چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

نکتار

۲,۰۷۷ بازديد
شاه حسین, فرمانده فرماندهی ذخیره ارتش , گفت که در حالی که او در مورد اصلاحات جدید هیجان‌زده است , نگران است که فرماندهی او فاقد تجهیزات لازم برای انجام تست تا پایان ماه اکتبر باشد .
او به خبرنگاران در یک صبحانه گروهی نویسندگان دفاع گفت : " آنچه که من به رئیس ستاد ارتش ایالات‌متحده وعده داده‌ام این است که من بهترین ارزیابی را از زمانی که فکر می‌کنم [ خواهد بود ] به او خواهم داد و من فقط کلمه " منصفانه " را خواهم گفت … تا این کار را در مقیاس انجام دهم . "
وی افزود : " در حال حاضر هفت مجموعه [ از تجهیزات ] در سراسر ایالات‌متحده به عنوان بخشی از این خلبان وجود دارد . " وی توضیح داد که در سراسر ایالات‌متحده و آلاسکا تقریبا ً " مراکز ذخیره ارتش " وجود دارد . "
ارتش هر یک از گردان‌های تحت آزمایش را مجهز کرده‌است که عملیات آزمایشی را با خطوط آهن خطوط آهن انجام می‌دهند . هر ردیف آزمایش به یک نوار باریک و بیش از نیم کیلو وزن نیاز دارد . همچنین وزن هزار پوندی اضافی برای رویداد حمل با سرعت وجود دارد که به سربازان نیاز دارد تا یک سورتمه دو پوندی را بکشند . هر ردیف نیز به یک سورتمه وزن نیاز دارد . سایر تجهیزات شامل اقدامات نوار , علامت‌گذاری مخروط و مخروط هستند .
سوگل تشخیصص کشوف گاو بهبود گستر

مقامات ارتش می‌گویند که بسیاری از واحدها هم اکنون برخی از تجهیزات مورد نیاز مانند میله‌های کششی را دارند .
او گفت : " برای من نامناسب است که به شما بگویم که امروز در اینجا نشسته‌ام و مطمئن هستم قادر خواهیم بود تا این آزمایش را به طور کامل اجرا کنیم , در مقیاس , چون من هنوز همه چیز را ندارم , و این مقدار منصفانه ای است . "
او گفت که مدیریت تعداد زیاد سربازان ذخیره در یک تعطیلات آخر هفته نیز یک چالش خواهد بود .
او گفت : " با توجه به تمام فعالیت‌هایی که من انتظار دارم سربازان من در هر هفته در هر هفته به انجام برسانند - هر چیزی که قرار است مقدار قابل‌توجهی از نیروی انسانی و زمان را به انجام برساند , در هر نوع شرایط آب و هوایی , در هر نوع شرایط آب و هوایی , چه در فارگو , داکوتای شمالی , یا میامی , فلوریدا یا آمریکا یا کره یا ژاپن در مقیاس - - از نظر مدیریت زمان به یک چالش تبدیل می‌شود . "
او گفته بود که او بر این باور است که آزمایش جدید نیروهای ذخیره را مجبور خواهد کرد تا با یکدیگر متفاوت از گذشته کار کنند .
" من تجهیزات را به یک واحد ویژه تبدیل نمی‌کنم . من می‌خواهم آن را به یک مکان ببرم و آن‌ها باید یاد بگیرند چطور با هم سهیم و مدیریت شوند . "
این چیز خوبی است . او گفت : " این امر برخی از چیزهایی را که من به عنوان موانع عملکردی و مصنوعی که برای مدت زیادی در ذخیره ارتش وجود داشته‌است , قطع می‌کند . "
با وجود این که افسر سابق نیروهای ویژه اعتراف می‌کند که او در ابتدا کمی بیش از حد مغرور بود , گفت که او در مورد وضعیت جدید هیجان‌زده است .
او با شوخی در مورد گفتگوی اخیر که با سربازان در تگزاس داشت , گفت : " در یک لحظه اغراق و خودستایی , من این کار را انجام می‌دهم . " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " "
پس از آن که او هنوز در حال تلاش برای بازسازی پس از یک " تعمیر کامل کاف در حدود ۵ سال پیش " و از یک رگ جدا شده از دو سر بازو است , گفت که او هنوز به بیمارستان نرسیده است .
او گفت : " من به آنجا می‌روم . " " به عنوان قدیمی‌ترین ژنرال ارتش , من این را به عنوان مسئولیت خودم برای تصویب این امر می‌بینم . "
منبع سایت
آخر حمل کرایه قسیم پروژه کسری خدمت دانشگاه صنعتی مالک اشتر مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی جدار شکم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.