جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

لایحه

۲,۳۸۵ بازديد
رهبران اتحادیه اروپا قبل از تاخیر Brexit ، وضوح را از بریتانیا می‌خواهند .
خبرگزاری فرانسه / اندی بیوکنن
فعالان ضد - پرچم اتحادیه اروپا را در نمایشی روی رودخانه تین در نیوکاسل در شمال شرقی انگلستان به پرواز در آوردند .
رهبران اتحادیه اروپا در روز جمعه خواستار شفافیت بریتانیا قبل از این که هر گونه تاخیری را بعد از یک سری از رای‌های آشفته توسط نمایندگان مجلس به مدت دو هفته قبل از اینکه کشور به شدت تقسیم‌شده از بلوک خارج شود ، در نظر گرفتند .
ترک سیگار پس از ۴۶ سال در ۲۹ مارس به صورت پیش‌فرض قانونی باقی می‌ماند مگر اینکه رهبران اتحادیه اروپا به اتفاق آرا بریتانیا را تمدید کنند و این موضوع احتمالا ً بر نشست ۲۱ - ۲۱ مارس اتحادیه اروپا در بروکسل تسلط دارد .
طول هر تاخیر احتمالی به نتیجه رای‌گیری پارلمانی دیگر بستگی خواهد داشت که در آن دو بار به شدت رد شده توسط نخست‌وزیر "ترزا " با رهبران اتحادیه اروپا رد شد .
خبرگزاری فرانسه / بن STANSALL
نخست‌وزیر Britain's ترزا در ماه مه به نظر می‌رسد کنترل کابینه bickering را از دست داده‌است .
دولت گفت که در صورتی که نمایندگان مجلس هفته آینده این معامله را تصویب کنند ، درخواست یک " تاخیر فنی " را تا ۳۰ ژوئن خواهد کرد .
اگر اعضای پارلمان برای سومین بار به آن رای دهند ، دولت هشدار داده‌است که باید به دنبال تمدید مدت‌زمان بیشتری باشد .
استفان Seibert ، سخنگوی صدر اعظم آلمان ، روز جمعه در برلین گفت : " بسیار واضح است که گام بعدی ، پیشنهاد بعدی درباره نحوه حرکت به جلو باید از بریتانیا باشد . "
سعی کنید معامله کنید
بدهکار وزارت جانب کشتی رفاه مخارج

POOL / خبرگزاری فرانسه / LUDOVIC marin
امانوئل Macron's ، رئیس‌جمهور فرانسه ، گفت که اگر قرارداد حاضر دوباره رد شود ، باید " یک طرح جایگزین روشن و جدید " وجود داشته باشد ، وگرنه لندن می‌تواند انتظار یک Brexit سخت را داشته باشد .
دفتر رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل Macron's گفت که اگر قرارداد حاضر دوباره رد شود " یک برنامه جایگزین روشن و جدید " باید ارائه شود و یا بریتانیا باید بدون هیچ توافقی اتحادیه اروپا را ترک کند .
دولت بریتانیا امیدوار است که صحبت از یک تاخیر طولانی به Brexit تندروها را در حزب محافظه‌کار خود و متحد آن یعنی حزب اتحاد دموکراتیک ( DUP ) متقاعد کند که این معامله را پشت سر بگذارد .
نمایندگان مجلس دی یو پی روز جمعه مذاکراتی با دولت انجام دادند .
او گفت : " ما امروز بحث‌های خوبی داشته‌ایم . the Dodds ، رهبر حزب DUP's وست مینستر ، پس از این دیدار به خبرنگاران گفت که این مذاکرات در دوره آینده ادامه خواهند یافت .
او گفت : " لازم است که همه تلاش کنند و معامله‌ای انجام دهند " از جمله دولت‌های بریتانیا و ایرلند و اتحادیه اروپا .
"Dodds " همچنین انکار کرد که بودجه اضافی برای Ireland شمالی به عنوان مشوقی برای the برای رای دادن به این معامله گفته می‌شود : " ما در این بحث‌ها درباره پول نقد بحث نمی‌کنیم ، این درباره Brexit است ."
در این میان نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که علی‌رغم هشدارها از رهبران سیاسی و تجاری ، حمایت فزاینده‌ای در میان انگلیسی‌ها برای ترک اتحادیه اروپا وجود دارد .
نیاز به برنامه روشن
خبرگزاری فرانسه / دنیل LEAL - OLIVAS
سیمون Coveney ، وزیر امور خارجه Ireland's ، گفت : " من فکر می‌کنم که بسیاری از رهبران اتحادیه اروپا با تمدید مدت بسیار ناراحت خواهند شد ."
وزیر امور خارجه ایرلند ، سیمون Coveney ، که در سفری به پاریس صحبت می‌کرد گفت : " همه از نمایندگان مجلس که این توافق را تایید می‌کنند استقبال می‌کنند و Brexit به طور خلاصه به عقب رانده می‌شوند تا قانون لازم را به تصویب برسانند .
اما ، در مورد احتمال تاخیر طولانی‌تر ، Coveney گفت : " من فکر می‌کنم که بسیاری از رهبران اتحادیه اروپا با تمدید مدت بسیار ناراحت خواهند شد ."
او گفت که ایرلند تنها در صورتی این مساله را در نظر خواهد گرفت که " اجرای طرح و استراتژی روشنی برای منعکس کردن و شاید تغییر جهت در رابطه با " Brexit " باشد .
رهبران اتحادیه اروپا اشاره کرده‌اند که تنها در صورتی که بریتانیا خطوط قرمز خود را کنار بگذارد ، به خصوص اصرار آن بر ترک اتحادیه گمرکی اتحادیه اروپا به منظور دنبال کردن یک سیاست تجاری مستقل .
انگلستان در ۲۹ مارس مهلت Brexit را بدون موافقت با توافق عقب‌نشینی اتحادیه اروپا و نخست‌وزیر که ظاهرا ً کنترل خود را بر کابینه bickering از دست داده‌است ، به تعویق انداخت .
منبع سایت
رنج ساکنان پاک مجلس مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان شرایط معافیت پزشکی ژیگانتیسم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.