پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

کشمکش

۲,۳۳۶ بازديد
درجه افسری درجه‌دوم, مگان زمستان‌های , مهمان گونه a . براساس خبر رسمی منتشر شده از دفتر نماینده مجلس , دونالد رامسفلد , دی - ویرجینیا , در ایالت اتحاد جماهیر شوروی . زمستان‌ها , شاکی , شاکی بود که توسط سازمان‌های قانونی و قانونی لامبدا درگیر می‌شد و این ممنوعیت را به چالش می‌کشید .
سیاست تایید شده توسط وزیر دفاع این کشور در سال گذشته , ممنوعیت هیات‌مدیره پیشنهادی توسط ترامپ در تویی‌تر نبود , بلکه بیشتر افراد تغییر جنسیت داده را از استخدام و محدود کردن توانایی خدمت به سربازان تغییر جنسیت داده در حال خدمت به بیرون و انتقال , منع می‌کرد .
زمستان‌ها , که اکنون به جورج جورج بوش , جورج بوش در نورفولک , ویرجینیا واگذار شده‌است , یکی از اعضای این شرکت است .
او در ماه ژانویه به آسوشیتدپرس گفت : " من وظیفه خود را هر روز انجام می‌دهم و تا زمانی که بتوانم انجام خواهم داد . " " به یاد می‌آورم که چگونه بار اول لباس را پوشیدم . من واقعا ً می‌خواهم به هر آمریکایی که می‌خواهد خدمت کند. "
هیچ داکوتا حکم سرگیجه نامزدی فرار تامین

او در بیانیه‌ای گفت که می‌خواهد زمستان را برای خدمت در نیروی دریایی به رسمیت بشناسد و بیشتر به دیگر اعضای خدمات تغییر جنسیت داده شود .
او در بیانیه‌ای گفت : " در حال حاضر بسیاری از افراد تغییر جنسیت تغییر جنسیت داده‌اند و شایسته احترام و تشکر ما هستند . " " برخلاف فرمانده فعلی ما , من همیشه از اعضای شجاع نظامی خود حمایت و دفاع خواهم کرد . "
دادگاه عالی یک تصمیم غیر قانونی را منتشر کرد که سه مورد را به چالش نکشیده بود . با این حال , چندین دادخواهی در دادگاه‌های پایین ادامه دارد . پنتاگون هنوز باید سیاست تغییر جنسیت خود را به عنوان یک دستور کلی ملی علیه آن آغاز کند که به یک پرونده در حال پیشرفت در دادگاه فدرال فدرال گره خورده‌است .
زمستان‌ها به آسوشیتدپرس گفته بود که اگر قانون تغییر جنسیت داده شود , اما امیدوار است که این فرصت در لباس رسمی باقی بماند .
او در مصاحبه گفت : " می‌خواهم به شما بگویم که من ثابت‌قدم هستم و سرم را بالا می‌گیرم , اما کمی مشکل است . " رئیس‌جمهور ایالات‌متحده فرمانده‌کل قوا است . اگر آن‌ها خواهان پایان خدمت تغییر جنسیت داده شوند , من باید از آن اطاعت کنم . اما من واقعا ً می‌خواهم به خدمت به کشورم ادامه دهم . "
رویای آمریکایی واقعی است
در یکی از قایق‌های ماهیگیری , از ویتنام گریخت . ( نانسی مونتگومری / ستاره‌ها و نوارها )
۲۹ فوریه
ستاره و راه‌راه
یک نوجوان ویتنامی که می‌دانست چطور در جنگل بماند , از ایست‌های بازرسی فرار کند و وحشتی که اغلب احساس می‌کرد را کنترل کند .
اما نمی‌توانست بیش از چند کلمه انگلیسی حرف بزند و در زندگی عادی زندگی کند .
با این حال طی هفت سال پس از ورود آمریکا , " چاو " نام جدیدی به نام " افسری در بزرگ‌ترین ارتش روی زمین " داشت .
او که در حال حاضر شناخته می‌شود , معاون فرمانده نیروهای نظامی و دستیار فرمانده گارد ملی ویرجینیا است .
تصور می‌شود که او تنها " قایق بادبانی " ویتنامی است تا به یک افسر عمومی در ارتش آزادیخواه تبدیل شود .
فلورا در مصاحبه‌ای با ستاره‌ها و نوارها گفت : " پس از آنچه که من از آن گذشته , عملا ً مرگ , و سپس کسی به شما این فرصت را می‌دهد که دوباره زندگی کنید , من فقط می‌توانم از دید خود بگویم که از آنچه این کشور برای من کرده‌است سپاسگزارم . "
منبع سایت
اجرایی شهروندان اعتراضات سن کفالت برای گرفتن معافیت سربازی مراحل معافیت پزشکی تغییر شکلهای مادرزادی قفسه صدری مانند سینه فرورفته (سینه قیفی شکل)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.