شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

ادعا

۲,۲۹۳ بازديد
لاورنس بی گفت : " پیروزی بزرگی برای بنسون و تیم حقوقی او ایجاد کرد . " برنان ، یک استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه فوردهام که یک بازنشسته نیروی دریایی بازنشسته نیروی ویژه نیروی دریایی است گفت : " من می‌گویم که این امر غیر محتمل است که هیچ کدام از این معاونان و یا the بتوانند به عنوان نماینده در این پرونده‌ها عمل کنند . It's بسیار غیر محتمل است."
هفت ملوان در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ کشته شدند ، زمانی که فیتزجرالد و یک کشتی تجاری ، کریستال پالاس ، در آب‌های شلوغ ساحل ژاپن با یکدیگر برخورد کردند . بنسون با دو اتهام از قصور در انجام‌وظیفه از طریق غفلت و عدم استفاده نادرست از یک کشتی از طریق سهل‌انگاری متهم شده‌است . اتهام مسامحه در مورد مسامحه در این زمینه کاهش‌یافته است .
در یک حاکم جدید به اشتراک گذاشته شده با ستاره‌ها و نوارها ، قاضی ، کاپیتان J.T. Stephens ، متوجه شد که پروفسور کالدول خارج از نقش خنثی خود در جلسه دادرسی ژانویه ۲۰۱۸ کناره‌گیری کرده‌است .
استفان گفت : " دادگاه دریافته است که وزیر دفاع با برتری مدارکی که ( کالدول ) نقش بی‌طرفی خود را در حمایت از نقش پیگردی " از طریق نظراتی که خارج از پرونده بنسون قرار دارد ، واگذار کرده‌است .
این حرکت روز چهارشنبه توسط وکیل‌مدافع Benson's مورد تمجید قرار گرفت .
سرلشکر جاستین هندرسون گفت : " قوانین system's - بویژه آن‌هایی که از ماده ۱ قانون ( قانون یکنواخت عدالت نظامی ) گرفته شده‌اند ، برای تضمین حق بنیادین یک محاکمه عادلانه طراحی شده‌اند و ما در انتظار پاسخ به رهبری ارشد نیروی دریایی هستیم ."
نیروی دریایی گفت که گام‌های بعدی در این مورد باید دیده شوند .
" نیروی دریایی در حال بازبینی قانون court's و ارزیابی گزینه‌های قانونی در این مورد است . نیروی دریایی در بیانیه‌ای که توسط یک خانم سخنگو صادر شد ، گفت : " همه اقدامات آینده به نفع عدالت خواهد بود ."
ملی تخلیه آغاز سرلشکر دانیال واقعی سیاره

این تصمیم پس از حکم دیگری از استفان Stephens در ماه گذشته مطرح شد که اظهارات دو افسر عالی‌رتبه در مورد برخورد فیتزجرالد با نفوذ غیر قانونی آشکار بود ، اما به اندازه‌ای نبود که شایستگی عزل پرونده را داشته باشد.
در ماه دسامبر ، Stephens کشف کرد که رئیس و جانشین رئیس عملیات دریایی چندین بار اعلام کرده بود که به عنوان افسر فرمانده ، بنسون مسئول یا مقصر قصور در برخورد بوده‌است ، و این اظهارات " فرض accused's بی‌گناهی " را نادیده گرفتند .
برنان ، که موارد زیر مربوط به برخورد separate با فیتزجرالد و یو اس اس جان اس را دنبال می‌کند . مک کین که ۱۰ ملوان را در ماه اوت سال ۲۰۱۷ ترک کرد گفت که Caldwell نقش خنثی خود را به خطر انداخته‌است .
برنان گفت : " این مرد از نقش خود بعنوان یک مامور قضایی کناره‌گیری کرد و به … وضعیت امور عمومی پیوست .
"ارنست Denies " ، سناتور آیووا ، امور مربوط به سرباز را تکذیب می‌کند.
پرونده - در این عکس مورخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۸ ، سناتور جانی ارنست ، R - آیووا ، در طول امضای یک دستور عقب‌نشینی از حمایت‌های فدرال برای راه‌های متعدد و تالاب‌های بی‌شمار در مقر سازمان حفاظت از محیط‌زیست در واشنگتن صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / Cliff اون ، بایگانی )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
"CEDAR FALLS "، سناتور ایالت آیووا ، اتهامات وارده به همسر سابقش را تکذیب می‌کند مبنی بر اینکه او در زمانی که در ارتش خدمت می‌کرد ، با وی هم‌کاری داشته‌است .
ثبت دس Moines گزارش می‌دهد که جمهوری‌خواه آیووا در روز چهارشنبه به سوالاتی در مورد این موضوع و سایر اتهامات در یک رویداد شهرداری در محوطه دانشگاه شمالی آیووا در فالز هیلز پاسخ داد .
در اسناد دادگاه ، شوهر سابق Ernst's ، گیل ارنست ، او را به داشتن رابطه با یکی از سربازان خود متهم کرد در حالی که او به عنوان یک فرمانده شرکت مستقر شده بود. او روز چهارشنبه گفت که او " به تمام سربازان من اهمیت می‌دهد " که این ادعا درست نیست .
ارنست همچنین همسر سابقش را به طلاق در اسناد طلاق متهم کرد و قبل از اینکه به مجلس سنا انتخاب شود ، به طور فیزیکی به او حمله کرده بود.
منبع سایت
ضایعات مکزیک تلفیق مشاوره معافیت پزشکی تلفنی: بیماری های چشم و عوارض بینایی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی ژیگانتیسم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.