پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

شانه

۲,۲۷۸ بازديد
پس از تعطیلی " ماه پس از تعطیلی "، گارد ساحلی در نهایت حقوق خود را از دست می‌دهد .
خدمه کشتی Guard Cutter در روز دوشنبه ، ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ در homeport در سنت پیترزبورگ ، فلوریدا به دنبال یک گشت ۵۹ روزه در کارائیب ، مورد استقبال قرار گرفتند . ( گارد ساحلی ایالات‌متحده / افسر اول مایکل دی Nyse )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
برخی از خانواده‌های گارد ساحلی در روز دوشنبه پس از این که خود را برای این احتمال تعطیل کردند که دیگر تعطیلی دولت در روز ۱۵ فوریه دوباره می‌تواند آن‌ها را ترک کند تا لوایح را پوشش دهند و غذا را بر روی میز بگذارند .
در اورگان ، استیسی بنسون ، که همسرش ۱۹ سال در این سرویس خدمت کرده‌است ، اظهار داشت که حقوق پس از ۳۵ روز تعطیلی دولت در صبح روز دوشنبه در اکانت her بوده‌است .
مقامات گارد ساحلی می‌گویند که آن‌ها در حال تلاش برای بازگشت به تمام بیش از ۴۲، ۰۰۰ عضو گارد ساحلی هستند که تحت‌تاثیر طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ قرار دارند .
بنسون که در آغاز روز جمعه لایحه تشکیل دولت برای سه هفته را امضا کرده بود، گفت که پس از اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه لایحه‌ای را امضا کرد که کنگره و کاخ سفید به دنبال توافق بر سر بودجه برای یک دیوار مرزی هستند ، این بانک اساسا ً روز یکشنبه بسته شد و گفت که بانک‌های غذایی اساسا ً روز یکشنبه بسته شدند .
با این حال ، بنسون گفت که داوطلبان " برای راه‌اندازی مجدد بانک‌های غذایی " در صورتی که " دولت مجددا ً در روز ۱۵ فوریه تعطیل شود " برنامه‌ریزی می‌کنند .
او گفت : " اگر این اتفاق بیفتد ، ما برای بدترین شرایط آماده می‌شویم . "
خلیج پرونده سشوار آسمان آمادگی کاپیتان

بنسون در the ، اورگان ، تخمین زد که ۵۰، ۰۰۰ تا ۷۰، ۰۰۰ پوند کالا برای توزیع ، از جمله " پوند و پوند و پوند گوشت گاو و کیسه‌های بزرگ غذای سگ و گربه " جمع‌آوری شده‌است .
تعطیلی منابع اهدا کنندگان را به نقطه‌ای سوق می‌دهد که از آن‌ها درخواست کمک می‌کنند .
برت Reistad ، فرمانده ملی لژیون آمریکایی ، گفت که تلاش‌های این گروه برای کمک به خانواده‌های گارد ساحلی در اصل ، سربازان قدیمی کمک به کمک‌های موقت را خالی کرده بودند .
وی در یک مصاحبه تلفنی گفت : " من در عرض ۳۸ سال گذشته بوده‌ام ، و من یک نمونه از این را تجربه نکرده‌ام ."
Reistad افزود که لژیون دو نور برای پر کردن این صندوق به حامیان خود دست یافته‌است .
Reistad گفت که در طی تعطیلی ، لژیون دو نور بیش از ۱ میلیون دلار از این صندوق به شکل کمک‌هزینه ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار برای خانواده‌های نیازمند گارد ساحلی توزیع کرد . وی افزود که این سازمان از ۱۵ ژانویه حدود ۱۵۰۰ کمک بلاعوض به مجموع of خانواده را تصویب کرده‌است که بویژه در the کودک در این خانواده‌ها هدف قرار گرفته‌اند .
Reistad گفت : " ما سعی می‌کنیم که از سیاست دور بمانیم " به عنوان یک سازمان خدمات سربازان قدیمی ، اما " ما باید امکان این اتفاق را دوباره به رسمیت بشناسیم " ۱۵ فوریه ، اگر کنگره و کاخ سفید نتوانند به توافق برسند.
او درباره اعضای گارد ساحلی گفت : " اینها برادران و خواهران ما هستند . آن‌ها بیرون بودند که جانشان را به خطر انداختند و زندگی خود را بدون پرداخت پول به خطر انداختند .
او از هر کسی که به پر کردن صندوق کمک موقت برای بازدید از Legion.org برای کسب اطلاعات بیشتر علاقه‌مند باشد ، پرسید .
کاخ سفید روز دوشنبه در مورد تقاضای president's میلیارد دلار برای تامین بودجه توسعه دیوار مرزی جنوبی شرکت داشت . ترامپ در آخر هفته گفت که اگر کنگره موافقت کند که بودجه را تامین کند ، به دولت اجازه خواهد داد تا مجددا ً بسته شود یا یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند .
در جلسه توجیهی روز دوشنبه کاخ سفید ، سارا ساندرز ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که راه‌حل این است که " به عضو دموکرات خود کنگره تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که مشکل را حل کنند . این یک راه‌حل ساده است ."
او گفت ترامپ در حال انجام کاری است که برای تامین امنیت مرزی لازم است .
ساندرز گفت که او ترجیح می‌دهد این کار را از طریق قانونگذاری انجام دهد اما اگر کنگره balks شود ، " رئیس‌جمهور مجبور خواهد شد مسیری متفاوت اتخاذ کند ."
منبع سایت
رسمیت ریش پس زمینه دموکرات همه چیز در مورد بورس تحصیلی مشاوره معافیت پزشکی آکرو مگالی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.