پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

شهروندان

۲,۲۶۷ بازديد
پس از سخنرانی ، سرپرست شهرستان سن دیگو ، ناتان فلچر ، ویدئویی از "ریلی " را در یک نوار ویدئویی در مقابل ظهور مجدد در برخی مناطق از تعصب مشابهی که در جنگ برای آزادسازی اروپا از نازی‌ها جنگید ، پست کرد .
" ریلی " ۹۷ ساله " Reilly " ، " Santee " ، کالیفرنیا می‌گوید : " ما از برخی از مردم کشورمان که به خاطر رنگ پوست شان ، یا قومیت خود با مردم متفاوت رفتار می‌کنند ، ناامید شدیم ." ما کشوری بهتر از این هستیم . تق و تق کنه . نه در کشور ما ."
ترامپ در سخنرانی خود خاطر نشان کرد که این کشور در ماه ژوئن به جایگاه هفتاد و پنجمین سالگرد فرود D خواهد رسید که در آن ۱۵ هزار مرد جوان آمریکایی از آسمان پریدند و ۶۰، ۰۰۰ نفر دیگر به دریا حمله کردند تا تمدن ما را از استبداد نجات دهند ."
امشب همراه ما سه تن از این قهرمانان هستیم : جوزف Reilly کلاس اول ، گروهبان Staff Locker ، و گروهبان هرمان Zeitchik . رئیس‌جمهور گفت: " آقایان ، ما به شما درود می‌فرستیم ."
آمریکا حمایت منسوخ مسابقه دیجیتال اعتراضات مدیر شهر

وقتی جنگ شروع شد ، Locker و Zeitchik بچه‌های یهودی نیوجرسی بودند . آن‌ها مقدر شده بودند که زمانی که اردوگاه‌های نابود سازی نازی توسط نیروهای آمریکایی آزاد شدند ، حضور داشته باشند .
در ویدیویی برای باربی کیو ، یک رستوران مریلند با یک موضوع میهن‌پرستانه ، Zeitchik گفت که ۱۸ ساله بود و در Linden ، نیوجرسی بازی می‌کرد ، زمانی که یک کودک دیگر او را صدا زد تا به رادیو گوش دهد . این رئیس‌جمهور فرانکلین د . روزولت در حالی که اعلام کرده بود که ملت در حال جنگ است .
روز بعد ، Zeitchik گفت که پدرش او را به اداره پست تحویل داد تا پیش‌نویس را ثبت کند. چه کسی می‌توانست حدس بزند که Zeitchik شوالیه فرانسوی خواهد شد ، یا شوالیه ، که با لژیون دنور برای کمک به آزادی پاریس تزیین شده‌است ؟
Zeitchik گفت : " در روز دی ، تعداد زیادی از این کشتی‌های فرود با شلیک گلوله کشته شدند . البته ، ما تلفات زیادی داشتیم . ما خوش‌شانس بودیم که این کار را انجام دادیم ."
او همچنین در نبرد of جنگید اما یکی از خاطرات محبوب او از جنگ این بود که اولین نیروهای آمریکایی وارد پاریس شوند . او گفت که شب‌ها بیرون می‌کشند و در خیابان‌ها می‌خوابند . صبح روز بعد ، پاریس آن‌ها را دید و جشن آغاز شد .
این یک روز بزرگ برای آمریکایی‌ها بود . Zeitchik گفت : " پاریس نجات یافت ."
وی گفت که این سرباز ، بخشی از خدمت به ملت است که به همه آمریکایی‌ها بدهکار است .
وی گفت : " من فکر می‌کنم که من حقوق خود را پرداخت کردم ، و گفت : " بله ، من حقوق خود را پرداخت کردم."
گروهبان Former Locker ، یک پسر shoemaker's اهل Passaic ، نیوجرسی ، گفت که بخش سخت در مورد روز D به سادگی در حال پیاده شدن از ساحل است . او مسئول یک اسلحه در یک باتری توپخانه ضدهوایی بود و تمام اعضای واحد او با تجهیزات سنگین و مهمات سنگین شده بودند .
" وقتی به قایق هیگینز منتقل شدیم ، ما ترسیده بودیم ، ما بیمار بودیم و می‌دانستیم که چگونه وارد قایق شدیم . There's ۳۰ نفر از ما در یک ردیف در قایق هیگینز ایستاده بودند " ، و ملوان قایق را به سمت ساحل متوقف کرد .
او گفت : " او گفت ، I'm آن را رها کرد و آن را رها کرد . "
او گفت که ستوان او سلاح کمری خود را بیرون آورد و به ملوان نزدیک شد و با لبخندی گفت : " یا این قایق را به هم نزدیک‌تر کنید تا men غرق شوند یا شما هرگز دوباره خانواده خود را نبینید ." "
آن‌ها آن را به ساحل رساندند .
او همچنین در نبرد of مبارزه کرد و در آزادسازی کمپ‌های تمرکز حاضر شد ، جایی که شاهد " man's غیرانسانی به انسان " بود .
Locker ، که Yiddish و برخی آلمانی را می‌شناخت ، گفت که او با شهروندان آلمانی در شهرک‌های اطراف صحبت کرده‌است . آن‌ها مدعی بودند که نمی‌دانند در اردوگاه‌ها چه می‌گذرد ، یا حتی وجود آن‌ها را .
او گفت که خواهد پرسید ، " چطور شما هرگز این کار را متوقف نکردید ؟ چه طور تو هیچ وقت چیزی نگفتی ؟ "
" پاسخ آن‌ها به من این بود : " اگر دهانم را باز کنم ، I'd در اردوگاه خواهند بود . " او گفت : " برای مردم آلمان حفاظت از دهانشان بسته بود . "
منبع سایت
آرمی استراتژیک آخرین تغییرات خرید خدمت سربازی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی لیکن سیمپلکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.