عمل است و در زمان بدبختی برتری دارد . این چیزی است که او بهتر انجام می‌دهد . " او تاکید زیادی بر تمام آموزش ارتش دارد . در دسترس بودن در زمان مورد نیاز به عنوان یک نجات گر جنگی [ البته ] واجد شرایط [ بود ] , و مخصوصا ً برای اینکه به آسانی در دسترس وسیله نقلیه خود قرار گیرد , خیلی‌ها می‌توانستند بگویند که چیزی جز یک معجزه نیست . "
و این گردان و گردان را بخوبی نشان داده‌اند .
پورتو گفت : " وقتی می‌گویم که ما به یکی از بهترین و روشن‌ترین بخش خود افتخار می‌کنیم , برای کمک به کسی که نیازمند آن هستیم , بسیار افتخار می‌کنیم . "
دلاور گفت که او حدود سه سال است که در ارتش بوده‌است و این حادثه به او یاد داد که چگونه آموزش او می‌تواند به دیگران در خارج از ارتش کمک کند .
او گفت : " من در یک شلوار کوتاه و تی‌شرت در کنار بزرگراه بودم و زندگی یک نفر کمی به من وابسته بود [ در مورد مراقبت‌های پزشکی اورژانس ] . " " این کار احمقانه نبود [ که من می‌دانستم ] , اما برای [ 13 ] , جهان او بود . "
او گفت : " مرد جوان , تو همیشه قهرمان من خواهی شد . " به این دنیا و مردم در آن باز می‌گردیم . شما حقیقتا ً نمی‌دانید چه زمانی تاثیر تغییر زندگی بر کسی خواهید داشت . "
او گفت از این حادثه یاد گرفت که هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است نیاز داشته باشد.
وی گفت : " شما فقط آنجا هستید و ممکن است آنچه نیاز دارند را داشته باشید . " " خوشبختانه من قلمی داشتم . "
" ما دیگر قادر به ساخت کوه‌های بزرگ از منبع نیستیم . همه باید تدارکات را درک کنند و نقاط را به هم متصل کنند. دکترین این کار را با کلمات انجام خواهد داد , اما باید خودمان را در تمام زمینه‌ها بررسی کنیم . همه ما باید برای جنگ آینده آماده باشیم . تجهیزات نیز باید حفظ شوند . اگر شکست بخورد , مکانیک ما باید آن را تثبیت کند , و افسران باید آن را تشخیص دهند . شما وقت ندارید این کار را زمانی انجام دهید که به شبه‌جزیره یا قاره اروپا بزنید زیرا اگر این کار را بکنید شکست خواهید خورد . این انتظار که هر کس دیگری قصد انجام آن را داشته باشد , نادرست است . "
واقعیت این است که میدان جنگ جدید مانند چیزی نیست که سربازان از آن زمان تاکنون دیده باشند . ارتش باید برای جنگ آینده آماده شود و بازتعریف کند . یعنی تمرکز بر تدارکات دقیق و نگاه به اقیانوس آرام و اروپا به عنوان مناطق عملیاتی .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.