پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ایمنی

۲,۳۱۱ بازديد
مرد فلوریدا با اتهامات Charges پس از تصادف که ملوانان مجروح ۸ نیروی دریایی را مجروح کرد
( گتی ایماژ )
( گتی ایماژ )
۲۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
PENSACOLA ، Fla . یک مرد فلوریدا به خاطر تصادف رانندگی مستی که هشت ملوان نیروی دریایی را مجروح کرد ، گناهکار شناخته شد .
خروجی‌های رسانه‌های خبری در این هفته گزارش دادند که اریک وات سن ۵۸ ساله ، به خاطر دو فقره جرم جسمی سنگین و دو فقره خسارت DUI به اموال یا شخص ، به جرم دو فقره جرم گناهکار شناخته شده‌است . او در ۳۰ آوریل در زندان خود به پنج سال زندان محکوم می‌شود .
مقامات می‌گویند که وات در آوریل ۲۰۱۷ از یک خیابان Pensacola - area خارج شد و گروهی از سربازان ایستگاه نیروی دریایی Pensacola را هدف قرار داد . شش نفر از آن‌ها به شدت زخمی شدند .
چندین ساعت پس از سقوط ، مقدار الکل - الکل در ۰.۰۸۸ درصد و ۰.۰۹۳ درصد ثبت شد . قانون فلوریدا یک راننده را در ۰.۰۸ درصد شکست داد .
زن آلاباما که به دنبال بازگشت به ایالات‌متحده است به دنبال بازگشت به ایالات‌متحده است
این تصویر بدون تاریخ ارائه‌شده توسط وکیل حسن Shibly هدی Muthana را نشان می‌دهد که یک زن آلاباما است که پس از رادیکال شدن به صورت آنلاین در حال پیوستن به دولت اسلامی است . ( هدی Muthana / وکیل حسن Shibly از طریق آسوشیتدپرس )
این تصویر بدون تاریخ ارائه‌شده توسط وکیل حسن Shibly هدی Muthana را نشان می‌دهد که یک زن آلاباما است که پس از رادیکال شدن به صورت آنلاین در حال پیوستن به دولت اسلامی است . ( هدی Muthana / وکیل حسن Shibly از طریق آسوشیتدپرس )
۲۰ فوریه ۲۰۱۹
خبرنگار آسوشیتد پرس می‌گوید : " جی ریوس " ( Jay Reeves )
BIRMINGHAM ، Ala . یک وکیل خانواده او سه‌شنبه گفت که یک زن آلاباما که پس از اینکه به رادیکال شدن آنلاین تبدیل شد به گروه دولت اسلامی پیوست و اکنون می‌خواهد به آمریکا برگردد ، یک وکیل برای خانواده‌اش روز سه‌شنبه گفت .
وکیل حسن Shibly گفت : هدی Muthana ۲۴ ساله از این که خود را با سازمان تروریستی تطبیق دهد پشیمان است و با صحبت کردن علیه آن از اردوگاه پناهندگان که چند هفته پیش از این گروه گریخته بود ، خود را در معرض خطر قرار داده‌است .
او گفت که Muthana ، که از آتش تک‌تیرانداز و بمب‌های کنار جاده‌ای برای فرار جاخالی داد ، آماده است تا تاوان کارهایش را بپردازد اما خواهان آزادی و امنیت پسر ۱۸ ماهه است که او با یکی از دو جنگجوی اسلامی شام و شام خود همراه بود . هر دو مرد در جنگ کشته شدند .
در نامه‌ای که توسط Shibly منتشر شد ، Muthana نوشت که او با رد کردن خانواده و دوستان خود در ایالات‌متحده برای پیوستن به دولت اسلامی " یک اشتباه بزرگ " کرده‌است .
او نوشت : " در طی سال‌هایی که در سوریه بودم ، راهی برای زندگی و اثرات وحشتناک جنگ که من را تغییر داد را تجربه و تجربه می‌کردم . "
پس از فرار از خانه‌اش در حومه بیرمنگام در اواخر سال ۲۰۱۴ و resurfacing در سوریه ، Muthana از رسانه‌های اجتماعی برای حمایت از خشونت علیه ایالات‌متحده استفاده کردند . در این نامه ، Muthana نوشت که او اهمیت آزادی‌های ارائه‌شده توسط آمریکا را در آن زمان درک می‌کند .
این نامه گفت : " برای گفتن اینکه من از کلمات گذشته‌ام تاسف می‌خورم ، هر دردی که باعث شد خانواده‌ام و هر گونه نگرانی که باعث شود کشورم واقعا ً به درستی بیان شود ، برایم سخت خواهد بود ."
Shibly گفت که Muthana قبل از اینکه آلاباما را ترک کند شستشوی مغزی داده شد و اکنون می‌تواند اطلاعات ارزشمندی برای نیروهای آمریکایی داشته باشد، اما او گفت که didn't اف بی آی علاقه‌مند به بازیابی او از اردوگاه پناهندگان است که در آنجا با پسرش زندگی می‌کند .
سخنگوی وزارت دادگستری به وزارت امور خارجه اشاره کرد ، که بلافاصله ایمیلی برای اظهار نظر ارسال نکرد .
Shibly گفت که پدر Muthana's از این زن استقبال خواهد کرد، اما او در حال صحبت کردن با مادرش نیست .
اشفق یوسف ، که خانواده Muthana's را می‌شناسد و رئیس انجمن اسلامی بیرمنگام است ، گفت که این زن می‌تواند منبع ارزشمندی برای آموزش جوانان در مورد خطرات افراط‌گرایی آنلاین باشد .
Taufique گفت : " بازگشت او می‌تواند یک چیز بسیار مثبت برای جامعه ما و کشور ما باشد ."
منبع سایت
فرایند فرمانده مقام دفاع حرکات نیروی دریایی تحقیق متوقف کولاک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.