چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تصوبر خانم

۲,۱۹۶ بازديد
تصویر
خانم گیلیبرند در یک کارخانه آبجوسازی در دس Moines در روز شنبه . دیدگاه‌های او درباره کنترل سلاح و مهاجرت از زمانی که به عنوان نماینده آمریکا در rural itRachel Mummey برای نیویورک‌تایمز انتخاب شد تغییر کرده‌است .
برعکس سناتور الیزابت وارن ، یک مدعی دموکراتیک دیگر ، که اغلب از اشاره به آقای ترامپ در مبارزات انتخاباتی اجتناب کرده‌است ، گفت که او یک " تاریکی " را بر روی ملت آورده‌است و با استفاده از کلماتی مانند " بی عاطفه " ، "غیرانسانی " و " غیر انسانی " و اشاره به " پیام نژادپرستانه " اش .
او گفت که از تعطیلی فدرال تحت نظارت آقای ترامپ ، " او همه کارها را برای خودش و با ضمیر خودش انجام می‌دهد ."
اما تقریبا ً به همان اندازه که او در دستور کار خود با سناتور جانی ارنست ، یک جمهوری‌خواه لوا ، در مطالعه انجیل ، و نام - انداختن اتحاد خود با سناتور تد کروز ، جمهوری‌خواه تگزاس که توسط بسیاری از دموکرات‌ها مورد اهانت قرار گرفته بود ، در نبرده‌ای قانونی اش در رابطه با تجاوز جنسی در ارتش مخالفت کرد .
او بعد از اشاره به آقای کروز می‌گوید : " من می‌توانم با هر کسی کار کنم . "
در شهر بون ، شهری در حدود ۱۲، ۵۰۰ نفر ، یک Iowan ۴۳ ساله ، کریس بنت ، از خانم گیلیبرند پرسید که چه چیزی او را از چیزی که می‌تواند یک میدان وسیع از دو دوجین یا چند نامزد دموکرات در سال ۲۰۲۰ باشد جدا کرده‌است .
وی پاسخ خود را چنین آغاز کرد : " من واقعا ً معتقدم که می‌توانم این کشور را با هم بیاورم ."
رای دهندگان اغلب به طور مثبت واکنش نشان دادند .
advertisement
امی یانگ ، یک استاد کالج ، که خانم گیلیبرند به پیدا کردن زمین مشترک در یک قهوه‌خانه در ایمز اشاره کرد گفت : " ما به اندازه کافی در طول دو سال گذشته فرصت کافی داشتیم . ما یک کشور هستیم . ما باید آن را به یاد آوریم ."
لیندا Santi ، که خانم گیلیبرند را در Sioux سیتی ملاقات کرده گفت : " او در مورد دویدن در یک منطقه کنگره‌ای سرخ صحبت کرد . این برای من مهم بود . چطور می‌توانیم صحبت کنیم ؟ ما چگونه ترامپ را در گفتمان مدنی درگیر می‌کنیم ؟ "
خانم Santi خانم وارن را در دیدار اخیرش از Iowans دید که به طور عالی دوست دارد تا قبل از تصمیم‌گیری به اندازه نامزدهای ریاست‌جمهوری خود را بزرگ کند - و گفت که ورود خانم گیلیبرند به مراتب بیشتر " downscale " است : هیچ فروشندگان خیابانی که کالا را تبلیغ می‌کنند، هیچ خط selfie سازماندهی نشده اند.
خانم Santi گفت : " وارن در بیشتر موارد ، فشار populist را فشار می‌داد . "
در سو سیتی ، خانم گیلیبرند یک سوال در مورد تصمیم خود برای تبدیل شدن به اولین سناتور دموکرات برای درخواست استعفای سناتور سابق آل Franken در اواخر سال ۲۰۱۷ پس از اتهامات متعدد سو رفتار جنسی به دست آورد . برخی از اهداکنندگان و فعالان دموکرات از رفتن او و نقش او در آن شکایت داشتند .
خانم گیلیبرند در مورد اتهام نهایی گفت : " کافی بود . "
او گفت : " آل Franken حق داشت هر فرآیندی را که می‌خواست انجام دهد . اگر او می‌خواست بماند و شش ماه منتظر رسیدگی اخلاقی اش بماند ، او مستحق هر چیزی بود که او می‌خواست . تصمیم او این بود که استعفا دهد . تصمیم من این بود که ساکت بمانم ."
چندین نفر در رویداده‌ای او گفتند که آن‌ها خیلی چیزها را از ظاهر تلویزیون در این هفته یاد گرفتند ، از جمله نمایش برنامه راشل Maddow در MSNBC ، که خانم گیلیبرند یک مهمان بود . خانم Maddow این مصاحبه را با تشریح مواضع shifting خانم گیلیبرند باز کرد .
خانم Maddow pointedly شروع به سوال کرد : " درباره این تغییر به من بگویید . "
ریک Mullin ۶۵ ساله که در مهمانی خانه با خانم گیلیبرند در Sioux سیتی شرکت کرده گفت : " من درک می‌کنم که موقعیت‌های سیاسی او تکامل‌یافته است " . او دلسوز بود . او افزود : " موقعیت او نیز تغییر کرده‌است ."
advertisement
خانم گیلیبرند به طور گسترده ناشناخته مانده‌است . مردم به آرامی از یکدیگر سوال کردند که زن بلوند با همراهان رسانه‌ای در یک کافی‌شاپ در دس Moines بود . و هنگامی که او برای سخنرانی مارس زنان وارد کنگره ایالتی شد ، نگهبان امنیتی از او پرسید : " پس چه زمانی برای ریاست‌جمهوری تلاش می‌کنید ؟ "
" همین الان ! او جواب داد : "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.