پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

لحظه ها

۲,۲۶۵ بازديد
از آنجا که دولت اوباما تعداد نیروهای نظامی در عراق و افغانستان را کاهش داد ، کاهش در اروپا افزایش یافت و تعداد سربازان مستقر در اروپا در حدود ۴۰، ۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۲ در حدود ۴۰۰۰۰ نفر کاهش یافت .
تبلیغ
مقامات هشدار دادند که ادامه کاهش بودجه می‌تواند ارتش را در موقعیت خطرناکی قرار دهد و نیروهای مسلح دوباره باید دو عملیات بزرگ را انجام دهند .
با این هشدار است که مقامات خود را با اضطراب در حال نظارت بر دو تهدید یافته‌اند : دولت اسلامی و روسیه . این تنش‌ها ، نیاز به نیروهای موقتی و دورانی را شدت بخشیده‌است که به طور کلی با استفاده از وسایل نقلیه و تجهیزات دیگر که قبلا ً در اروپا قرار دارند ، به طور کلی نور را حمل می‌کنند . دولت اوباما به امید اینکه متحدان خود را مطمئن سازد ، وعده داد که یک میلیارد دلار برای تقویت تلاش‌ها برای جلوگیری از تجاوز روسیه ، و تلاش‌ها برای ارسال تانک ، سلاح و بیشتر به اروپای شرقی را تقویت کند .
سپهبد جان نیکلسون ، فرمانده فرماندهی زمینی متفقین ناتو ، گفت که قادر است به سرعت سربازان و تجهیزات را حرکت دهد و به جلوگیری از اقدامات تهاجمی در وهله اول کمک کند .
او گفت : " اگر دیر کنیم ، ممکن است مجبور باشیم بجنگیم . "
با وجود نیروهای کم‌تر ، خودروها و منابع دیگر در دست ، فرماندهان اروپا به شدت بر تجهیزات و سربازان مستقر در یک اساس موقتی تکیه کرده‌اند .
در سال ۲۰۱۳ ارتش آنچه را که منطقه‌ای با هم متحد نامیده می‌شود را در نظر گرفت ، که زبان و فرهنگ یک منطقه خاص را قبل از استقرار مطالعه می‌کند . ژنرال ری Odierno ، فرمانده بازنشسته ارتش بازنشسته که این مفهوم را مطرح کرد ، گفت که سربازان به نیروهای محلی آموزش داده و به نیروهای محلی مشاوره خواهند داد و برخی از فشار آمریکا را در زمانی که به ماموریت جنگ علیه تروریسم می‌رسد و نیاز به نیروهای دائمی مستقر در سراسر جهان را کاهش می‌دهد.
سرتیپ مارکوس تی گفت که افزایش اتکای به متحدان و شرکا برای مبارزه با بحران‌هایی مانند ابولا و سوریه چیزی است که مقامات می‌گویند تصمیمی است که هرگز " آن را رها نمی‌کند " و با دیگر کشورهای اروپایی نیز نیروهای خود را کاهش می‌دهند، مشارکت نظامی دوجانبه است . Laubenthal از ارتش آلمان ، که به تازگی اولین آمریکایی غیر آمریکایی بود که به عنوان رئیس ستاد ارتش ایالات‌متحده آمریکا خدمت می‌کرد .
او درباره کاهش نظامی خود در تظاهرات در ماه اوت گفت : " این یک مسئولیت برای ما است ، اما ما هنوز قادر هستیم که این نوع قابلیت هم‌کاری را ایجاد کنیم و مانورها و قابلیت‌هایی مانند این را ایجاد کنیم . من فکر می‌کنم این اثبات مفهومی است که این اتحاد را قادر می‌سازد ."
القاعده در شبه‌جزیره عربی ، شاخه این گروه در یمن ، مدت‌ها است که توسط مقامات اطلاعاتی و ضد تروریستی آمریکا به عنوان یکی از خطرناک‌ترین شاخه‌های شبکه تروریستی جهانی دیده شده‌است و یکی از مهم‌ترین تهدید در قبال قلمرو ایالات‌متحده است . رهبران این گروه حداقل سه مورد را برای منفجر کردن بمب پنهان‌شده در jetliners تجاری آمریکایی دنبال کرده‌اند . همه این توطئه‌ها خنثی شده‌بودند .
حمله روز شنبه آخرین حمله در مجموعه‌ای از حملات هوایی بدون سرنشین و حملات زمینی در یمن در سال‌های اخیر بود .
در نوامبر ۲۰۱۴ ، کماندوهای عملیات ویژه هوایی و نیروهای یمنی هشت گروگان را که در بخش دوردست شرق یمن توسط وابسته به القاعده دستگیر شده بودند ، نجات دادند . پس از فرود ، کماندوها کمی دورتر در تاریکی به سمت غاری کوهستانی رفتند و در آنجا ستیزه جویان را غافلگیر کردند که اسرا را نگه‌داشته بودند.
یک ماه بعد ، در دسامبر ۲۰۱۴ ، کماندوهای ایالات‌متحده در تلاش برای آزاد کردن یک عکاس خبری آمریکایی که توسط القاعده به گروگان گرفته شده‌بود ، به یک روستا در جنوب یمن حمله کردند . اما حمله به تراژدی منتهی شد و آدم ربایان روزنامه‌نگار و یک مرد افریقای جنوبی را کشتند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.