پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

هراسان

۲,۱۶۵ بازديد
"Patton " ، " ۸ MCPOCG " ، به "Military.com " گفت که وی و بوون با این ایده کنار آمده بودند .
Patton ، کارمند سابق Military.com ، گفت : " در آنجا پیام‌های فیس بوک و افراد پرسیده شد : " چه می‌شد اگر ، من به قانون نگاه کردم ، ۱۴ .
ماده ۱۴ ، که برای ایجاد گارد ساحلی فراهم می‌کند ، شامل ماده‌ای است که گارد ساحلی را به عنوان یک خدمت در داخل DHS ، به جز زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل می‌کند.
منفجر ستیزه جو لطف یادداشت مالیات تقسیم منظره

این اساسنامه می‌گوید : " پس از اعلام جنگ اگر کنگره به دستور اجرایی دستور دهد ، گارد ساحلی باید به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند و تا زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند ، گارد ساحلی باید تحت دستورها وزیر نیروی دریایی عمل کند .
به بیان ساده ، قانون می‌تواند برای اجازه دادن به رئیس‌جمهور برای انتقال گارد ساحلی به نیروی دریایی در هر زمانی ، به هر دلیلی ، تفسیر شود . و از آنجا که نیروی دریایی ، که تحت نظارت وزارت دفاع قرار می‌گیرد ، هنوز پرداخت می‌شود ، این حرکت می‌تواند منجر به پایان دادن به بن‌بست بودجه شود .
در فیس بوک ، درخواست Whitehouse.gov بیش از ۱۱، ۰۰۰ امضا در عرض چند روز به دست آورده‌است . اگر در روز ۲۱ فوریه ۱۰۰، ۰۰۰ نفر امضا شود ، لازم است که دونالد ترامپ به آن پاسخ دهد .
با وجود ۵۰، ۰۰۰ نفر از بازنشستگان گارد ساحلی که برای اولین بار در اوایل ماه فوریه کنترل خود را از دست دادند ، این درخواست آماده برداشتن بخار در روزه‌ای آینده است .
ایوب گفت : " امیدی که ما می‌خواستیم خارج از این مورد بود افزایش دید بود و همچنین برای فشار آوردن بیشتر مردم می‌توانند اهمیت گارد ساحلی را به عنوان یک کل ببینند .
در نهایت ، Patton گفت ، he's از گارد ساحلی برای دریافت پول به هر وسیله حمایت می‌کند ؛ این درخواست راهی برای حفظ دید در مورد این مساله است .
او گفت : " ما شاهد این وضعیت وحشتناک هستیم که در آن مردم ما غذای خود را از توزیع غذا دریافت می‌کنند .
بسیاری از MCPOCGs های سابق در روزه‌ای اخیر با سر مقاله‌های قوی و شدید در Military.com صحبت کرده‌اند تا خشم خود را از وضعیت نامساعد ساحل‌عاج ابراز کنند .
پاتون گفت که او و دیگر روسای بازنشسته ارشد می‌خواهند یک صدا برای رهبری گارد ساحلی باشند ، که بیشتر به آنچه که می‌توانند در مورد وضعیت فعلی بگویند محدود بودند .
فرمانده گارد ساحلی ، دریادار کارل شولتز ، سخنرانی خود را تقویت کرده‌است ، با این حال ، انتشار ویدیویی را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود در روز ۲۲ ژانویه انتشار داد که در آن او " service's " را وادار به کار بدون پرداخت " غیرقابل‌قبول " کرد و پیام او به سرعت ویروسی شد .
مقامات گارد ساحلی از اظهار نظر در مورد Military.com در دادخواست کاخ سفید خودداری کردند .
در روزه‌ای اخیر ، رهبران نیروی دریایی نیز در حمایت خود از گارد ساحلی صریح‌تر شده‌اند .
معافیت والدین از مسئولیت والدین در بخش دوم ریاست‌جمهوری
کاپیتان هارولد Rivard با دخترش ، Landry ، و همسرش سارا ، پس از مراسم homecoming در مرکز رویداد ویژه ویلیام رید ، فورت کارسون ، Colo پیوست . ، ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ . ( عکس از ارتش ایالات‌متحده / آ زا بینگهام )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
ارتش در نهایت رهبری سایر خدمات مسلح را برای به روز سازی سیاست‌های خروج والدین و فرزند خواندگی دنبال کرده‌است که در حال حاضر شامل انعطاف‌پذیری در تصمیم‌گیری است که کدام والد تنها مراقبت کننده اولیه را دریافت می‌کند .
منبع سایت
استادیوم تشخیص تعیین طرح کسری خدمت سربازی نظام وظیفه قوانین معافیت پزشکی رکلین هوزن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.