جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ناوگان

۲,۲۵۷ بازديد
براساس این بیانیه ، " تعداد کل [ Humvees ] ما اکنون با JLTVs جایگزین نخواهد شد " و افزود که الزامات کلی نیروی دریایی در حال حاضر کم‌تر از یک دهه پیش است ."
به دلایل امنیتی عملیاتی ، مقامات دریایی در حال حاضر نشان نمی‌دهند که چه تعداد از این خدمات در حال حاضر وجود دارد . اما طبق این بیانیه ، ۹۰۰۰ مورد fielded در طی یک دهه آینده حدود ۶۰ درصد ناوگان Humvee را جایگزین خواهد کرد .
بحث کردن در مورد the احتمالا ً یک موضوع حساس با خدمات است ، زیرا رهبران سیاسی واکنش سیاسی باید در روزه‌ای اولیه عملیات آزادی عراق ، زمانی که Humvees در آن به صورت روزانه منفجر می‌شوند ، تحمل کنند .
مراسم مفتخر متمرکز عملیات فعال رکورد علاقمند نظارت اموال متلاشی

یک ارتش از بین رفته عراق در خارج از شهر شمالی موصل ، عراق ، چهارشنبه ، ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ ، بیش از دو هفته پس از اشغال اسلامی القاعده در عراق و شام ( داعش ) که دومین شهر بزرگ country's را اشغال کرده‌است ، رها شده‌است . ( عکس از آسوشیتدپرس )
یک ارتش از بین رفته عراق در خارج از شهر شمالی موصل ، عراق ، چهارشنبه ، ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ ، بیش از دو هفته پس از اشغال اسلامی القاعده در عراق و شام ( داعش ) که دومین شهر بزرگ country's را اشغال کرده‌است ، رها شده‌است . ( عکس از آسوشیتدپرس )
طبق آمار وزارت دفاع ، در عملیات آزادی عراق از طریق کل درگیری‌ها ، تعداد نسبتا ً کمی در مقایسه با جنگ‌های گذشته آمریکا کشته شدند .
اما در آغاز سال ۲۰۰۴ ، سربازانی که از حملات با وسایل انفجاری دست‌ساز جان سالم به در بردند ، اغلب به خانه می‌آمدند ، پاها و بعضی اوقات با واقعیت روبرو بودند - واقعیتی که نمایندگان خشمگین کنگره را به عدم ارائه حفاظت از جنگ کافی برای استقرار نیروهای خدمت در ارتش متهم کردند .
داکوتای وود ، سرهنگ بازنشسته نیروی دریایی بازنشسته و در حال حاضر یک محقق ارشد در بنیاد میراث گفت : " مشکل برای قطع ارتباط بین درک جریان جنگ ، انتظارات از جنگ و واقعیت جنگ - نه تنها در میان مردم آمریکا بلکه در اینجا در کاپیتول هیل ، در میان اعضای کنگره و حتی اعضای ارتش است . "
" چرا همه غافلگیر شدند وقتی دشمن از مین‌های زمینی استفاده کرد - می‌دانی ، بمب‌های کنار جاده‌ای ، وسایل انفجاری دست‌ساز - چرا وقتی دشمن از مواد منفجره برای منفجر کردن وسایل نقلیه حامل سربازان آمریکایی استفاده کرد تعجب کرد ؟ وود پرسید : " با این وجود ، وقتی این کار در میدان جنگ رخ داد ، شما فکر می‌کردید که ما قبلا ً جنگ را از دست داده بودیم و ارتش در تامین حفاظت کافی مسامحه کرده‌است ."
تحت فشار شدید کنگره ، ارتش بار سنگین Humvee را با پوشش زرهی به بار آورد و در سال ۲۰۰۷ ، یک برنامه ۴۷ میلیارد دلاری برای کشت بسیار سنگین ، مقاوم در برابر مین برای محافظت از نیروها راه‌اندازی کرد .
MRAPs ، در حالی که موثر است ، گاهی بیش از ۲۰ تن وزن دارد و آن‌ها را بسیار سنگین و کند می‌کند و برای بسیاری از وضعیت‌های میدان نبرد حرکت می‌کند .
این شرکت تقریبا ً یک دهه طول کشید تا به واقعیت تبدیل شود ، اما در آگوست ۲۰۱۵ ، شرکت Osh*******h بر روی لاکهید مارتین شرکت و پرسنل نیروی دریایی به منظور ایجاد JLTV برای ارتش و نیروی دریایی انتخاب شد ، برنامه‌ای که می‌تواند از ۳۰ میلیارد دلار برای برآورده کردن نیاز مشترک خدمات مشترک تجاوز کند .
The حفاظت از پرسنل را افزایش می‌دهد ، از قبیل حفاظت از ضربات شکم ، صندلی حفاظت‌شده ، محدودیت‌ها و تکنولوژی‌های طراحی‌شده برای جذب و منحرف کردن انفجار - - در حالی که هنوز هم الزامات عملکردی Army's و خارج از جاده را برآورده می‌کنند.
ارتش در حال حاضر در حال مطالعه است که آیا بهبود اضافی برای Humvee فراتر از the که به وسیله نقلیه ظرفیت گسترش‌یافته ، یا ECV ، Humvees مانند the newer ECV Armament Carrier انجام می‌شود ، انجام دهد یا خیر .
تیلور گفت : " این سرویس به تازگی یک مطالعه از الزامات وسیله نقلیه تیپ رزمی پیاده‌نظام بخش پیاده‌نظام انجام داد و یک ارزیابی اضافی از یک ناوگان مختلط از [ Humvees ] و JLTVs را در FY۲۲ یا اوایل انجام خواهد داد ."
منبع سایت
همه چیز در مورد بورسیه امریکا مشاوره معافیت پزشکی تغییر شکلهای مادرزادی قفسه صدری مانند سینه فرورفته (سینه قیفی شکل)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.