شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

الهی

۲,۱۲۱ بازديد
از آنجا که آقای ترامپ در مورد قصد خود برای تسریع مبارزه علیه دولت اسلامی که دولت اسلامی عراق و شام و شام و شام و شام و شام تهیه کرده بودند صریح و صریح بود ، برنامه ریزان ارتش آمریکا در حال تهیه پیش‌نویس گزینه‌های طبقه‌بندی‌شده برای حضور فرمانده جدید بودند . برخی از این گزینه‌ها ، مانند فشار دادن قدرت بیشتر برای انجام حملات به فرماندهان در زمینه یا شل کردن محدودیت‌ها که برای محدود کردن خطر غیر نظامیان طراحی شده‌اند ، می‌تواند برای حملات علیه مبارزان القاعده و شورشیان دولت اسلامی اعمال شود .
مقامات نظامی گفتند که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه مقررات درگیری برای این ماموریت در یمن سست شده‌است وجود ندارد . بیانیه فرماندهی مرکزی جزئیات این حمله را توضیح نداد یا کماندویی را شناسایی کرد که کشته شد .
یکی از ساکنان محلی که شاهد حمله بود ، با تلفن صحبت کرد، گفت که او شاهد بمباران چندین خانه در روستای اطراف ساعت ۲ صبح روز یکشنبه بوده‌است . مرد گفت که قبل از فرار حداقل سه ساختمان را دیده‌است . او نمی‌خواست نامش فاش شود زیرا می‌ترسید که صحبت کردن جان او را به خطر بیاندازد .
یک مقام دولتی یمن در استان Bayda گفت که ساختمان‌های مورد نظر متعلق به خانواده Dhahab هستند که به خاطر ارتباط آن با القاعده مشهور است . دو مرد مرد در طی دو سال گذشته در حملات هواپیماهای بدون سرنشین کشته شده‌اند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
این مقام یمنی گفت که حداقل هشت زن و هفت کودک در سنین ۳ تا ۱۳ ساله در این یورش کشته شده‌اند . براساس گزارش گروه اطلاعاتی اس آی تی ای که بر ارتباطات افراط‌گرایی نظارت دارد ، حامیان القاعده گفتند که دختر جوان آقای العولقی در میان کشتگان بود و انکار کرد که هر رهبر ارشد القاعده کشته شده‌است .
فیصل محمد ، یک افسر Bayda که دو پسرش شاهد این حمله بودند ، گفت که به شدت به مدرسه ، یک ساختمان بهداشتی و یک مسجد آسیب رسانده‌است .
آقای محمد در تماس تلفنی از ولایت Marib nearby گفت : " من در راه بازگشت به شهر بودم که آن‌ها تماس گرفتند و گفتند که همه جا آمریکایی هستند ، بنابراین من می‌دانستم که نباید بروم .
آقای محمد گفت : " آخرین چیزی که آن‌ها به من گفتند این بود که کل شهر اکنون ویران شده‌است . "
درست بیش از یک هفته پیش ، حملات هواپیماهای بدون سرنشین ایالات‌متحده منجر به کشته شدن سه نفر دیگر از عاملان القاعده در استان ایدا ، اولین مورد از این گونه کشتار در کشور از زمان ریاست‌جمهوری آقای ترامپ ، شد .
تبلیغ
مقامات و تحلیلگران آمریکایی گفته‌اند که رهبر القاعده که گمان می‌رود کشته شده‌باشد ، Abdulrauf al است .
این حمله در یمن در حدود زمانی رخ داد که آقای ترامپ بعد از ظهر روز شنبه در واشنگتن دستورالعملی را امضا کرد که به جیم mattis ، وزیر دفاع دستور داد تا ظرف ۳۰ روز یک طرح تهاجمی ‌تری برای شکست دولت اسلامی تدوین کند .
دولت اسلامی از شاخه القاعده در عراق زاده شد ، اما دو سازمان تروریستی اکنون نه تنها در عراق و سوریه ، بلکه در سایر نقاط داغ مانند یمن و افغانستان ، که در آن هر دو گروه وابسته هستند ، سوگند یاد می‌کنند .
سربازان زخمی و خدمه عقاب ماهیگیر توسط یک هواپیمای آمریکایی دیگر به پرواز درآمدند .
Editors
اقیانوس‌ها در حال افزایش بیشتر ، ژست دهی بالقوه برای زندگی دریایی هستند.
یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .
طلوع آفتاب طلایی


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.