چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

تفنگداران

۲,۱۴۹ بازديد
براون که به عنوان مهندس مکانیک زیمنس در Allegany ، N.Y. کار می‌کند توضیح داد که او و سایر Seabees ، که با ساخت‌وساز آشنا هستند، به تفنگداران دریایی کمک می‌کنند که با مقیاس این پروژه آشنا نیستند . واژه " Seabee " از گردان ساخته " CB " ساخته شده‌است .
باران اخیر ، همراه با درجه‌حرارت سرد و مه باعث می‌شود که این کار چالش برانگیزتر باشد .
او گفت : " همه شب سرد بود و باد در تمام طول شب به چادر سیلی می‌زد . به این فکر افتادم که به جزیره‌ای در اقیانوس آرام بروم و آن را گرم کنم و شلوار جین و تی‌شرت را بیاورم ، اما هر شب یک fleece را می‌پوشم . در اینجا هیچ بلوک بادی وجود ندارد .
برای Stockham که در افغانستان مستقر شده‌است ، این پروژه ابزار ارزشمندی برای آموزش تفنگداران دریایی خود بوده‌است .
او گفت : " یکی از چیزهای خوب در مورد این پروژه بتونی این مقیاس این است که همه نیروی دریایی دست خود را در آن می‌گیرند .
او گفت که این استقرار در میان بهترین افراد با تجربه است .
او گفت : " ما میوه تازه ، وعده‌های غذایی داغ و دوش داریم و گفت : " رفت و آمد صبح من ، از چادر بیرون می‌آیم و به چادر بعدی می‌روم . هیچ دیسک‌گردان در کار نیست ."
پوند تخصیص تسلیم شهرت پرس شانه

گارد ساحلی "Spouses to" به عنوان "خاتمه ان دز " به موضع سخت گیرانه خود ادامه می‌دهد .
همسر سرباز گارد ساحلی ماریا ماریا Battermann ، چپ ، در روز سه‌شنبه ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه راجر ویلیامز در بریستول ، غذای رایگان برای اعضای گارد ساحلی و خانواده‌های آن‌ها در جزایر رود آیلند و جنوب شرقی ماساچوست که بدون پرداخت در زمان تعطیلی بخشی فدرال کار می‌کردند را پر می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / جنیفر McDermott )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی آسوشیتدپرس توسط جنیفر Mcdermott
PROVIDENCE ، R.I. - همسران گارد ساحلی ایالات‌متحده در جنوب انگلستان می‌گویند که با وجود اینکه طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا پایان‌یافته است ، همچنان با احتیاط پول خرج می‌کنند .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه لایحه‌ای را امضا کرد تا دولت را به مدت سه هفته بازگشایی کند و از درخواست وی مبنی بر اینکه کنگره قبل از اینکه موسسات فدرال به کار خود بازگردند ، پول به او بدهد .
ماریا Battermann و راشل Malcom ، که همسرانشان در گارد ساحلی در جزیره Rhode خدمت می‌کنند ، و کریستال سیمونز که شوهرش در ایالت Connecticut خدمت می‌کند ، در روز شنبه گفت که آن‌ها به بودجه‌های تنگ که زمانی که دولت تعطیل شد ، پایبند هستند . آن‌ها نگران هستند که دولت دوباره بسته شود .
داستان‌های مرتبط :
پیشنهاد Modest : گارد ساحلی را تحت نیروی دریایی انتقال دهید تا Coasties پرداخت شود .
فرمانده بازنشسته گارد ساحلی : واشنگتن در خدمت ما نیست.
Enlisted ارشد گارد ساحلی : ما از کنگره شرمسار می‌شویم .
هر چیزی که گارد ساحلی بدون a در این ماه انجام داد
Cutter deploys از اقیانوس آرام غربی به عنوان گارد ساحلی Unpaid می‌ماند .
Battermann گفت : " اگر این یک توافق دائمی ، نه موقتی ، و نه موقتی باشد ، من اهی بسیار بزرگ‌تری از آسودگی کشیدم . برای خانواده ما ، ما قطعا ً محتاط خواهیم ماند ."
Malcom افزود : " شما تنها می‌توانید این قدر خوشحال باشید چون فقط باید بدانید که دوباره این اتفاق می‌افتد .
در روز شنبه Battermann و Malcom در کلیسای United ، رود آیلند بودند و یک مرکز منابع را افتتاح کردند که در آن مردم تحت‌تاثیر تعطیلی جزئی دولت می‌توانستند کالاهای خانگی را بردارند . آن‌ها گفتند که می‌خواستند " راهنما برای مرکز منابع شجاع " را باز کنند چرا که قرار است قبل از اینکه مردم حقوق خود را دریافت کنند و آن‌ها می‌خواهند تا زمانی که این عدم قطعیت به پایان برسد ، از خدمات استفاده کنند .
منبع سایت
کاپیتان رسمیت ریش پس زمینه آیین نامه های معافیت تحصیلی سربازی مشاوره ازدواج - آویژه دانش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.