چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

نوجوان

۲,۰۶۹ بازديد
روز جمعه , او از هواداران خواست تا متن قانون بخشودگی را به اشتراک بگذارند که اعضای نظامی را که در احیای دموکراسی کشور با هر کسی که در نیروهای مسلح می‌شناسد , ببخشد . وی همچنین از نیروهای نظامی خواست تا به کمک‌های بشر دوستانه اجازه اعزام داشته باشند و او در نقش خود به عنوان رئیس‌جمهور موقت در کشور موافقت کرده‌است .
او در پیامی به ارتش گفت : " در روزه‌ای آینده , شما با یک آزمایش مهم مواجه خواهید شد . "
اما نیروهای نظامی خواهان پشتیبانی از آن بسیار متفاوت از گذشته هستند ; چاوز و اکنون خطوط هوایی, خطوط مشخص جدایی بین نیروهای نظامی , دولت و حزب حاکم سیاسی را تار کرده‌اند . در آن محیط , احتمال زیادی وجود دارد که شکست در میان رهبری ارشد رخ دهد , هر چند نشانه‌هایی از شکاف‌ها در میان نیروهای مستقر در رده و فایل وجود دارد .
در سال‌های اخیر , صدها نفر به دنبال فرصت‌های بهتر اقتصادی فرار کرده‌اند و ده‌ها نفر به اتهام توطئه علیه دولت زندانی شده‌اند . روز دوشنبه , چند تن از افراد گارد ملی در یک قیام پیش از سحرگاه , یک انبار اسلحه گرفتند که به سرعت سرکوب شد .
شاید با کنجکاوی , ارتش پروتکل اضطراری شناخته‌شده به نام " برنامه " را فعال نکرده است که در طول ناآرامی‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته و به نیروهای نظامی اجازه سرکوب و کنترل تظاهرات گسترده را می‌دهد . یک ژنرال سابق که نخواست نامش فاش شود گفت که ممکن است اعتراف شود که اشخاص سرخورده از دستورها پیروی نمی‌کنند .
تلفن واتسون غنایم کودکانه خاطر تفنگداران

" سان میگویل " , کارشناس نظامی مستقر در کاراکاس , اشاره کرد که در حالی که درگیری‌های روز چهارشنبه بین معترضین و نیروهای امنیتی دولتی رخ داد , اعتراضی جمعی که در آن ده‌ها هزار نفر برای تماشای بدون درگیری گرد هم آمدند .
در روز پنج شنبه , یک عضو سابق گارد ملی , که هنوز مجهز به بریس روی دندان‌هایش بود , گفت که نمی‌خواهد در موقعیت داشتن معترضان باشد . او که نخواست نامش فاش شود گفت که از دستگیری " مردم بی‌گناه " عصبانی خواهد شد . "
یکی دیگر از رفقای جوان در حال گشت زنی در یک جاده شلوغ که منجر به دادگاه عالی با نوجوان می‌شود گفت که او تصاویر ویدئویی رهبران نظامی را ندیده است , زیرا او یک تلفن همراه ندارد بلکه دستورها را طبق دستورها زیر دنبال می‌کند.
ستوان سابق ارتش , ستوان سابق ارتش , گفت که حتی با وجود اینکه تعداد زیادی از سربازان آمریکایی گرسنه در حال گرسنه رفتن هستند , آن‌ها رهبری موثری برای به چالش کشیدن مقامات ندارند , به این معنی که احتمالا ً وضعیت موجود را انتخاب خواهند کرد .
او گفت : " متاسفانه کافی نیست . " " آن‌ها مانع اخلاقی بودن آن‌ها شده‌اند . "
بسیاری از رهبران نظامی سابق که در تماس نزدیک با نیروهای فعال هستند , گفتند که برای اینکه حتی فرصت پیروزی بر حمایت از بخش‌های نظامی را داشته باشند, او باید به کار کردن مردم ادامه دهد و به افسران نظامی مشکوک اطمینان دهد که وعده اعطای عفو به کسانی که تغییر را ترویج می‌دهند صادق است .
" سان میگویل گفت " آنچه در ونزوئلا می‌گذرد هنوز به پایان نرسیده است . "
هفت‌تن در تعقیب قضایی جنایات جنگی عراق مصونیت اعطا کردند .
ادامه جدول
اتحادیه سان دیگو - به گزارش اندرو دایر
جزئیات جدید در مورد یک آب‌بند دریایی که متهم به جرایم جنگی متعدد شده‌است , روز جمعه در طول یک جلسه تمرین دوی ماراتن در پایگاه دریایی سان دیگو آغاز شد .
این گزارش فاش کرد که هفت نیروی دریایی به خاطر شهادت در دادرسی آتی ادوارد ر . جد , یک اپراتور جنگی ویژه, ادعا می‌کند که یک ستیزه‌جوی نوجوان داعش را با چاقو به گردنش مجروح کرده‌است .
منبع سایت
شانه کاپیتان رسمیت ریش جزئیات خرید خدمت سربازی نظام وظیفه مشاوره خانواده - مشاوره مشکلات خانوادگی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.