دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

مرگ و میر

۲,۱۰۵ بازديد
مرگ Kim's به عنوان روابط میان کره‌جنوبی و ژاپن به پایین‌ترین نقطه خود در طول سال‌ها در میان مشاجرات بر سر تاریخ دوران جنگ فرورفته است ، که همچنین شامل امتناع Japan's برای جبران این کارگران در طول حکومت مستعمراتی در شبه‌جزیره کره از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵ است .
دولت Moon's در ماه نوامبر طرح‌هایی را برای منحل کردن یک بنیاد سرمایه‌گذاری برای قربانیان برده‌داری جنسی کره‌جنوبی اعلام کرد ، که اگر به طور موثر توافقنامه سال ۲۰۱۵ را بین دو کشور برای حل بن‌بست چند دهه‌ای بین دو کشور به قتل برساند .
بسیاری در کره‌جنوبی بر این باورند که Seoul's دولت محافظه‌کار قبلی بیش از حد در معامله‌ای که توکیو با ۱ میلیارد ین ( ۹ میلیون دلار ) موافقت کرد ، مستقر شد . There's همچنین انتقاد کرد که ژاپن هنوز مسئولیت قانونی for در طول اشغال کره خود را بر عهده دارد .
ژاپن گفته‌است که این مبلغ را به عنوان غرامت رسمی در نظر گرفته و موضع خود را تکرار کرده‌است مبنی بر اینکه تمامی مسائل مربوط به غرامت جنگ در معاهده سال ۱۹۶۵ به پایان رسیده‌است .
برنامه‌های Gabbard پس از آغاز مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری راکی
برنامه‌های Gabbard پس از آغاز کمپین انتخاباتی سنگی و سنگی تظاهرات کردند
این عکس در روز ۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ ، نماینده سنای ایالات‌متحده "Tulsi Gabbard "، یک دموکرات از هاوایی ، و طرفداران خوش‌آمد گویی در هونولولو را نشان می‌دهد . Tulsi Gabbard ، نماینده رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، قصد دارد در پایان این تعطیلات آخر هفته خود را با تظاهرات در ایالت زادگاه خود در هاوایی آغاز کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / مارکو گارسیا ، بایگانی ) - - آسوشیتد پرس
آکادمی سرمایه گذاری نیاز جاری روندها عکس

۲ فوریه ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با آدری Mcavoy
HONOLULU Gabbard ، نماینده ایالات‌متحده ، انتظار دارد که کمپین ریاست‌جمهوری خود را با تظاهرات در ایالت زادگاه خود در هاوایی پایان دهد .
اولین گردهمایی حزب دموکرات در روز شنبه پس از اینکه او رسما ً تلاش خود را با یک ویدیو و اعلامیه در ماه گذشته در سی ان ان آغاز کرد ، مطرح شد .
مبارزات نوپای او به سرعت به دردسر افتاد ، چرا که منتقدان به تلاش‌های او برای جلوگیری از قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان در هاوایی و ملاقاتی که با رئیس‌جمهور سوریه ، بشار اسد داشت ، حمله کردند . او ویدیویی را منتشر کرد که از طرفداری از حقوق همجنس گرا عذرخواهی می‌کرد .
کای Kahele ، سناتور ایالت متحده ، سپس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ برای کرسی Gabbard's کنگره رقابت خواهد کرد . Gabbard hasn't گفت که آیا او قصد دارد برای انتخابات مجدد به عنوان یک عضو کنگره رقابت کند در حالیکه به طور همزمان به دنبال ریاست‌جمهوری است.
Politico ، مدیر کمپین Gabbard week ، گزارش داد که Rania Batrice ، مدیر کمپین Gabbard ، در حال ترک این برنامه بود .
این تظاهرات در یک محوطه چمن مجتمع آپارتمانی هیلتون در Waikiki برگزار خواهد شد .
Gabbard ۳۷ ساله گفته‌است که she's نامزد ریاست‌جمهوری شده‌است ؛ چرا که اقدام نظامی آمریکا در عراق ، لیبی و سوریه خاور میانه را بی‌ثبات کرده‌است و باعث شده‌است تا آمریکا امنیت کمتری داشته باشد و هزاران نفر از مردم آمریکا جان خود را از دست بدهند. او می‌گوید گروه‌های تروریستی مثل القاعده و گروه دولت اسلامی قوی‌تر از قبل از سپتامبر هستند . ۱۱ حمله تروریستی .
او مخالف سرسخت ازدواج هم جنس بود که در بیست‌سالگی در مجلس قانون‌گذاری دولت خدمت کرد . اما او از آن زمان آن دیدگاه را انکار کرده‌است و اظهار می‌کند که از حمایت خود از حقوق LGBTQ حمایت می‌کند .
Gabbard از سال ۲۰۱۳ در حومه Honolulu's و مناطق روستایی در آمریکا نمایش داده شده‌است . او یک سرباز جنگی جنگی است که در عراق و کویت با گارد ملی هاوایی خدمت کرده‌است .
افسر نیروی هوایی متهم به حمله جنسی
۲۹ مه ۲۰۱۳ - کلاس آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۳ در استادیوم "Academy's فالکون " واقع در کولورادو واقع شده‌است .
کلاس آکادمی نیروی هوایی آمریکا در سال ۲۰۱۳ در استادیوم "Academy's فالکون " واقع در کولورادو واقع شده‌است . - گتی ایماژ
۲ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
دانشکده نیروی هوایی ، Colo . - یک دانشجوی افسری آکادمی نیروی هوایی در یک محاکمه نظامی محکوم به تجاوز جنسی شده‌است .
گزارش Gazette Springs Colorado روز یکشنبه پس از یک دادگاه نظامی ۴ روزه محکوم شد .
منبع سایت
تضمین محتوا راحت القا نکات قابل توجه پروژه کسری خدمت - مشاوره نظام وظیفه شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی نظام وظیفه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.