جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

منظره

۲,۳۰۱ بازديد
او گفت : " ما نمی‌توانیم ارتباطات کوتاه‌تر پیدا کنیم . "
لئو Mendoza ، مالک Air Shindogs South ، بیش از ۱۲۰، ۰۰۰ امضا را در دادخواست خود جمع‌آوری کرده‌است که در سال گذشته از change.org خواسته بود که سیاست خود را بر روی سگ‌های گنده و با آرواره قوی تسهیل کند .
مندوزا گفت : " از لحاظ تاریخی ، ایالات‌متحده تنها گزینه مقرون‌به‌صرفه برای سگ‌های بزرگ بوده‌است ، زیرا خطوط هوایی دیگر تا ۳ تا ۴ برابر هزینه دارند " .
مندوزا به ستاره‌ها و نوارها گفت : رسیدن سگ‌های بزرگ به و از گوام بسیار دشوار است .
او گفت : " تنها هواپیمایی که آن‌ها را از گوام دریافت می‌کند هواپیمایی کره است . ما باید آن‌ها را به این جا ، به سئول پرواز کنیم ، و سپس از اینجا از یک خط هوایی اروپایی استفاده کنیم تا آن‌ها را به ایالات بفرستد ."
That's اساسا ً این است که چگونه Nautia و فونیکس با استفاده از شرکت‌های حمل و نقل خانگی که این حرکت را مدیریت می‌کنند ، مجبور به سفر به گوام خواهند شد .
مرسدس مصنوعات صلیب اضافه تنوع استادیوم

برای هزینه of دلار ، سگ‌ها بر روی لوفتانزا از واشنگتن دی سی ، تا آمستردام ، جایی که شب را در آنجا خواهند گذراند ، پرواز خواهند کرد .
سپس آن‌ها به کره‌جنوبی پرواز می‌کنند و در آنجا به veterinarian's گواهی سلامت برای وارد کردن این کشور نیاز خواهند داشت . زمانی که تشریفات وارد کردن آن‌ها تکمیل شد ، یک شبه در یک هتل حیوانات خانگی اقامت خواهند کرد .
به ازای مبلغی دیگر از ۵، ۹۰۰ دلار ، آن‌ها به گوام پرواز خواهند کرد و در آنجا به مجموعه جدیدی از گواهی‌های بهداشتی نیاز خواهند داشت .
پس از آن ساندرز آن‌ها را برداشت و ۱۱، ۵۹۲ دلار بعد آن را برداشت .
ساندرز گفت : " من فکر می‌کنم که باید به سگ‌های خود پول بدهم ؛ اما نحوه بازی این کار مهم نیست ، ما مجبور هستیم با شرکت‌های حمل و نقل حیوانات خانگی برویم که از خطوط هوایی خارجی مثل خطوط هوایی کره استفاده می‌کنند ."
ساندرز گفت که به عنوان کسی که در یک خانه نظامی آمریکا قرار دارد، " درست به نظر می‌رسد که ما باید از این خطوط هوایی خارجی استفاده کنیم و این کار را انجام دهیم ."
ستاره‌ها و نوارها از ایالات‌متحده پرسیده بودند که آیا درخواست این درخواست را بار دیگر به کشتی بزرگ ارسال کرده‌است .
چارلز هوبارت ، سخنگوی سازمان ملل متحد، گفت : " ما در نهایت به نفع مشتریان خود و بهترین منافع حیوانات عمل خواهیم کرد . ما می‌دانیم که این حیوانات خانگی بخشی از خانواده هستند .
Nautia و فونیکس ۱۲ ساله خواهند بود که انتقال ۳ ساله ساندرز به گوام تمام شد و سپس سگ‌ها به احتمال زیاد لایحه حرکت عظیم دیگری را تولید خواهند کرد.
او گفت : " من قبلا ً در حال برنامه‌ریزی برای باز کردن صدها دلار در هر ماه برای آماده شدن برای آن روز هستم ."
ازدواج به عنوان سربازان Paired با مهاجران و Feds بیان می‌کند
حکم بازداشت هفته گذشته برای دو سرباز ارتش که در فورت براگ خدمت می‌کنند صادر شدند ، N.C. یکی از آن‌ها به عنوان " تسهیل‌کننده " در توطئه ازدواج ساختگی توصیف می‌شود . ( عکس از ارتش آمریکا )
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
نیوز & Observer - | By By
RALEIGH ، N.C. - - به گفته اسناد دادگاه فدرال ، یک گروهبان و یک بخش خصوصی در فورت براگ به دنبال ترتیب دادن ازدواج‌های ساختگی بین سربازان و مهاجران ، ارائه پول نقد ، مزایای مسکن و اثاثیه به عنوان انگیزه برای brides بالقوه هستند .
حکم بازداشت هفته گذشته برای گروهبان ادوارد Kumi Anguah صادر شد که به عنوان " تسهیل‌کننده " توطئه ، و Pvt. Ahmid محمد Murtada ، شهروند ربوده‌شده غنا که در واحد ارتش براگ خدمت می‌کند ، صادر شد .
این تحقیقات در ماه دسامبر زمانی آغاز شد که یک نماینده وزارت امنیت داخلی با Pvt. Endasia در رابطه با داشتن یک سرباز در حین ازدواج با Sulemana ابراهیم ، مصاحبه کرد .
در طی این مصاحبه ، او تایید کرد که این ازدواج واقعا ً تقلبی است .
در وبسایت خود ، خدمات مهاجرت و شهروندی آمریکا می‌گوید که " روابط وارد شده به منظور طفره رفتن از قوانین مهاجرت " را به رسمیت نمی‌شناسد .
منبع سایت
تشخیص تعیین کشمکش فرار نکات قابل توجه امریه سربازی - مشاوره نظام وظیفه مشاوره وسواس فکری و عملی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.