پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

ساکنان

۲,۲۹۴ بازديد
یک عضو سرویس ایالات‌متحده در عملیات در افغانستان کشته شد
در روز ۲۶ ماه نوامبر ۲۰۰۹ ، یک سرباز در مقابل افق افغانستان پس از تامین یک پاسگاه مرزی در Rajankala واقع در استان قندهار افغانستان ایستاده‌است . ( فن‌آوری . گروهبان فرانسیسکو وی . Govea II / نیروی هوایی آمریکا
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | با امید هاج Seck
یکی از اعضای سرویس ایالات‌متحده در عمل در افغانستان کشته شده‌است ، دومین آمریکایی است که در حین حمایت از عملیات در این کشور کشته می‌شود .
مقامات با عملیات پشتیبانی Resolute روز سه‌شنبه اعلام کردند که مرگ عضو خدمات که شعبه خدمات آن اعلام‌نشده است ، تحت بازجویی است .
مشخص نیست که کدام عضو سرویس در کجا کشته شده‌است . سیاست وزارت دفاع این نیست که نام کسانی را که از عملیات جنگی تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع از خویشاوندان بعدی جان خود را از دست داده‌اند آزاد کند .
این آخرین مرگ پنج روز پس از آن اتفاق افتاد که گروهبان دوم Army Meddock ، از هنگ ۷۵th Ranger ، در روز ۱۷ ژانویه در اثر جراحات جنگی در مرکز پزشکی منطقه‌ای Landstuhl در آلمان درگذشت . در روز ۱۳ ژانویه ، Meddock در حین عملیات جنگی در استان بادغیس افغانستان به ضرب گلوله کشته شد .
اوایل این ماه ، افسر فرمان رئیس ارتش ۲ جاناتان R . کشاورز و رئیس نیروی دریایی Cryptologic Technician ( Interpretive ) شانون M . کنت به همراه یک پیمان‌کار وزارت دفاع آمریکا و کارگر غیر نظامی در یک بمب‌گذاری در شهر شمالی Manbij در شمال سوریه کشته شدند . سه سرباز دیگر آمریکایی نیز در این بمب‌گذاری زخمی شدند .
دید کناره گیری سبک عهده بهترین پاک

نگهبان گارد ملی یوتا : لرد عزریل در یک استخر شنا می‌کند.
پذیرای بازدیدکنندگانی که در اردوگاه ویلیامز ، خانه گارد ملی ارتش یوتا حضور دارند . ( عکس از ارتش )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
آسوشیتد پرس
DRAPER ، یوتا - مقامات گارد ملی یوتا می‌گویند یکی از chaplains در حالی که در حال شنا کردن در استخر در غرب اردن است ، مرده‌است .
آن‌ها علت بیماری آقای کوری سی را می‌گویند . مرگ Holmgren's تحت بازجویی است .
آجودان نگهبان گارد ملی یوتا - سرلشکر توماس برتون ، مرگ of را در روز یکشنبه اعلام کرد .
Holmgren یکی از اعضای گروه نیروهای ویژه ۱۹ در اردوگاه ویلیامز در Bluffdale یوتا بود .
مقامات گارد ملی می‌گویند که او در اردوگاه ویلیامز در حال حمایت از رویدادی برای سربازان نیروهای ویژه است که به تازگی از استقرار در خارج از کشور و خانواده‌هایشان بازگشته اند.
Holmgren با کودکان ازدواج‌کرده بود ، اما یک لیست کامل از بازماندگان وی همراه با نقشه‌های تشییع‌جنازه فورا ً در دسترس قرار گرفت .
حکم دادگاه عالی برای نخستین بار در ۹ سال
دادگاه عالی - ورود به دادگاه - ۱۸۰۰
در این عکس مورخ ۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ ، دفتر پلیس از ورودی اصلی دادگاه عالی در واشنگتن محافظت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / پابلو مارتینز Monsivais ) - - آسوشیتد پرس
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( Mark شرمن )
واشنگتن - دادگاه عالی روز سه‌شنبه اعلام کرد که اولین پرونده حقوق‌بشری خود را در نه سال به تصویب خواهد رساند ، چالشی که برای ممنوعیت منع مشروبات الکلی در نیویورک برای حمل اسلحه دارای مجوز ، قفل و تخلیه بار خارج از محدوده شهر برگزار خواهد شد.
تصمیم court's برای شنیدن درخواست استیناف توسط سه نفر از ساکنان نیویورک و وابسته انجمن ملی سلاح York's می‌تواند نشان‌دهنده علاقه دوباره به حقوق اسلحه توسط یک دادگاه محافظه‌کار بیشتر باشد . این پرونده تا ماه اکتبر مورد بحث قرار خواهد گرفت .
این کاندیدا توسط وکیل برجسته پائول کلمنت بیان می‌شود ، کسی که قضات را بر آن داشت تا در مورد میزان نقض قانون اساسی که دیوان عالی در تصمیم‌گیری در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ اعلام کرده بودند، توضیح دهند . دادگاه پیش از این چندین درخواست استیناف را رد کرده بود .
دادگاه ممکن است تمایل بیشتری به اتخاذ یک پرونده قانونی داشته باشد که قاضی آنتونی کندی بازنشسته شده و توسط قاضی "برت Kavanaugh " جایگزین شده‌است .
کلمنت می‌گوید که این پرونده " یک وسیله عالی برای تایید مجدد است که این تصمیمات و متن قانون اساسی دارای پیامدهایی هستند ."
منبع سایت
مجلس ادعا واقعی سیاره مشاوره معافیت پزشکی: بیماری اعصاب و روان مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی نقص ایمنی سلولی اکتسابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.