چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ریش

۲,۲۸۹ بازديد
ارتش در ماه مه به بخش ناوگان seagoing سفر خواهد کرد .
Spc. دیلان عالی ، یک سرباز از قایق نجات ارتش آمریکا از شرکت حمل و نقل ۹۴۹th ، نردبانی از قایق نجات را برای مجموعه‌ای از تصاویر و تصاویر نشان می‌دهد که تخصص‌های اشغال نظامی unit's در بالتیمور ، Md را به تصویر می‌کشد . در ۷ - ۸ آوریل ۲۰۱۷ ( ذخیره ارتش آمریکا / Master میشل Sauret )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط شرکت جی. جی.
این ناوگان دریایی بسیار مشهور اما بزرگ دریایی ممکن است با کاهش مواجه شود چرا که این سرویس در نظر دارد ده‌ها قایق را حذف کرده و صدها نیروی ذخیره را در دو سال آینده از کار خود خارج کند .
از کلک service's برای حمل آذوقه ، کمک به عملیات غواصی و نیروهای زمینی در beachheads در طی عملیات‌های جنگی کمک می‌کند . اما براساس گزارش‌ها دولتی ، بسیاری از این قایق‌ها فرسوده ، پر هزینه برای حفظ و نیاز به ارتقا برای حفظ جنگ مدرن هستند .
براساس یک صفحه اسلاید پاور پوینت که در تاریخ ۸ ژانویه توسط ستاره‌ها و نوارها به دست آمده‌است ارتش در حال تفکر در حال بررسی برنامه‌هایی برای شاتر از واحدهای کلک متعلق به گارد ملی خود است . این طرح‌ها در میان هشدارهای یک بحران قریب‌الوقوع در ناوگان حمل و نقل military's برای حمل نیروها ، تجهیزات و تدارکات در زمانی که چین و دیگران در حال صرف هزینه بیشتر در زمینه توانایی‌های رزمی ساحلی هستند ، آمده‌است .
محتاط نهاد آنتالیا حمایت حریم

ارتش تایید کرد که یک تحلیل رسمی از فهرست ناوگان دریایی آن در حال انجام است .
خانم Cheryle Rivas ، سخنگوی زن، از طریق ایمیل گفت : " ارتش در حال ارزیابی برنامه کلک خود برای بهبود آمادگی ، مدرن‌سازی نیرو و تخصیص منابع است . "
سربازان نگران کاهش ستاره‌ها و نوارها برای کاهش پیشنهادی هستند .
براساس گزارش ژانویه ۲۰۱۰ ، مارک Esper ، دبیر ارتش ، در ماه ژوئن تصمیم گرفت که " ذخیره " همه سیستم‌های کلک را از دست خواهد داد . این خبر توسط سرگرد دیوید فین ، مدیر نیروی اصلی نیواورلئان ، La تهیه شد . شرکت " ۳۷۷th Theater " ( sustainment sustainment ) که بر بسیاری از کشتی‌های Reserve's نظارت دارد .
به گفته اسلایدها ، این واحد می‌توانست هشت تا از واحدهای کلک خود و تجهیزات تعمیر و نگهداری غیر نظامی را تحت این پیشنهاد ببیند که حداقل ۷۴۶ مورد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . با توجه به یک اسلاید ، این حرکت باعث کاهش اندازه قابلیت‌های regular Army's می‌شود و " به طور بالقوه همه سیستم‌های ذخیره و حفاظت ملی را حذف می‌کند " .
همچنین هزینه‌های نگهداری و نگهداری را نیز متوقف می‌کند و همچنین استخدام و آموزش برای دریانوردان را تا زمانی که تصمیم نهایی براساس خلق و خوی این صنعت اتخاذ شود متوقف می‌کند .
براساس بیانیه‌ای که از ماه ژوئیه گذشته صادر شده‌است ، واحدهای ذخیره با ۲۷ کشتی از ۱۰۵ کشتی در مجموع ۱۰۵ کشتی کار کرده‌اند .
یک یادداشت ارتش که در اسلایدها گفته شد، نشان داد که Esper به divestment جزئی و سازماندهی مجدد در آماده‌سازی برای بودجه ۲۰۲۰ خود دستور داده‌است . Esper در کنفرانسی که هفته گذشته برگزار شد به خبرنگاران گفت که ارتش ۲۵ میلیارد دلار را پیدا کرده‌است که می‌تواند در پروژه‌های دیگر کاهش یابد .
یادداشت‌ها همراه با point اشاره می‌کنند که واحدها معمولا ً برای غیرفعال سازی ۲ تا ۵ سال دیگر شناسایی می‌شوند .
یادداشت‌ها برای اسلایدها می‌گویند : "آنچه که این وضعیت را متفاوت از دیگری می‌سازد ، اعلام کوتاه ، تعداد واحدها و موقعیت‌های شناسایی‌شده ، و تجهیزات و توانایی منحصر به فرد فعال در فعال شدن است " .
کمبود نقدینگی
بررسی Army's واحدهای قایق در بحبوحه هشدارهای جدی در مورد کمبودهای موجود در قابلیت‌های نیروی نظامی رخ می‌دهد .
طبق گزارش دفتر پاسخگویی دولت ۲۰۱۷ ، بسیاری از کشتی‌های حمل و نقل در فرمان Sealift نظامی Navy's - که به طور متوسط ۴۰ سال قدمت دارند - به جایگزینی نیاز دارند .
در همین حال ، برنامه ریزان دفاع از چالش‌های بزرگ‌تری در نیروهای متحد در صورت نبرد در اقیانوس آرام یا اروپا انتظار دارند . پندلتون ، یک مدیر در the که گزارش ۲۰۱۷ را زیر نظر داشت .
منبع سایت
پس زمینه دموکرات هیجان سابق مرگ و میر مشمولین خرید خدمت سربازی همه چیز درمورد امریه وزارت دفاع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.