جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ضایعات

۲,۳۲۲ بازديد
۲ قلعه برکت در ۷ آوریل پس از تصادف Training کشته شد .
خودروها در روز سه‌شنبه ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ در شهر آل پاسو ، تگزاس ، در انتظار ورود به فورت وانگلر در تگزاس هستند . ( عکس از آسوشیتدپرس / خوان کارلوس Llorca )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
OTERO COUNTY ، N.M. - مقامات می‌گویند که دو سرباز از یک پایگاه ارتش در تگزاس کشته شده‌اند و هفت نفر دیگر از اعضای ارتش پس از سقوط دو وسیله نقلیه آموزشی نظامی در جنوب نیومکزیکو در بیمارستان بستری هستند .
ایستگاه تلویزیونی آل پاسو KTSM گزارش می‌دهد که سربازان بخشی از اولین لشکر اول زرهی در قلعه برکت that's در آل پاسو بودند .
گزارش‌ها حاکی از آن است که در شب سه‌شنبه در جاده ۵۴ در نزدیکی زندان Otero در حدود ۳۰ مایل از آل پاسو رخ داد و دو خودروی Stryker را در بر گرفت .
مقامات قلعه برکت می‌گویند که این سقوط تحت بررسی است .
نام این دو سرباز که کشته شدند تا زمانی که خانواده‌هایشان به آن‌ها اطلاع داده شود ، متوقف خواهند شد .
پنتاگون به رئیس کمیته فرعی پرسنل نظامی مجلس اشاره کرد .
دیوار قصد طی معاون فوریت مکزیک تلفیق

پرونده " جکی رابینسون " در طی یک کنفرانس خبری در کنگره آمریکا در ۱ دسامبر ۲۰۱۵ در واشنگتن دی سی با خبرنگاران گفت و گو می‌کند . ( چیپ Somodevilla / گتی ایماژ )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
انتقاد شدید از سیاست‌های دفاعی ترامپ و مدافع اصلاح سیاست آزار جنسی در وزارت دفاع ، ریاست کمیته فرعی کمیته خدمات مسلح مجلس را بر روی پرسنل نظامی بر عهده خواهد داشت .
جکی رابینسون ، نماینده کالیفرنیا ، از سال ۲۰۱۲ در the خدمت کرده‌است و به عنوان عضو رتبه‌بندی کارکنان در سال ۲۰۱۷ منصوب شد . او از زمان خدمت در این کمیته ، ۱۷ لایحه برای اصلاح سیاست‌های پرسنل نظامی ، از جمله قانونی که به وزارت دفاع نیاز دارد تا یک نظارت بر آزار جنسی و اداره پاسخ ایجاد کند ، معرفی کرد ؛ این کار به پرسنل تغییر جنسیت داده اجازه می‌دهد که در ارتش بمانند و این اطمینان حاصل خواهد کرد که زنان خدمات نظامی بدون نیاز به پرداخت پول به کنترل تولد دسترسی دارند .
اخیرا ً، Speier متعهد به برگزاری جلسات استماع در دکترین Feres شده‌است - - حکمی که اعضای خدمات را در بیشتر موارد از شکایت علیه دولت برای صدمه زدن منع کرده‌است - - و در توسعه بودجه برای هیات‌های نظامی و نیروی دریایی سودمند است ، پول لازم برای بررسی درخواست‌های سربازان قدیمی نسبت به رفتار با ضربه روحی ، تجاوز جنسی یا گرایش جنسی است .
Speier روز چهارشنبه در یک خبر رسمی گفت : " پس از هفت سال خدمت در کمیته خدمات مسلح مجلس ، من آماده خدمت به پرسنل نظامی هستم ، که در آن ما به سختی راه‌حل‌هایی برای پایان دادن به فساد فرهنگی را دنبال می‌کنیم که اجازه تجاوز جنسی به نیروهای مسلح ما را می‌دهد که نه تنها بر اعضای سرویس ما بلکه خانواده‌های آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارد ، که بر دوش قربانی کردن و تعهد به کشورمان هستند ."
او افزود که اولویت‌های وی عبارتند از " مبارزه با کمپین ترامپ علیه اعضای خدمات تغییر جنسیت داده؛ پرداختن به عواقب اقدامات تلافی جویانه برای تلافی جویانه علیه بازماندگان تهاجمی و تهاجمی ؛ به‌کارگیری داده‌های بهتر برای بهینه‌سازی استخدام و نگهداری برنامه‌های نگهداری ؛ و حذف ضایعات ، تقلب و سواستفاده در همه سطوح ."
کمیته فرعی نظامی مسئول نظارت و مدیریت مسائل مربوط به پرسنل نظامی ، آموزش و استخدام ، یکپارچه‌سازی اجزای ذخیره ، مراقبت‌های بهداشتی نظامی ، منافع و مسائل مربوط به اسرای جنگی است .
منبع سایت
واقعیت میلیون گلوله مشاوره معافیت ایثارگران شرایط معافیت پزشکی گزرودرماپیگمانتوزا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.