سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

دموکرات

۲,۱۵۸ بازديد
قواعد پیشنهادی VA دسترسی سربازان قدیمی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را افزایش می‌دهد.
یک سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی ، بازدید از دکتر خود را انجام می‌دهد . ( تصویر : va.gov )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
وزارت امور سربازان قدیمی امروز اعلام کرد که قوانینی برای تعیین این که آیا سربازان قدیمی قادر خواهند بود به دنبال مراقبت پزشکی در بخش خصوصی از تابستان امسال باشند - - دستورالعمل‌های مربوط به صلاحیت آن‌ها براساس زمان رانندگی و دوره‌های انتظار انتصاب که می‌تواند به طور قابل‌توجهی تعداد سربازان قدیمی را که خارج از VA دیده می‌شوند افزایش دهد .
قانون ماموریت VA به این بخش نیاز دارد تا برنامه‌های مراقبت بخش خصوصی خود را به یک سیستم جامع مراقبت از جامعه تقویت کند که دسترسی سربازان قدیمی به شبکه‌های بهداشت و درمان خصوصی تحت شرایط خاصی را فراهم خواهد کرد .
معیارهای ارائه‌شده توسط این قانون شامل دسترسی به سربازان قدیمی که در کشوری بدون مرکز پزشکی VA زندگی می‌کنند که نمی‌تواند به درمان‌های لازم در the که نیازهای پزشکی ویژه‌ای دارند و یا بیش از ۴۰ مایل از مرکز پزشکی VA واقع شده‌اند ، دسترسی داشته باشند.
این قانون همچنین تصریح می‌کند که سربازان قدیمی که استانداردهای مشخصی برای دسترسی به مراقبت‌های ایجاد شده توسط the را برآورده می‌کنند می‌توانند از این شبکه به جای رفتن به مرکز پزشکی VA استفاده کنند .
آن استانداردهای دسترسی که روز چهارشنبه توسط Robert و VA گزارش شد براساس زمان رانندگی و زمان انتظار است .
مراکز محدوده سفیر سومالی برش دار هیجان

براساس استانداردهای پیشنهادی ، در صورتی که به طور متوسط ۳۰ دقیقه برای مراقبت‌های اولیه یا خدمات بهداشت روانی در یک مرکز بهداشتی VA و یا متوسط ۶۰ دقیقه برای مراقبت‌های ویژه در the رانندگی کنند ، سربازان قدیمی قادر خواهند بود یک ارائهکننده شبکه اجتماعی را ببینند .
همچنین ، سربازان قدیمی که ۲۰ روز یا بیشتر برای مراقبت اولیه یا درمان ذهنی ، یا ۲۸ روز یا بیشتر برای مراقبت تخصصی ، با برخی استثناها ، به دنبال مراقبت در شبکه مراقبت‌های خصوصی هستند که در حال حاضر تاسیس شده‌است .
به گفته این آژانس ، سربازان قدیمی ملزم به دریافت مراقبت‌های خود از طریق شبکه نیستند ؛ آن‌ها همیشه می‌توانند انتخاب کنند که در یک مرکز پزشکی VA دیده شوند .
Wilkie ، استانداردهای دسترسی پیشنهادی را " بخشی حیاتی از تلاش " برای برآورده کردن نیازهای " سربازان قدیمی" خواند و اعتمادی را که پایه و اساس هر تعامل با VA را تشکیل می‌دهد ، تقویت می‌کند .
" اکثر آمریکایی‌ها قبل از این می‌توانند ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را انتخاب کنند که به آن‌ها اعتماد دارند و رئیس‌جمهور [ دونالد ] قول داد که سربازان قدیمی می‌توانند همین کار را انجام دهند . وی در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد ، گفت : " با داشتن استانداردهای دسترسی جدید ، آینده سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA در دستان سربازان قدیمی قرار خواهد گرفت ، دقیقا ً جایی که باید باشد ."
استانداردهای جدید - - و اندازه قابل‌توجه قرارداد the برای مدیریت سه شبکه منطقه‌ای مراقبت از جامعه برنامه‌ریزی‌شده که به ارزش ۵۵ میلیارد دلار می‌ارزد - نگرانی‌هایی را برانگیخته است که دولت ترامپ با خصوصی‌سازی the به جلو پیش می‌رود .
در ماه دسامبر ، دموکرات‌های مجلس و کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ابراز نگرانی کردند که استانداردهای دسترسی آزاد به بسیاری از سربازان قدیمی اجازه استفاده از مراقبت‌های اجتماعی ، تضعیف مراکز پزشکی VA و کلینیک‌ها را از طریق جذب سرمایه از آن‌ها به نفع شبکه‌های خصوصی می‌دهد .
قانون گذاران مدعی بودند که اجازه دادن تقریبا ً همه سربازان قدیمی که واجد شرایط برای انتخاب بخش خصوصی هستند اساسا ً خدمات پزشکی VA است .
روز سه‌شنبه ۲۸ نفر از دموکرات‌های سنا به رهبری سناتور مونتانا ، جان تستر ، از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، نامه‌ای به Wilkie فرستادند که توجه خود را نسبت به چگونگی گسترش استانداردهای دسترسی و برنامه مراقبت از جامعه ابراز داشتند .
" این بخش در حال حاضر قصد دارد همه خدمات بالینی را به عنوان سرباز قدیمی که تقریبا ً به طور اتوماتیک واجد شرایط مراقبت اجتماعی است ، مشخص کند . آن‌ها نوشتند : " با توجه به اینکه دولت با افزایش هزینه‌های کلی فدرال مخالف است ، این هزینه‌های افزایش‌یافته برای مراقبت اجتماعی به احتمال زیاد به هزینه سیستم مستقیم درمان خواهد رسید . و این چیزی است که ما نمی‌توانیم از آن حمایت کنیم ."
منبع سایت
سابق مرگ و میر عکس تضمین امریه سربازی شهرها مشاوره طلاق : قبل و بعد از طلاق
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.