پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

پاک

۲,۱۲۴ بازديد
در سال ۲۰۱۷ ، پس از اینکه جوامع نظامی در سراسر کشور شروع به گزارش سطوح هشدار دهنده of در آب آشامیدنی خود کردند ، پنتاگون تایید کرد که ۴۰۱ امکانات نظامی شناخته‌شده در ایالات‌متحده وجود دارد که در آن از آن استفاده شده‌است .
مطالعه بیشتر توسط پنتاگون به این نتیجه رسید که آلودگی PFAS آب آشامیدنی یا آب زیرزمینی را حداقل ۱۲۶ مورد از این مکان‌ها را افزایش داده و برخی از آن‌ها شامل سیستم‌هایی هستند که آب را به ده‌ها هزار نفر در هر دو سمت راست و در محله‌های نزدیک تامین می‌کنند . در برخی موارد ، وزارت دفاع ، تدارکات موقت آب را تامین می‌کند .
Editors
چگونه یک فرد در سن ۱۵ سالگی خودش را اداره می‌کند ( نه چندان آسان )
امی شومر از آنچه فکر می‌کنید اهمیت نمی‌دهد ( بسیار )
میلیاردها دلار، " جانشین " و ساخت ثروت پورن
تبلیغ
ارتش و بسیاری از فرودگاه‌های سراسر کشور بر اسپری آتش‌نشانی مبتنی بر PFAS تکیه کرده‌اند ، چرا که می‌تواند به سرعت آتش سوخت مایع را خاموش کرده و زمانی که مخلوط با آب و آب دریا مخلوط شود کار می‌کند .
متریک خودکفایی اهتزاز اول هلند مجلس

وزارت دفاع در سال‌های اخیر در حال حرکت بوده‌است تا استفاده از the نسخه از این مواد شیمیایی را حذف کرده و آن‌ها را با یک فرمول شیمیایی جایگزین کند که در این محیط به راحتی تجزیه نمی‌شود و یا در جریان خون به اندازه کافی در جریان خون قرار می‌گیرد . اما این ماده شیمیایی جانشین نیز موجب ایجاد نگرانی‌های بهداشتی می‌شود .
The - پس از انتقاد شدید از جوامعی که با آب آلوده شده‌اند و هم از طرف دموکرات‌ها و هم جمهوریخواهان در کنگره (کپیتول هیل ) - در حال حرکت به سمت ایجاد دو استاندارد PFAS جدید برای رسیدگی به این مشکل در سراسر کشور است .
اولی دستورالعمل‌هایی را برای زمانی ایجاد خواهد کرد که cleanups در مناطق تحت کنترل فدرال مورد نیاز باشد تا مانع از رسیدن این آلودگی به منابع آب آشامیدنی شود .
دومین سطح آب آشامیدنی مجاز برای PFOS و PFOA و دو ماده معمول‌ترین اشکال زیستی را تعیین خواهد کرد . به طور جداگانه ، E.P.A. آماده می‌شود تا این مواد شیمیایی خطرناک را در نظر بگیرد ، به این معنی که مناطق آلوده می‌توانند به عنوان محل‌های تعیین‌شده پاک‌سازی شوند .
E.P.A. کار خود را در اولین مرحله ، استاندارد پاک‌سازی آب‌های زیر زمینی ، در ماه اوت گذشته تکمیل کرد و آن را به دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید برای تصویب انتقال داد ، با این پیش‌بینی که این برنامه نهایی خواهد شد و تا پاییز گذشته عمومی خواهد شد .
اما مقامات فدرال در جریان مذاکرات از جمله دفتر سناتور توماس R توضیح دادند . Carper ، دموکرات دلاور ، عضو رتبه‌بندی کمیته سنا که بر the نظارت دارد ، گفت که ایرادات عمده توسط پنتاگون و همچنین ناسا ، یکی دیگر از کاربران اصلی of ، و اداره تجارت کوچک ، مطرح شد .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
تبلیغ
در بین سایت‌هایی که ممکن است در معرض پاک‌سازی قرار بگیرند ، پایگاه‌های پرتاب ناسا در Cape ، Fla قرار دارند . و جزیره wallops ، Va .
او سال گذشته در سد ون نهر Van در Oscoda کف کرد .
اعتبار
جیک May / مجله فلینت از طریق آسوشیتد پرس
تصویر
فوم PFAS در سد نهر وان etten در ماه مه سال گذشته در Oscoda.Cred itJake Journal از طریق آسوشیتد پرس
آقای Carper به نقل از اطلاعات ارائه‌شده در دفتر خود گفت که E.P.A. ، آقای Carper ، پیشنهاد کرد که سایت‌های آلوده تا سطحی برابر با مشاور بهداشتی آب آشامیدنی فعلی ۷۰ بخش PFOS و PFOA با استناد به اطلاعات ارائه‌شده به دفتر وی پاک‌سازی شوند .
اما پنتاگون در گزارشی که سال گذشته به کنگره ارائه شد نشان داد که باور بر این است که سطح پاک‌سازی مناسب برای PFAS ۳۸۰ هزار میلیارد دلار یا تقریبا ً شش برابر سطح آب آشامیدنی E.P.A. پیشنهاد شده‌است .
منبع سایت
ادعا واقعی سیاره ضایعات مشاوره معافیت پزشکی: دستگاه گوارش و جراحی عمومی مشاوره معافیت پزشکی توبروز اسکلروزیس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.