پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرمی

۲,۲۷۸ بازديد
وودساید گفت که دو مامور تحقیق به حداقل برخی از خلبانان گفتند که ممکن است از آن‌ها خواسته شود که تست دروغ سنجی بدهند و ادرار جمع‌آوری‌شده از صحنه برای DNA تست خواهد شد . او افزود برخی از آن‌ها همچنین در مورد اینکه چقدر ناوین رامگولام مجبور به نوشیدن شده‌است مورد سوال قرار گرفتند .
در یک مصاحبه دوم با بازرسان ، Pineda گفت که چند خلبان به او گفتند که " ناوین رامگولام " از مدفوع را در چکمه‌های خود دیده‌است . او گفت که احساس می‌کند " ناوین رامگولام " به توانایی‌های کاری خود اعتماد دارد .
" ناوین رامگولام " دخالت در این حادثه را انکار کرد . او به بازجویان گفت که او هیچ درگیری با Pineda ندارد و هرگز در حمام women's جایی که او پوتین و لباس خود را ترک کرده‌است وجود نداشته است .
بازرس که در این گزارش نوشته بود نوشت که مصاحبه‌ها " منجر به هیچ نتیجه‌گیری جدیدی " یا شناسایی هر گونه مظنونین نشد .
در اوت ۲۰۱۵ ، Pineda شکایت خود را اعلام کرد . او نوشت که بازرس اصلی به او گفت که این مدرک نشان می‌دهد که یک زن نمی‌تواند در این کفش‌ها ادرار کند ، اما شنید که افسران گمان می‌کنند که او برای توجه به آن‌ها ادرار می‌کند " و افزود که" باعث می‌شود که من این کار را با خودم انجام ندهم ." او افزود که می‌ترسد مجبور شود که نگهبان را ترک کند .
انتخاب نقش روندها ضربات منابع استراتژیک ناوگان رکورد علاقمند نظارت

این نگهبان از اظهار نظر در مورد وضعیت شکایت Pineda's خودداری کرد .
سال گذشته ، سرهنگ دوم راب Swertfager ، یک خلبان ۱۴۴th شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد که فرماندهان او را مجازات می‌کنند - - از جمله خودداری از پرداخت پول به موقع - - برای ضربه زدن به bat با گفتن این که اولین تحقیقات ممکن است به کار انداخته شوند . شکایت او بخشی از تحقیقات general's است . او از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد .
سپس سرهنگ دوم دیو جانستون به او گفت که رهبری " رهبری " به او دستور داد تا تحقیقات را تعطیل کرده و تمام مدارک بعد از اینکه بازرسان برای " ناوین رامگولام " جمع شدند را نابود کند . این مدرک شامل چکمه‌های Pineda's و شیشه ادرار بود که هرگز مورد آزمایش قرار نگرفت .
وودساید معتقد است که او معتقد است که " یک سرپوش وجود دارد " .
Woodside گفت : جانستون ، بعد از ترفیع به سرهنگ ، نگفت که چه کسی این سفارش را به او داده‌است . او گفت جانستون طی یک مکالمه تلفنی ۳۲ دقیقه‌ای در ۷ دسامبر ۲۰۱۷ به او خبر داد . او records تلفنی را تولید کرد که چنین فراخوانی را به شماره Johnston's نشان داد .
در مصاحبه با تایمز ، چهار عضو فعلی و گارد سابق تایید کردند که وودساید ، کمی بعد از وقوع آن ، در مورد مکالمه تلفنی اش با جانستون به آن‌ها گفت .
جانستون از مصاحبه با او خودداری کرد . او در دو بیانیه که به تایمز داده شده‌بود گفت که هیچ‌کس به او دستور نداده است که مدارک را از بین ببرد . جانستون گفت که با with که در زمان حادثه پایگاه را اداره می‌کرد، درباره نابود کردن شواهد ، مشورت کرده بود . جانستون نوشت که Garrison's تنها راهنمایی است ، این بود که او برای اولین بار با رئیس دادگاه ۱۴۴th's در آن زمان رایزنی کرد ، کسی که به درخواست‌های مصاحبه واکنش نشان نداد .
جانستون گفت که او اجازه تخریب را داده‌است ، زیرا تحقیقات دوم چندین ماه بسته بوده‌است و شواهد دیگر مورد نیاز نیست . او از بحث در مورد اینکه چرا آزمایش دی ان ای هرگز انجام نشد ، خودداری کرد .
بازرس اصلی ، دنیل Mosqueda ، هیچ توضیحی برای آزمایش ادرار ارائه نکرد .
او به تایمز گفت : " نحوه انجام تحقیقات بیشتر اتفاق می‌افتد . "
وودساید گفت پس از اینکه شواهد از بین رفتند ، در مارس ۲۰۱۷ با Garrison در مورد تحقیقات در یک حزب بازنشستگی colonel's روبرو شد . او گفت که Garrison به او گفت که " هیچ جنایت واقعی در اینجا وجود ندارد " و اینکه " هزاران دلار " در تست ادرار که wouldn't اطلاعات قابل‌استفاده تولید می‌کند ، نامناسب بوده‌است .
منبع سایت
نکات قابل توجه معافیت ایثارگری - مشاوره نظام وظیفه شرایط معافیت پزشکی هیدرآدنیت چرکی عود کننده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.