سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

متوقف

۲,۰۸۰ بازديد
کاوش مهلک - ۲۹ ناشی از Pilot " کاوش "
یک هواپیمای آزمایشی Embraer EMB ۳۱۴ سوپر Tucano ۲۹ - ۲۹ در محدوده موشک White Sands پرواز می‌کند . ۲۹ - ۲۹ در آزمایش حمله نور نیروی هوایی ایالات‌متحده ( OA - X ) ، مجموعه‌ای از آزمایش‌ها برای تعیین امکان استفاده از هواپیماهای سبک در نقش‌های حمله شرکت کردند . ( اتان D ) ( نیروی هوایی آمریکا )
یک هواپیمای آزمایشی Embraer EMB ۳۱۴ سوپر Tucano ۲۹ - ۲۹ در محدوده موشک White Sands پرواز می‌کند . ۲۹ - ۲۹ در آزمایش حمله نور نیروی هوایی ایالات‌متحده ( OA - X ) ، مجموعه‌ای از آزمایش‌ها برای تعیین امکان استفاده از هواپیماهای سبک در نقش‌های حمله شرکت کردند . ( اتان D ) ( نیروی هوایی آمریکا )
۲۲ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
بررسی جدید نیروی هوایی در سانحه مرگبار سوپر - ۲۹ سوپر Tucano در حین آزمایش در ماه ژوئن گذشته نشان داد که خلبان نیروی دریایی یک تغییر را اجرا کرد که در نهایت هواپیما را به داخل زمین پرتاب کرد .
ستوان کریستوفر کری کوتاه در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ در حالی که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی Red در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی Force's در نیومکزیکو در حال پرواز بود ، کشته شد . وی پس از شروع به تاخیر در آغاز به تاخیر انداختن، در تاریخ چهارم اکتبر سال ۲۰۱۸ در اثر ضربه جان باخت و روز جمعه عموم را تعطیل کرد . افسر نیروی دریایی وی ، یک افسر نیروی هوایی ، با آنچه که به عنوان جراحات جزئی توصیف شد ، بیرون آمد .
براساس این تحقیقات ، ماموریت پرواز شامل تحویل سلاح بوده‌است . انتظار می‌رفت که اتصال کوتاه ۵۰۰ پوندی GBU - ۱۲ Paveway II را کاهش دهد و موشک‌ها را پرتاب کند . مهمات کالیبر ۵۰ در محدوده . در طول این فرآیند بود که پرواز به چالش‌ها تبدیل شد . اولین تحویل سلاح یک بمب Paveway II از سمت چپ خارج از برق خارجی بود . پس از آزادی مهمات ، شورت به سمت راست متمایل شد .
این گزارش بیان داشت : " [ کوتاه بودن ] [ حادثه ناگوار ] [ که به موجب بند ۱۲ ام - ۱۲ ] شد، با ساخت the راست و سکان سکان ، با استفاده از کاهش g's مثبت ، منجر به حرکت سریع به سمت راست و به دنبال آن " سقوط چرخشی کنترل‌نشده " شد .
خدمه چهار بار تلاش کردند تا قبل از تسلیم شدن و تلاش برای گرفتن ejections ، از آن شیرجه بروند .
بازرسان پیدا کردند که " pilot's " از هواپیما منجر به شیرجه رفتن آن شد و او همچنین نتوانست "ورودی‌های کافی کنترل بازیابی " را پس از شروع غواصی اعمال کند .
علاوه بر این رئیس هیات تحقیق نشان داد که انتخاب‌کننده اصلی کرسی در طی این حادثه ناگوار در حالت تک " باقی مانده بود . این هیات یافته‌است که " این مساله و عدم موفقیت ارتباط میان جاشو ان به شدت به تقدیر کمک کرده‌است ."
هواپیما تقریبا ً ۳۰ دقیقه پس از این حادثه ناگوار متلاشی شد .
کوتاه ، یک خلبان اف - ۱۸ - با آموزش که ۱۱ ساعت پرواز در ۲۹ - ۲۹ و بیش از ۱۰۰۰ نفر در مجله هور نت داشت ، به عنوان یک خلبان شایسته و شایسته توصیف شد .
بازرسان نوشته بودند : " [ آزمایش حمله نور ] رهبری پرواز و هم‌کار aircrew [ کوتاه‌مدت ] را به عنوان " بسیار حرفه‌ای در هواپیما " توصیف کردند و به عنوان یک روح عاقل در معرض ریسک‌های غیر ضروری قرار نگرفتند .
بررسی نشان می‌دهد که حمل و نقل مختلف ۲۹ - ۲۹ ساله و عملیات پرواز بر دو رقیب حمله نور مختلف در طی این آزمایش ، ممکن است به پیش‌بینی غلط ظاهری crew's کمک کند .
بازرسان گفتند : " An [ ولورین ] [ X ] در هشت روز قبل از این حادثه ناگوار به ۱۸۰ درجه تبدیل شده‌بود . با این حال ، این فیلم تا حد زیادی در روزه‌ای ۲۹ - ۲۹ ، به ویژه با سرعت نسبتا ً کم ، آزمایش نشده بود . هنگامی که آن‌ها تصمیم گرفتند قبل از ارسال سلاح اولیه یک سرعت کندتر از سرعت هواپیما را بپذیرند و با آزادی برنامه‌ریزی‌شده پیش بروند ، پس از آن یک چرخش ۱۸۰ درجه در جهت جناح راست سنگین بدون جبران عدم تقارن رخ داد ."
پس از سقوط مرگبار ، نیروی هوایی پرواز خود را بین روزه‌ای ۶ و ۲۹ و ۲۹ ام متوقف کرد تا یک هیات ایمنی را تحمل کند. در حالی که مقامات در آن زمان گفتند که این سقوط پایان تلاش حمله نور service's را نخواهد گذراند ، اما از آن زمان برنامه‌ریزی متوقف شده‌است .
منبع سایت
دولت ویدئو طالبان منحصر طریق کولاک  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.