یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

حمل

۲,۰۷۴ بازديد
واحد نیروی دریایی , معامله دو حامل را صرفه‌جویی می‌کند .
یک جرثقیل قایق پایین را بر روی ناو هواپیمابر نیروی هسته‌ای اس اس ای جان اف . کندی در کشتی‌سازی توسعه هانتینگتون در نیوپورت نیوز . , 22 ژوئن . ( عکس از نیروی دریایی
۲۹ فوریه
مطبوعات روزانه ( نیوپورت نیوز , va . کنار هیو آورد
نیروی دریایی روز پنج شنبه قراردادی را برای خرید عمده دو شرکت هواپیمایی با قدرت هسته‌ای امضا کرد , حرکتی که بنا بر گزارش‌ها بالغ بر ۱ میلیارد دلار در بلند مدت صرفه‌جویی خواهد کرد و موفقیت کشتی‌سازی نیوز آو د ورلد را افزایش خواهد داد.
توافق‌نامه ۱ میلیارد دلاری به ساخت‌وساز اجازه می‌دهد تا در کار شرکت اس اس اس . اس . اس . اس . اس ادامه دهد , که در حال حاضر در کارخانه کشتی‌سازی مشغول به کار است , و یک حامل که نامش ذکر نشده است به نام آی تی اس شناخته می‌شود .
این کشتی‌ها سومین و چهارمین کشتی هستند . کلاس فورد . قرار است که این کشتی‌ها به ترتیب در اسرع وقت تحویل داده شوند .
جیمز اف . دستیار وزیر نیروی دریایی تحقیقات , توسعه و تحصیل .
خرید ناو هواپیمابر کم است اما بی‌سابقه نیست . حامل‌های تئودور روزولت و جورج واشینگتن در سال مالی ۲۰۱۰ خریداری شدند . سلام و هری . به ترومن دستور داده شده‌بود .
با یک قرارداد دو ناو در دست , یارد کشتی‌سازی می‌تواند با خرید تجهیزات و خدمات از قبل به اقتصاد مقیاس دست یابد .
بار خدمت احساسی کلید وکیل کرایه

بدون توقف بین ساخت دو کشتی , شرکت می‌تواند از کاهش حجم کاری که در گذشته منجر به اخراج شده‌است , اجتناب کند و تنها با استخدام بیشتر دنبال شود .
او گفت مزایای این معامله فراتر از ناوه‌ای هواپیمابر خواهد بود .
او گفت : " اثر تثبیت‌کننده این قرارداد بر پایه تامین کشتی‌سازی هسته‌ای نیروی دریایی تاثیر مثبتی بر سایر برنامه‌ها خواهد داشت . " این شامل ساخت زیردریایی‌های کلاس ویرجینیا و کلاس کلمبیا در نیوپورت نیوز می‌باشد .
نیم میلیارد دلار در واقع اصلاح قرارداد موجود برای شرکت است . جوایز بیشتری به عنوان عواید ساخت‌وساز خواهند آمد . قیمت حامل‌های تولید شده در طبقه اتومبیل‌های فورد هر کدام به ارزش 34 / 1 میلیارد دلار است .
درس‌های آموخته‌شده
اولین کشتی در کلاس , فورد , جریان ثابتی از مشکلات فنی ساخت از طریق تحویل به نیروی دریایی را دیده بود . هم اکنون در نیوپورت نیوز مشغول به کار است .
از او پرسیده شد که چرا نیروی دریایی به یک کشتی سوم و چهارم رسیده‌است که مشکلات همچنان با اولین کشتی باقی می‌ماند . او گفت نیروی دریایی در طراحی کلی کشتی و زیرسیستم‌های آن مطمئن بود .
او اشاره کرد که یارد کشتی‌سازی از ساختن ماشین فورد که به کشتی دوم , جان اف . کندی . صرفه‌جویی در نیروی کار در کشور کندی در مقایسه با فورد در حدود ۱۰ درصد است . آن درس‌های آموخته‌شده به عنوان پیشرفت ساخت‌وساز در دیگر حمل‌کننده‌های ترکیبی , سود تقسیمی خواهند پرداخت .
" نیوپورت نیوز " , تقسیم صنایع هانتینگتون , تنها کارخانه کشتی‌سازی است که قادر به طراحی , ساخت و سوخت‌گیری هواپیماها می‌باشد .
وی گفت که این معامله حمل و نقل , بیانیه‌ای از اعتماد به بخش نیروی دریایی است که " غرور فوق‌العاده‌ای " را به ارمغان می‌آورد , کسی که می‌داند نیروی دریایی این استعداد را به رسمیت می‌شناسد و این یک طبقه قدرتمند از کشتی است که محور اصلی نیازهای نیروی دریایی است . "
منبع سایت
قسیم دلت نوجوان تفنگداران مشاوره معافیت پزشکی: جراحی مغز و اعصاب مراحل معافیت پزشکی نقص ایمنی سلولی اکتسابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.