پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مکزیک

۲,۷۳۹ بازديد
پنتاگون گفت که Suliman ، عضو هنگ نهم پیاده بخش پیاده‌نظام دوم ، از نیوجرسی است ، اما اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد یا تاریخ تولد او دریافت نکرده است . بقایای او در تاریخ ۱۵ ژانویه شناسایی شدند .
بازگشت تعداد نامشخصی از جنگ کره در بین تعهداتی بود که رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون در طی نشست سران خود با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن انجام داد . کیم همچنین با " کار به سوی " denuclearization شبه‌جزیره کره " موافقت کرد ، اما تلاش‌ها برای حرکت به سمت حذف سلاح‌های هسته‌ای North's متوقف شده‌است . انتظار می‌رود که نشست بعدی ماه آینده برگزار شود .
اگرچه پنتاگون خواستار ایجاد هماهنگی‌های لازم برای بازیابی میدان جنگ اضافی آمریکا از کره‌شمالی در سال جاری است، کره‌شمالی تاکنون تمایلی به موافقت با مذاکرات رو به رو نداشته است .
در اول دسامبر ۱۹۵۰ ، Suliman توسط نیروهای چینی دستگیر شد . او سوار بر یک کاروان خودرو بود که در کنار جاده‌ای در جنوب of در شمال کره متوقف شد . یکی دیگر از سربازان بعدا ً گزارش داد که Suliman پس از آنکه خودروهای خود را ترک کردند تا پیاده بروند دستگیر شد .
صدها هزار سرباز چینی در اواخر سال ۱۹۵۰ پس از اینکه نیروهای آمریکایی در ماه سپتامبر با فرود Inchon وارد جنگ کره شدند ، وارد جنگ کره شدند . چینی‌ها آمریکایی‌ها و متحدان جنوبی آن‌ها را به جنوب هل دادند ؛ هزاران نفر در گورهای زیرزمینی کم‌عمق یا در اردوگاه‌های اسرای جنگی به خاک سپرده شدند .
By در سال ۱۹۵۱ به یک اردوگاه دولتی در Pukchin - در شمال کره‌شمالی منتقل شد و او در مارس ۱۹۵۱ به آنجا رفت . این کمپ در دره باریکی قرار داشت که آمریکایی‌ها آن را " دره مرگ " می‌نامیدند ، سربازان که در اسارت جان سالم به در برده بودند ، شرایط سخت ، با مواد غذایی اندک و بیماری‌های شایع را به یاد می‌آوردند .
کارکنان پیشنهاد مطابق شک مدرک تلفیق واقعیت

پنتاگون می‌گوید که باقیمانده ۳۵۰ آمریکایی ممکن است در اردوی " دث ولی " باشند . در کل ، پنتاگون بر این باور است که بقایای بیش از ۵۰۰۰ سرباز آمریکایی که در کره‌شمالی کشته شدند را می‌توان بازیابی کرد .
پنتاگون می‌گوید هنوز مشخص نکرده است که چند تن از سربازان آمریکایی را می‌توان از بقایای ۵۵ صندوق که در آگوست گذشته توسط کره‌شمالی بازگردانده شد شناسایی کرد . قبل از Suliman ، تنها دو نفر به طور مثبت شناسایی شدند . آن‌ها گروهبان دوم کارل اچ . مک دنیل ، میسوری ، و ورنون ، ایندیانا ، و ویلیام اچ . جونز ، شهرستان نش ، کارولینای شمالی .
مجلس سنا ، طرح‌های رقیب جمهوری دموکراتیک و GOP برای دولت موقت را رد کرد .
سناتور چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، در روز پنجشنبه ، ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ به کاپیتول هیل در واشنگتن رسید . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
گزارش اسوشیتد پرس : آلن fram و اندرو تیلور
واشنگتن - یک مجلس سنا متلاشی شد و طرح‌های جمهوری دموکرات و جمهوری‌خواه را برای پایان دادن به تعطیلی ۳۴ روزه دولت در روز پنج شنبه به تعویق انداخت و رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و کنگره را با فرمول مشخصی برای متوقف‌کردن طولانی‌ترین تعطیلی ادارات فدرال و خسارتی که به کشور وارد می‌کند ، به تعویق انداخت .
در یک شرمندگی برای ترامپ که می‌تواند موقعیت او را تضعیف کند هر زمان که مذاکرات جدی شود ، پیشنهاد حزب دموکرات یک رای بیشتر از طرح حزب جمهوری‌خواه دارد . شش پناهنده از جمهوری خواهان از جمله میت رامنی ، R - یوتا ، و who's به طور دوره‌ای با رئیس‌جمهور درگیر شدند .
نشانه‌های ضعیفی وجود داشت که قانونگذاران هر دو طرف به دنبال راه‌هایی برای حل این بن‌بست vitriolic بودند . اما پنجشنبه اغلب یک روز برای هر دو طرف ، به روش‌های متناقض ، نشان دادن همدردی برای کارگران فدرال پرداخت‌نشده است در حالی که هیچ زمینه‌ای در مبارزه خود با Trump's برای ساخت یک دیوار مرزی با مکزیک وجود ندارد .
مجلس سنا ابتدا طرح پیشنهادی جمهوری خواهان را تا ماه سپتامبر رد کرد و به ترامپ ۵.۷ میلیارد دلار کمک کرد تا بخش‌هایی از آن دیوار را بسازد . پروژه‌ای که he'd قول داد مکزیک تامین مالی خواهد کرد. رای ۵۱ - ۴۷ برای این اقدام ۹ کرسی از ۶۰ رای مورد نیاز برای موفقیت را کاهش داد .
منبع سایت
میلیون گلوله هراسان مشاوره معافیت پزشکی بیماری های داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی فمورال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.