جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سیاره

۲,۳۲۷ بازديد
ترامپ پایان موقت تعطیلی را اعلام کرد و حقوق کارگران فدرال را پرداخت کرد.
رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " روز جمعه در باغ رز کاخ سفید سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان لو )
ادامه جدول
ادامه جدول
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در روز جمعه اعلام کرد که پس از سی و پنج روز تعطیلی دولت فدرال را با وعده هم‌کاری با دموکرات‌ها و جمهوری خواهان طی چند هفته آینده برای امنیت مرزی بیشتر باز خواهد کرد .
رئیس‌جمهور , که روز جمعه از کاخ سفید صحبت می‌کرد , از " سرسپردگی فوق‌العاده " کارمندان فدرال در چند هفته گذشته که " بیش از همه رنج می‌برد " تمجید کرد . "
شما مردم بسیار ویژه‌ای هستید . او گفت : " وقتی می‌گویم که آمریکا را بزرگ کن , بدون تو نمی‌شود . "
حدود ۳۰۰ کارگر فدرال بی‌کار شده یا مجبور به کار بدون پرداخت , از جمله برخی از اعضای فعال , ذخیره و غیر نظامیان گارد ساحلی بودند .
ترامپ اعلام کرد که قانونی را امضا خواهد کرد که دولت را تا زمان رسیدن به توافق امنیت مرزی باز خواهد کرد . او همچنین گفت که قانونی را امضا خواهد کرد که همه کارمندان فدرال را برای جبران خسارت از دست رفتن پرداخت کنند چرا که تعطیلی در دسامبر آغاز شد .
من اطمینان حاصل می‌کنم که تمام کارمندان به سرعت یا هر چه سریع‌تر حقوق خود را دریافت کنند . ترامپ گفت : " این اتفاق سریع رخ خواهد داد . "
با این حال رئیس‌جمهور از پی‌گیری طولانی‌مدت یک دیوار مرزی مردد نشد و افزود که او مذاکرات بیشتری با قانون گذاران برای بررسی موانع ایجاد شده دنبال خواهد کرد .
فرد تعمیر دامنه گفته درجه ضایعات مکزیک

این یک حس مشترک است . ترامپ گفت : " دیوارها کار می‌کنند . " دیواره‌ای ما دیواره‌ای قرون‌وسطایی نیستند . آن‌ها دیواره‌ای هوشمند هستند … و از نظر عملیاتی موثر هستند . "
قرارداد جدید شامل پرداخت برای دیوار مرزی نبود . تامین بودجه برای دیوار در مرکز بن‌بست بودجه قرار دارد ; ترامپ به عنوان بخشی از یک توافقنامه بودجه , برای دیوار به عنوان بخشی از یک توافقنامه بودجه , به همراه سایر منابع تامین امنیت داخلی , خواستار 5 / 1 میلیارد دلار برای دیوار شده‌است . ترامپ در روز جمعه گفت طی سه هفته آینده , مذاکرات با هر دو حزب به اجرای امنیت مرزی مناسب ادامه خواهند داد .
او گفت : " این فرصتی است برای همه احزاب برای هم‌کاری با یکدیگر برای کل کشور فوق‌العاده زیبا . "
وی افزود : " دیوارها نباید بحث‌برانگیز باشند . "
ترامپ گفت که اگر توافقی حاصل نشود , او به دنبال اعلام وضعیت اضطراری ملی خواهد بود .
او بدون اینکه فاش کند که دیوار چگونه سرمایه‌گذاری خواهد شد , گفت : " ما واقعا ً چاره‌ای جز ساختن یک دیوار قدرتمند نداریم . "
ترامپ گفت : " اگر ما از کنگره معامله منصفانه دریافت نکنیم , دولت یا مجددا ً براساس قوانین و قانون اساسی ایالات‌متحده برای رسیدگی به این وضعیت اضطراری از قدرت استفاده خواهد کرد . "
روز پنج شنبه , ترامپ گزارش داد ترامپ امکان استفاده از بودجه بخش دفاعی برای ساخت آن را رد نکرده است .
معاون وزیر دفاع, دیوید نورکوئیست در هفته‌های اخیر اظهار داشت که پنتاگون در مورد شخصیت اصلی خود مذاکره کرده‌است . براساس گزارش وزارت دفاع , نورکوئیست مبلغ را فاش نکرد .
کارشناسان , تصاویر یک برنامه موشک‌های بالستیک سعودی را پیشنهاد می‌کنند
در این تصویر , تصویری ماهواره‌ای , یک پایگاه موشک‌های بالستیک ضد هوایی عربستان‌سعودی و تاسیسات آزمایشی در خارج از عربستان‌سعودی , عربستان‌سعودی دیده می‌شود . ( عکس از آزمایشگاه‌های سیاره از طریق ap )
ادامه جدول
اخبار مربوط به آسوشیتد پرس
دبی , امارات‌متحده‌عربی - - به نظر می‌رسد که پایگاه نظامی عمیقی در داخل عربستان در حال آزمایش و احتمالا ً ساخت موشک‌های بالستیک , کارشناسان و تصاویر ماهواره‌ای است .
بیشتر افزایش خطرات برای هر برنامه , نظرات ولیعهد قدرتمند عربستان‌سعودی , محمد بن سلمان است که سال گذشته گفت که اگر ایران بخواهد سلاح‌های هسته‌ای را توسعه دهد تردید نخواهد کرد . موشک‌های بالستیک می‌توانند کلاهک‌های هسته‌ای حمل کنند تا هزاران کیلومتر دورتر را هدف قرار دهند .
منبع سایت
تلفیق واقعیت میلیون مشاوره معافیت سربازی به علت بیماری های عمومی قوانین معافیت پزشکی فیستول‌ های مقعدی غیر قابل درمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.