چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سابق

۲,۳۰۱ بازديد
زمانی که من در سال ۱۹۹۰ وارد نیروی دریایی شدم - - من یک افسر اطلاعاتی برای یک اسکادران کامل ۶ ام - - there'd ۱۸ صفحه پیام بودم . اگر آن‌ها را بخوانید تمام اطلاعات مربوط به کشتی را می‌خوانید . مردم آن را می‌خوانند و they'd خوب است که بروند . او گفت : " امروز ، اطلاعات بیشتری در این مورد داریم . ما به کسی نیاز داریم که بر آن نظارت داشته باشد."
در حالی که فرماندهان جنگی اطلاعاتی پیش از این با گروه‌های حمله حامل مستقر شده‌اند ، شفرد در میان اولین کادر انتخاب شد که توسط هیات غربالگری فرمان IW انتخاب شد و ساختار پرسنل جدید را آزمایش کرد .
در طی حمله آبراهام لینکلن به استقرار کنونی برای تمرین آموزشی مرکب ، یا COMPTUEX ، و استقرار بعدی با ناوگان دوم در سال جاری ، او به " نوشتن کتاب " در مورد نحوه توسعه و استفاده برای گروهه‌ای اعتصاب حامل آینده کمک خواهد کرد .
اولین ماموریت او در این نقش جدید ، گردهم آوردن تمام پرسنل گروه درگیر در جنگ اطلاعاتی بدون اضافه کردن پرسنل جدید بود . در حالی که در COMPTUEX ، او مشخص خواهد کرد که چطور بهترین فرمانده گروه ضربت را تامین کند و آگاهی ، فرماندهی و کنترل ، داده آب و هوا و بیشتر " ما را در موضع برتری تاکتیکی قرار دهد ."
شفرد ، فارغ‌التحصیل سال ۱۹۹۰ از دانشگاه ویرجینیا ، گفت که به نمونه ایست که توسط کاپیتان Arleigh برک در نبرد کیپ‌تاون در نوامبر ۱۹۴۳ به چشم می‌خورد .
اساس قسمت مشاهیر منجر چوب مرگ و میر

نیروی دریایی پس از گم شدن ۱۴۰۰ ملوان و شش کشتی در نبرد شب با ژاپنی‌ها در طول یک نبرد شبانه در مقابل ژاپنی‌ها ، آنچه را که در این نبرد اشتباه بوده‌است مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برای این سناریو آموزش‌دیده اند تا درک کامل قابلیت رادار ، خواندن آب و هوا ، اجرای عملیات شبانه و حفاظت از ارتباطات را در بر داشته باشند .
در نبرد دماغه سنت جورج تقریبا ً مشابه شرایط مشابه جنگ دریایی نوامبر ۱۹۴۲ ، برک ، اسکادران Destroyer ۲۳ ، سه destroyers ژاپنی را غرق کرد و بدون از دست دادن هر گونه کشتی آمریکایی به دیگری آسیب رساند .
شفرد گفت که نقاشی از درس‌های آموخته‌شده و آموزش کلیدهای موفقیت بود و امروزه هم همین طور است .
پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ، منافع امنیت ملی ما تغییر کرد . اکنون ، ما باید به مهارت خود به عنوان یک ملت دریایی برگردیم . بچه‌های جدید آنجا هستند . آن‌ها آنجا بوده‌اند ، اما حالا قدرت زیادی دارند . آن‌ها رقبای ما ، روسیه و چین هستند و از لحاظ فن‌آوری پیشرفته و تکامل‌یافته اند . او گفت : " ما یک رقیب همتا در آنجا داریم و باید در حوزه دریا فعال باشیم ."
گروه حمله Carrier آبراهام لینکلن در حال گذراندن یک ماه در دریا برای COMPTUEX ، تمرین‌های آموزشی لازم برای صدور گواهی‌نامه برای استقرار مجدد است . اسکادران لینکلن و اسکادران ۲ - متشکل از the destroyers موشک هدایت‌شونده ، Nitze ، میسون و گونزالس ؛ و the missile frigate navy Spanish - - امسال را برای جدیدترین فرماندهی Navy's ، ناوگان دوم مستقر خواهند کرد .
ناوگان دوم در ۲۴ اوت ۲۰۱۸ برای نظارت بر عملیات‌ها و مدیریت دارایی‌های نیروی دریایی و واحدهای نیروی دریایی وابسته به ساحل شرقی و آتلانتیک شمالی دوباره فعال شد . ماموریت آن شامل دفاع از وطن و واکنش بلایای طبیعی و نیز مقابله با حضور منطقه‌ای روسیه و چین است .
ترامپ در mattis : من از شغلی که انجام می‌داد خوشم آمد .
رئیس‌جمهور ترامپ ، فرمانده فرمانده بخش نظامی ارتش آمریکا ، ژنرال مایکل آل . هاوارد ، و وزیر دفاع جیمز N . mattis در طی مراسمی که در روز ۲۸ ماه مه ۲۰۱۸ در آرامگاه ملی آرلینگتون ، آرامگاه سرباز گمنام در آرامگاه ملی آرلینگتون برگزار می‌شود ، افتخارات را به نمایش می‌گذارد . ( عکس از گروهبان جیمز کی . مک
۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Gina harkins
به گفته یک مصاحبه گسترده جدید با نیویورک‌تایمز ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفت که او از جیم mattis درخواست کرده‌است که پس از نارضایتی از عملکرد secretary's دفاع سابق ، استعفای خود را تحویل دهد .
منبع سایت
عکس تضمین محتوا راحت تحصیل در خارج از کشور در مقطع کارشناسی ارشد نظام وظیفه : چگونه معافیت سربازی بگیریم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.