سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

تعیین

۲,۰۷۲ بازديد
او پس از رای‌گیری گفت که او معتقد است که " از گذشته به خاطر ایالات‌متحده گذشته‌است تا " به درگیری در افغانستان " پایان دهد . اما او گفت که او همچنین با مک کونل موافق است که " عقب‌نشینی سریع " از هر کشوری بدون قطعنامه ‌های سیاسی , به مخاطره افتادن نیروهای نظامی خواهد پرداخت . او به نفع این اقدام رای داد .
بسیاری از اکثریت دموکرات‌های سنا - شامل چندین حزب دموکرات که در حال نگاه کردن به انتخابات ریاست‌جمهوری هستند - به این اصلاحیه رای دادند .
برنی ساندرز , رئیس مستقل ورمونت , گفت که او فکر می‌کند ترامپ به طور ناگهانی عقب‌نشینی را اعلام کرده , اما این عقب‌نشینی بیش از حد در افغانستان و سوریه بوده‌است . او گفت : " آنچه مک کونل می‌گوید , حفظ وضع موجود است . "
تعدادی از جمهوری خواهان نیز با این اصلاحیه مخالفند . هم‌کار اهل کنتاکی , پاول رند پاول جمهوریخواه , از رای دادن محروم شد اما گفت که مخالف آن است .
طوفان مستقر تایمز حوادث رهبران کشمکش فرار تامین

پل در یک پیغام نوشت : " زمان آن رسیده که نیروهای خود را از افغانستان و سوریه به خانه برگردانیم . " این مضحک است که پس از گذشت چند سال , عقب‌نشینی بنامیم . "
رای‌گیری در تصویب نهایی این اصلاحیه هفته آینده انجام می‌شود . اگر موفق شود , این زبان به یک لایحه سیاست خارجی گسترده افزوده خواهد شد که چندین هفته در مجلس سنا منتظر مانده‌است . این قانون شامل تدابیری برای حمایت از اسرائیل و آردن و اعمال تحریم علیه سوری‌ها در جنایات جنگی می‌شود .
این لایحه همچنین دموکرات‌های میانه‌رو و لیبرال را بر سر تدارک توسط روبیو که به دنبال مقابله با تحریم جهانی , حذف و تحریم علیه اسرائیل بر سر درمان فلسطینیان و شهرک‌سازی می‌باشد , تقسیم کرده‌است . اسرائیل تهدیدی رو به رشد از جنبش واحد خنثی‌سازی بمب می‌بیند که منجر به افزایش تحریم دولت یهودی در حمایت از فلسطینی‌ها شده‌است .
این امر منجر به " تحریم تحریم " شده‌است چرا که اسرائیل علیه کسانی که با واحد خنثی‌سازی بمب همسو است , عقب‌نشینی می‌کند .
در حمایت از اسرائیل , اقدامات روبیو توانایی قانونی دولت و دولت‌های محلی را برای محدود کردن قراردادها و اتخاذ اقدامات دیگر علیه کسانی که درگیر رفتار واحد خنثی‌سازی بمب هستند , تایید می‌کند . " چندین ایالت پس از اقدام علیه کارگران در حمایت از تحریم‌های واحد خنثی‌سازی بمب اسرائیل , با پرونده‌های حقوقی مواجه هستند .
مخالفان می‌گویند که اندازه‌گیری روبیو بر آزادی بیان آزاد است .
در اینجا از عکس‌های هوایی هر روز عکس گرفته شده‌است .
باک چاقو
ادامه جدول
نوشته متیو کاکس
لاس وگاس
برای ساده نگه داشتن اشیا , تعداد انگشت شماری از لوازم جانبی جدید برای خوانندگان براساس کیفیت , طراحی نوآورانه , نقطه قیمت و کمی عامل خنک انتخاب شد .
این عکس
این عکس
نور قوی جیبی
یکی از مهم‌ترین قطعات کیت edc یک نور متراکم می‌باشد . در سال جاری , مطمئن شوید که این برنامه نسخه بهبود یافته خود را معرفی می‌کند .
بر خلاف بدن پلی مر استاندارد , سیخ سیخ از آلومینیوم ساخته می‌شود و به یک پرتو قوی - لومن وارد می‌شود .
اندرو رایت , سخنگوی این گروه , می‌گوید : " این یک گزینه " دی سی دی " است ; این گزینه بسیار هموار است و به راحتی در جیب قرار می‌گیرد . "
این طرح چندین اینچ طول دارد و قطر متوسط دارد . چند اینچ . وزنش چهار اونس است .
چاقوی تیزی یک گیره جیبش مانند مدل استاندارد دارد , اما گیره روی pro می‌تواند نصب شود تا نور به بالا یا پایین حمل شود .
این یک سوئیچ دنباله دار در پشت است که تنظیمات لومن - لومن و یک استروب اختیاری را فعال می‌کند . اگر می‌خواهید از تنظیمات ۵ - , 1 - و ۴ - 3 استفاده کنید , یک سوئیچ روشن وجود دارد . به کاربر اجازه می‌دهد بین پنج برنامه از پیش تعیین‌شده متفاوت انتخاب کند .
منبع سایت
اجرایی شهروندان مراحل معافیت موارد خاص خدمت سربازی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی هیدرآدنیت چرکی عود کننده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.