جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

در لوا

۲,۱۲۸ بازديد
در لوا ، گیلیبرند از ریشه‌های کوچک - برای فروش electability استفاده می‌کند
سناتور *******sten گیلیبرند در روز شنبه از The Deli در بون ، آیوا ، شهری در حدود ۱۲، ۵۰۰ نفر بازدید کرد . او در نخستین روزه‌ای مبارزات انتخاباتی اش ، بر آشنایی اش با مناطق روستایی آمریکا تاکید کرده‌است .
اعتبار
ریچل Mummey برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سناتور *******sten گیلیبرند در روز شنبه از The Deli در بون ، آیوا ، شهری در حدود ۱۲، ۵۰۰ نفر بازدید کرد . او در نخستین روزه‌ای مبارزات انتخاباتی اش ، بر آشنایی اش با مناطق روستایی itCreditRachel itCreditRachel برای نیویورک‌تایمز تاکید کرده‌است .
توسط شین Goldmacher
۱۹ ژانویه ۲۰۱۹
boone ، آیووا - سناتور *******sten گیلیبرند یکی از بزرگ‌ترین و bluest ایالت در آمریکا است که توسط بزرگ‌ترین پایتخت شهری کشور لنگر انداخته‌است . اما وقتی او در اولین دیدار خود به عنوان یک کاندید ریاست‌جمهوری از منطقه برفی عبور کرد ، خانم گیلیبرند به ریشه‌های نیویورک ، دو حزبی و نسب سیاسی کوچک توجه بیشتری کرد .
او در مورد عشق او به RVs و تعطیلات خانوادگی اش در تابستان گذشته برای دیدن مسابقه Nascar صحبت کرد و پیشنهاد کرد که امسال می‌تواند سفر RV را در لوا انجام دهد . او از ایمان خود سخن گفت و زمینه مشترکی با جمهوریخواهان پیدا کرد . و او مکررا ً برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار به کنگره باز می‌گردد ، در سال ۲۰۰۶ ، زمانی که او یک رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه را در یک صندلی برکنار کرد ، pollster هشدار داد که نمی‌تواند برنده شود ؛ زیرا " گاوه‌ای بیشتری نسبت به دمکرات‌ها " وجود دارد .
Ms. Gillibrand در حالی که خود را در مهمانی خانه در سو سیتی در عصر جمعه معرفی کرد گفت : " من در شمال نیویورک بزرگ شدم ، یک جامعه شباهتی به این یکی نداشت . " او گفت که از اولین مسابقه او ، " این یک منطقه دو نفره بود ، منطقه‌ای شبیه به منطقه‌ای که امروز در آن هستیم ."
روز بعد ، در داخل یک کافه در بون جوی ، او به دوازده نفر از مردم آنجا گفت : " واقعا ً از بودن در یک مکان روستایی تقدیر می‌کنم . من از یک مکان روستایی هستم . من در یک مکان روستایی بزرگ شدم . من نماینده یک مکان روستایی برای کنگره بودم ."
advertisement
در یک لحظه سیاسی ، زمانی که بسیاری از رای دهندگان دموکرات ناامیدانه برای یافتن یک برنده که می‌توانند رئیس‌جمهور ترامپ را شکست دهند ، تلاش کردند تا اطمینان حاصل کنند که او به عنوان یک دموکرات - ایالتی دیگر و یا کسی که آمریکای شمالی را درک نمی‌کند ، تلاش می‌کند .
در پایان ، خانم گیلیبرند مقر کمپین خود را در (تروا )، N.Y. ، نزدیک جایی که او بزرگ شد و در بخش قدیمی شهر اما نسبتا ً دور از مرکز اصلی شهری قرار داد ( گرچه یک حرکت کوتاه به نیو Hampshire ) . او برای اولین بار در مراسم شام حضور پیدا کرد .
" چیزی که او واقعا ً تکرار می‌کند این است که او اهل نیویورک نیست . J.D. Scholten ، یک دموکرات که مسابقه سال ۲۰۱۸ خود را به نمایندگی از استیو کینگ ، جمهوری‌خواه آیووا که بخاطر نظراتش درباره برتری سفید و ناسیونالیسم سفید زیر آتش قرار گرفته‌است ، گفت : " او اهل شمال است ."
آقای Scholten که در دو رویداد Ms. Gillibrand شرکت کرده بود گفت که مشکل حزب دموکرات کنونی این است که این حزب " بیش از یک حزب غذایی طبیعی است و ما در یک منطقه عمومی دلار هستیم ."
آقای Scholten از خانم Gillibrand گفت : " او می‌تواند این تجربه را داشته باشد و این برای دمکرات‌ها مهم است ."
Editors
چرا مدیر " anchorman " تصمیم گرفت دیک چنی را انتخاب کند
چاقی مفرط N.F.L.
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
advertisement
چالش for Gillibrand این است که نامزد او ، از لحاظ ایدئولوژیکی ، در سال ۲۰۰۶ برنده شد تا برنده شود که بخش شمالی دیگر نامزد نیست . در خانه ، او از انجمن سلاح ملی رتبه A را داشت ؛ حالا او یک F دارد . مواضع او در مورد مهاجرت نیز تغییر کرده‌است . او گفته‌است که در حال حاضر از موقعیت سابقش دست‌پاچه شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.