پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آخر

۲,۳۱۹ بازديد
همه زنان خواستار ادای احترام به Legendary Legendary زن خلبان زن شدند .
Pictured ، خلبان نیروی دریایی retired رز ماری، در ۲ فوریه ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از مراسم تدفین کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی رز ماری ، خلبانانی هستند که در نخستین بار در ۲ فوریه ۲۰۱۹ شرکت خواهند کرد . ( نیروی دریایی نیروی دریایی آمریکا / کلاس سوم " ریموند Maddocks " )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
نه خلبان زن در ایستگاه هواشناسی دریایی Oceana ، ویرجینیا ، می‌گویند که آن‌ها احساس افتخار می‌کنند که به عنوان داوطلب برای انجام این کار در روز شنبه برای یک خلبان که راه را برای موفقیت آن‌ها هموار کرده‌است ، انتخاب شوند : کاپیتان نیروی دریایی آمریکا : سرهنگ رز ماری ، که هفته گذشته در ۶۵ سالگی درگذشت .
سخنگوی "لسلی گوشت " ، مدیر اجرایی اسکادران Strike شماره ۲۱۳ ( vfa - ۲۱۳ ) گفت : " ما خوش‌شانس هستیم که انتخاب خواهیم شد . " Mintz ، یک افسر سیستم سلاح‌های سبک در سوپر Hornet ، روز پنجشنبه قبل از پرواز در حال پرواز با Military.com صحبت کرد .
این هفته که توسط نیروی دریایی اعلام شد ، این هفته در حالی رخ خواهد داد که ملوان یک سرویس کامل در گورستان Loyston در Cemetery ، تنسی ، دریافت می‌کند .
Mintz گفت که خلبان‌ها این flyovers را انجام داده‌اند . اما " قطعا ً اولین باری است که این کار را برای یک خلبان زن انجام داده‌ام . همه واقعی هستند که بخشی از آن باشند ."
سرزنش کنگره سرباز فراگیر مقاومت

طبق گفته وی ، Mariner یکی از هشت زنی بود که در سال ۱۹۷۳ برای پرواز به هواپیماهای نظامی انتخاب شد . یک سال بعد ، او اولین خلبان زن جت بود که پرواز A - ۴ E / L Skyhawk و The A - ۷ E Corsair II را به پرواز درآورد . این سرویس گفته‌است که او ۲۴ ژانویه پس از یک درگیری چند ساله با سرطان درگذشت .
نیروی دریایی گفت که او همچنین اولین خلبان نیروی هوایی بود که یک اسکادران هوایی عملیاتی را فرماندهی می‌کرد و در طی عملیات طوفان صحرا ۳۴ ( VAQ - ۳۴ ) فرماندهی تاکتیکی جنگ را برعهده داشت .
در میان دستاوردهای دیگر ، او ۱۷ تن از carrier دستگیر شده را در شغل خود اعدام کرد و به عنوان مدافع جامعه آزمایشی ، به هموار کردن راه برای کسانی که بعد از آن رسیدند ، کمک کرد . Mariner در سال ۱۹۹۷ بازنشسته شد .
کاترین شارپ اویل گفت : " او نسل‌ها از مردم را با این اعتماد به خود شکل داد و به آن‌ها کمک کرد مسیر خود را پیدا کنند . "
Landdeck ، یک متخصص در مورد خلبانان سرویس جهانی دوم جهانی دوم ( wasps ) و استاد دانشگاه Woman's تگزاس ، روز پنج شنبه به شبکه NBC گفت که او Mariner دوست او را به عنوان خلبان شجاع و خشنی می‌شناسد .
" فرود بر روی ناوه‌ای هواپیمابر ؟ به دنبال کشتن موجودات خونخوار بودند . شما تنها یک جت را پیاده نمی‌کنید . شما در حال فرود آمدن یک جت در باند فرودگاه هستید که در دریا بالا و پایین می‌رود و من فکر می‌کنم ، به عنوان زنی که آن را انجام می‌دهد ، شما همه را در عرشه کشتی تماشا می‌کنید . Landdeck در مصاحبه خبری ان بی سی گفت : " تحت فشار بسیار سرد است. "
کاپیتان Stacy Uttecht ، فرمانده اسکادران هواپیماهای جنگنده ۳۲ ( ۳۲ - ۳۲ ) ؛ ستوان Jennifer Blok ، vfa - ۲۱۱ ؛ ستوان Christy لی ، vfa - ۲۱۱ ؛ ستوان Kelly لی ، vfa - ۲۱۳ ؛ و ستوان امیلی Rixey ، مبارز سلاح جنگی ، آتلانتیک .
در روز شنبه ، مانند هر ماموریت ، زنان طرح را قبل از ۴ اف / A - ۱۸ اف Super و یک پرتاب تک اف - ۱۸ E از Oceana ، که تقریبا ً ۴۰۰ مایل از محل دفن Mariner's فاصله دارد ، به اختصار برگزار خواهند کرد. Mintz گفت که یکی از جت‌ها به عنوان پشتیبان عمل خواهد کرد در صورتی که چیزی در برنامه پرواز تغییر کند .
او گفت : " این جت تا زمانی که سیگنال مورد نظر برای تشکیل پرونده داده نشده باشد ، انبار خواهند شد تا زمان مناسب باشد . "
Uttecht شکل‌گیری را رهبری خواهد کرد . وقتی Thiriot هزاران پا به سمت آسمان می‌کشد ، Mintz در یک جت در جناح عقب خواهد بود .
Mintz گفت : " پرسنل از" پشتیبانی وسیع ، پیام‌های متنی ، پیام‌های فیس بوک ، برای کاری که ما انجام می‌دهیم " قدردانی می‌کنند .
Capt. می‌گوید : " It's واقعا ً مایه افتخار است که این کار را انجام دهیم . من ۱۹ سال است که در این حرفه هستم . من واقعا ً در مورد نر در مقابل مرد فکر می‌کردم . مسائل مربوط به جنسیت زن به این دلیل است که it's به شدت دارای شایستگی است . می‌توانی پرواز کنی ؟ می‌توانید این کار را انجام دهید ؟ او گفت : " [ اما ] واقعا ً این را مدیون او هستم . "
منبع سایت
حمل کرایه قسیم دلت نوجوان درمان زود انزالی مردان و راهکارها جزئیات خرید خدمت سربازی سال 97
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.