شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

علاقمند

۲,۱۱۰ بازديد
برلین - مقامات روز سه‌شنبه گفتند که یک کارمند غیرنظامی ارتش در طی حمله به خانه در غرب آلمان یک دزد مظنون را کشت .
یک دزد مظنون سه‌ساله , که نامش فاش نشد , در میان چهار مردی بود که سعی داشتند راه خود را در روز یکشنبه در خانه خانواده آمریکایی به زور وادار کنند .
دادستان‌ها در کورولتای گفتند که پدر آمریکایی ۵۰ ساله موفق به دفع این مردان با استفاده از چاقوی آشپزخانه شد و چندین بار به یکی از آن‌ها چاقو زد . دادستان‌ها گفتند که آمریکا و همسرش که نامش فاش نشده اند متحمل جراحاتی شدند . سه‌فرزند آن‌ها آسیبی ندیدند .
مقامات گفتند که این سارقان در ابتدا با خودرو گریختند , اما پس از آن مرد زخمی را در پیاده‌رو قرار دادند . مرد جوان‌تر مرد , در حالی که بزرگ‌تر توسط پلیس دستگیر شد . این دو شهروند آلمانی بودند . دو مظنون دیگر هنوز تحت تعقیب هستند .
دادستان‌ها گفتند که مرد آمریکایی برای آسیب بدنی منتهی به مرگ مورد بازجویی قرار گرفته‌است , اگرچه مقامات در نظر دارند که آیا او در دفاع از خود عمل کرده‌است یا خیر.
یک سخنگوی اداره بهداشت منطقه‌ای ارتش در اروپا , جایی که آمریکا استخدام می‌شود , گفت که هم‌کاری کامل با بازرسان آلمانی دارد .
این مرکز برای بسیاری از پرسنل خدماتی و کارمندان غیر نظامی پایگاه‌های نظامی مستقر در آن نزدیکی است .
یک فرمانده تیم نمایشی از نیروی هوایی پس از هفته‌ها گذشت
ام . اولین فرمانده زن نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا است .
محققان نمایش شاهدان منجر متناسب نظارت اموال متلاشی مقررات انتظار

۲۹ فوریه
ادامه جدول
اولین فرمانده زن گروه نمایش مار , پس از چند هفته کار برکنار شد .
مقامات نیروی هوایی در پایگاه نیروی هوایی شاو , کارولینای جنوبی , روز دوشنبه از پست خود برکنار شد . این خبر اولین بار توسط نیروی هوایی گزارش شد .
سخنگوی بال , سخنگوی جناح مبارز , در بیانیه‌ای اعلام کرد : " به دلیل از دست دادن اعتماد به توانایی وی برای رهبری و فرماندهی , " مار " زوئی " , فرمانده سابق گروه مبارزه هوایی " اف آ ", از مقام خود به عنوان فرمانده گروه نمایش افعی خرسند شد . "
اومالی اشاره کرد که او در یک پست جداگانه در فیسبوک " اشتباه‌ات " کرده‌است . "
ما هزاران نیروی هوایی در سراسر نیروی هوایی خود داریم که به کشورمان خدمت می‌کنند و یکی از آن‌ها کامل نیست . او در این پست گفت : " به همان اندازه که مردم خوب مرتکب اشتباه می‌شوند , من می‌خواهم آن‌ها فرصت یادگیری از آن‌ها را بدون موشکافی عمومی داشته باشند و همچنان بخشی از این خدمت بزرگ باشند . "
اومالی ادامه داد : " در چنین شرایطی , من هرگز فراموش نمی‌کنم که ما با انسان‌های واقعی سر و کار داریم , که عمیقا ً به آن‌ها اهمیت می‌دهم و اینکه ما به مراقبت از آن‌ها متهم هستیم . این زمان سختی برای شام خوردن است , اما او را احاطه کرده‌اند که هر گام از راه را به او کمک می‌کند . هیجان‌انگیز بود که اولین خلبان نمایشی زن را در اینجا در شاو داشته باشیم , اما من همچنین در مورد بسیاری از زنان دیگر که در سراسر نیروی هوایی ما خدمت می‌کنند , هیجان‌زده هستم . "
این مسابقه دیگر با تیم نمایشی اجرا نخواهد شد " , اما به ایفای نقش نظارتی در جناح مبارز نخواهد انجامید . "
مایک هولمز , فرمانده فرماندهی مبارزه هوایی , گواهی صلاحیت دار را برای رهبری این تیم بر عهده دارد.
مک گری , که نام آن , sis است , اخیرا ً توسط نیروی هوایی به عنوان اولین خلبان یک کشتی تک کشتی تک کشتی به دست آورده شده‌است .
این سرویس حتی خود را به " کاپیتان مارول " تشبیه می‌کند که در آن ( آقای پنیر بری لارسون ) در آن یک خلبان f - f را بازی می‌کند .
بنا به گفته ستاره‌ها و خطوط راه‌راه از یک خانواده علاقمند به هوانوردی است .
منبع سایت
آخرین خبرهای معافیت سربازی نظام وظیفه شرایط معافیت پزشکی پورفیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.