پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

کریستین گیلیارد

۲,۱۳۵ بازديد
کریستن Gillibrand ، سناتور نیویورک ، مسابقه دموکراتیک ملی برای رئیس‌جمهور
ویدیو
۲ : ۳۱
*******sten گیلیبرند چه کسی است ؟ نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ | ۲۰۲۰
سناتور نیویورک سه‌شنبه‌شب برنامه "استفان Colbert " را اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ برای ریاست‌جمهوری تلاش می‌کند . خانم گیلیبرند آخرین نامزد برای پیوستن به چیزی است که انتظار می‌رود یک حزب دموکرات شلوغ باشد . این چیزی است که شما باید در مورد her.Cred itCreditScott Kowalchyk / CBS بدانید
توسط شین Goldmacher
۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
۱۹۱
سناتور *******sten گیلیبرند ، یک مدافع صریح برای علل زنان و انتخاب بیشتر زنان برای اداره ، خود را وارد رقابت ۲۰۲۰ برای کاخ سفید می‌کند و آخرین کاندید برای پیوستن به چیزی است که انتظار می‌رود یک حزب دموکرات شلوغ باشد تا رئیس‌جمهور ترامپ شود .
Ms. Gillibrand ، دموکراتی از نیویورک ، گفت که او در روز سه‌شنبه در " آخرین نمایش با استفن Colbert " گفت که او یک کمیته اکتشافی برای جمع‌آوری پول و سفر به کشور برای فرار او تشکیل داده‌است . قرار است او در عرض چند روز فعالیت خود را آغاز کند و برنامه‌هایی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در آیوا برگزار کند .
او گفت : " من می‌خواهم برای ریاست‌جمهوری آمریکا رقابت کنم ، زیرا به عنوان یک مادر جوان من می‌خواهم برای بچه‌های دیگر مبارزه کنم تا زمانی که برای خودم مبارزه کنم . "
TONIGHT : @ SenGillibrand با @ colbertlateshow توقف می‌کند تا اعلام کند که او یک کمیته اکتشافی برای اداره ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده تشکیل می‌دهد ! # LSSC pic.twitter.com / vPUpF۱gs۸z
آخرین نمایش ( @ colbertlateshow ) ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
خانم گیلیبرند ۵۲ ساله به عنوان یکی از most منتقدان دولت ترامپ در دو سال گذشته ظهور کرده‌است . او تقریباً به هر نامزد مهم رای داده‌است ، آقای ترامپ به جلو رانده شده‌است و مخالفت خود را با دستور کار کنگره برقرار کرده‌است . در دو ماه گذشته ، همانطور که او به طور عمومی یک کمپین را در نظر گرفت ، بارها در مورد نیاز به احیای " قطب‌نمای اخلاقی " ملت سخن گفته بود .
تبلیغ
اما خانم گیلیبرند ، یک وکیل شرکتی سابق ، توسط مخالفان به عنوان یک سیاست‌مدار بدون یک ساختار ایدئولوژیک محکم از خودش مورد انتقاد قرار گرفته‌است ، که در آن نماینده محافظه‌کار شمالی عضو کنگره با روابط عمیق با سرمایه گذاران وال استریت به یک لیبرال مبارزه می‌کند که مخالف اسلحه است و از پول کمیته اقدام سیاسی شرکت رد می‌کند .
پس از هفته‌ها تجمع ریاست‌جمهوری که در آن او فضای دفتر را برای مقر فرماندهی در شهر تروا ، N.Y. اداره کرد و کارکنان سیاسی خود را گسترش داد ، اعلام کرد که اعلامیه سال ۲۰۲۰ Ms. بطور گسترده‌ای مورد انتظار بود .
خانم گیلیبرند به آقای کولبر گفت : " اولین کاری که من انجام می‌دهم این است که آنچه از دست رفته را باز گرداند : یکپارچگی و دلسوزی این کشور " .
خانم گیلیبرند اولین زن یا حتی اولین کسی نیست که پیشنهاد خود را اعلام می‌کند ؛ الیزابت وارن از ماساچوست دو هفته پیش یک کمیته اکتشافی تشکیل داد .
دیگر سناتورها انتظار دارند که به زودی وارد این مسابقه شوند ، از جمله Cory ، نیو جرسی و Kamala هریس از کالیفرنیا ، در حالی که سناتور برنی ساندرز از ورمونت ، معاون سابق جوزف آر . بایدن و Beto O نماینده سابق Rourke دو کاندیدا را امتحان می‌کند .
به یک سازمان تروریستی . این سازمان همچنین زندان گوانتانامو را اداره می‌کند که در آنجا چندین مظنون تروریستی را بدون اتهام نگه می‌دارد و در تلاش است تا یک مشت از طریق سیستم آشفته نظامی را تحت پی‌گرد قانونی قرار دهد .
مانند بسیاری از متحدان اروپایی ، بریتانیا به شدت با زندان گوانتانامو مخالف است . دولت خانم ماه مه از این می‌ترسید که دولت ترامپ دو مرد انگلیسی را به آنجا بفرستد ، یک موضوع تکراری در این حکم .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.