سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

رنج

۲,۱۲۳ بازديد
برای مقابله با این محیط‌ها ( و پس‌انداز پول ) آمریکایی‌ها در کشتی جنگی کرانه ساحلی سرمایه‌گذاری کردند . با جابجایی حدود ۱۰۰۰ تن , این رابطه, بخش کوچکی از بخش کوچک است و نیمی از خدمه یک کشتی جنگی را دارد , اما یک طرح مدولار جدید دارد که به آن اجازه می‌دهد به سرعت با ماموریت‌های مختلف تطبیق داده شود .
این طرح بدی نیست و نیروی دریایی آمریکا تعداد کمی از آن‌ها را به کار می‌گیرد . این سیستم دارای سرعت بالای ۱۲ گره ( km / h , 400 مایل بر ساعت ) است , به اندازه کافی مجهز است و برای استقرار سرعت بالا ساخته می‌شود . با این حال , آن برای گشت آبی آبی طراحی نشده است و در برابر حملات هوایی و موشکی به طور ضعیفی دفاع می‌شود , بنابراین به محیط‌های با تهدید پایین محدود شده‌است . این به این معنی است که برای هر چیز دیگری , نیروی دریایی باید برای انجام این کار , به ناوه‌ای بسیار با ارزش بیشتری دست بزند .
برای پر کردن این خلا , نیروی دریایی آمریکا به دنبال ساخت یک ناوچه موشک‌انداز هدایت‌شونده جدید با هزینه حدود ۱۹۰ میلیون دلار آمریکا می‌باشد . این ها بزرگ‌تر از lc خواهند بود و مانند ناوچه کهنه تجهیز شده‌اند , هر چند با فضای زیادی برای فن‌آوری جدید و توانایی اداره تهدیدهای سطح متوسط .
لاکهید مارتین از نیروی دریایی آمریکا
تحت تاثیر اکتبر منتقل مستقر اجساد ساکنان

از آنجا که یک الزام جدید برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها وجود داشت , ناو جنگی جدید یک طرح کاملا ً جدید نبود و مناقصه برای شرکت‌های خارجی و خارجی باز بود , هر چند قانون آمریکا نیاز به ساخت کشتی‌های تولید شده در کشتی‌سازی آمریکایی داشت .
جزئیات دقیق ( x ) هنوز در جریان است , اما ما ایده‌ای داریم که از مشخصات آن چگونه است . از نظر تسلیحاتی , این سامانه قادر خواهد بود تا سلول‌های سامانه راه‌اندازی عمودی ( بزرگ مقیاس ) را تولید کند که قادر به حمل موشک‌های کروز استاندارد چند منظوره هستند . علاوه بر این , یک تفنگ نیمه میلی‌متری با استفاده از مهمات پیشرفته مهمات پیشرفته ( الامو ) و یک سیستم دفاعی نزدیک به نزدیک وجود خواهد داشت .
این ترکیب مرگبار توسط یک رادار نظارت هوایی ثابت سه‌بعدی , یک آرایه ردیاب صوتی ثابت و دو نوع ردیاب صوتی یدک پشتیبانی می‌شود . به علاوه , موشک ( x ) دارای فضای انبساط و قدرت الکتریکی اضافی است تا مجهز به یک سلاح لیزر حالت جامد با حالت جامد باشد .
اس . اس .
اما یک منادی نیروی دریایی آینده مجموعه جدیدی از ارتباطات است که به نیروی دریایی جدید اجازه می‌دهد تا از شبکه قابلیت تعامل مشارکتی استفاده کند . این سیستم تعاملی جدید به کشتی‌های جنگی , هواپیما و سایر سکوها اجازه می‌دهد که با یکدیگر هماهنگ شوند و آن‌ها را به یک سلاح عظیم تبدیل کنند . به جای اینکه بعنوان یک پست فرماندهی مرکزی عمل کنیم , ناو جنگی نسل بعدی در هماهنگی به روشی کار می‌کند که برای مثال , اجازه می‌دهد تا به عنوان اسکات‌های پیشرفته عمل کنند , و به عنوان واحدهای فرماندهی محلی برای حمله هواپیماهای بدون سرنشین , در حالی که هواپیماهای نیروی ویژه می‌توانند موشک‌های کنترلی را کنترل و هدایت کنند .
در حال حاضر , نیروی دریایی آمریکا قصد دارد اولین قرارداد را برای ( x ) به همراه دیگری برای پی‌گیری هر سال بعدی دریافت کند . علاوه بر این, به منظور توسعه طرح‌های پیشنهادی , شرکت‌های آهن وان , هانتینگتون , هانتینگتون , آمریکا و لاکهید مارتین به هر کدام یک میلیون دلار آمریکا داده شد .
نوع ۱
نیروی دریایی بریتانیا بر خلاف نیروی دریایی آمریکا هنوز هم ناوچه خود را دارد , اما از هر دو ناوگان کوچک و نیاز به بازسازی ناوچه دیگر خود رنج می‌برد .
منبع سایت
پاک مجلس ادعا واقعی مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های پوست و بافت های زیر پوستی مراحل معافیت پزشکی سینوس نافی با ارتباط به روده یا مثانه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.