چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خانم گیلیبرند

۲,۱۷۶ بازديد
خانم گیلیبرند ، که به طور خاص با رای دهندگان در شرایط کوچک و نزدیک‌تر به نظر می‌رسد ، معمولا ً در اولین سفر آیووا که شامل ترکیبی از توقف خرید و گردش‌های کاری ، یک مهمانی خانه و یک سخنرانی برای ماه مارس زنان در کاپیتول ایالت بود ، به خوبی پذیرفته شد .
او در راهپیمایی به جمعیت گفت : " اگر ما تغییر کنیم چه کسی پشت میز تصمیم‌گیری است ، همه چیز را تغییر می‌دهیم . " ( خانم Gillibrand همچنین گفت که هیچ جایی برای ضد سامی گرایی در جنبش مارس زنان وجود ندارد ، مرجعی برای بحث و جدل که شامل یکی از سازمان دهندگان راهپیمایی اصلی است که باعث شده‌است تعداد کمتری از دموکرات‌های ملی امسال شرکت کنند ) .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
خانم گیلیبرند در یک کارخانه آبجوسازی در دس Moines در روز شنبه . دیدگاه‌های او درباره کنترل سلاح و مهاجرت از زمانی که به عنوان نماینده آمریکا در مناطق روستایی نیویورک انتخاب شد تغییر کرده‌است .
اعتبار
ریچل Mummey برای نیویورک‌تایمز
ایالات‌متحده قوانین گسترده‌ای برای incarcerating افرادی دارد که به گروه‌های تروریستی ، از جمله گناه تامین حمایت مادی ، پیوسته‌اند .
موضع خانم Gillibrand در مورد اقای Franken به دنبال گفتن این موضوع بود که با نگاهی به گذشته ، رابطه جنسی رئیس‌جمهور بیل کلینتون با یک کارآموز می‌تواند استعفا دهد ، اگرچه the در ابتدای کار مدافع او بوده‌است .
قسمت عقب به عقب شهرت او را به عنوان زنی که مایل به کشتن مردان قدرتمند در حزب خودش است تحکیم بخشید .
Ms. نونان لاوسون ، که در آلبانی به دنیا آمده بود ، به شدت تحت‌تاثیر مادر بزرگش ، دورتا نونان ، به نام پولی ، یک شخصیت قدرتمند در ماشین سیاسی شهردار قدیمی آلبانی ، Erastus Corning ، قرار گرفت .
تبلیغ
خانم گیلیبرند حرفه خود را به عنوان یک وکیل در منهتن آغاز کرد و گفته‌است که از گوش دادن به خانم کلینتون و سپس بانوی اول اله‌ام گرفته‌است که وارد سیاست شود .
او در نهایت در سال ۲۰۰۶ به سمت کنگره دوید و در آن چه به عنوان یک مسابقه بلند مدت علیه یک متصدی مستحکم ، جان ای ، دیده شد . سویینی این منطقه ۹۳ درصد سفید بود و جمهوری خواهان نسبت به دمکرات‌ها بسیار کم بودند .
او به راحتی در سال ۲۰۰۸ در یک مسابقه خانگی که گران‌ترین جایزه در این کشور در آن سال بود ، دوباره انتخاب شد .
در حالی که انتظار می‌رود برخی از نامزدهای ۲۰۲۰ درخواست خود را در میانه آمریکا اعلام کنند ، خانم گیلیبرند ، حداقل در میان دموکرات‌ها از کشورهای ساحلی ساحلی ، می‌تواند به نمایندگی اولیه خود از یک حزب جمهوری‌خواه و بیشتر روستایی به عنوان نشانه‌ای از تجربه او ، اگر نگوییم electability ، با چنین رای دهندگان اشاره کند .
نوامبر گذشته ، او برای سومین بار پس از اینکه او در طی هفته‌های پایانی این مبارزه قول داد که به مدت شش سال خدمت کند ، برای سومین بار برنده انتخابات سنا شد .
Ms. Gillibrand پیش از نامزدی قریب‌الوقوع ریاست‌جمهوری ، شنبه گذشته با گروهی متشکل از دو جین زن برای جلسه گوش دادن در خانه نویسنده ، لتی Cottin Pogrebin دیدار کرد .
در میان سوالات اشاره‌شده ، سناتور پرسیده شد : او چگونه در بقیه آمریکا شناخته می‌شود ؟
گلوریا Steinem ، آیکون فمینیسم که در میان حضار بود گفت : " پاسخ او این بود که او اتاق نشیمن را با اتاق نشیمن به یاد می‌آورد " ، که در میان شرکت کنندگان بود و گفت که او تحت‌تاثیر خانم گیلیبرند قرار گرفته‌است ، درست همان طور که او با ما کار می‌کرد ."
فعالان و اهدا کنندگان که خشمگین بودند که آقای Franken مجبور به استعفا شد در حالی که رئیس‌جمهور متهم به آزار توسط چندین زن در دفتر بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.