یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

کرایه

۲,۱۰۶ بازديد
داکوتای جنوبی اولین زیردریایی در کلاس ویرجینیا است که برای بهبود توانایی اش برای جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی تهدیدها نصب شده‌است . به بیان ساده ، داکوتای جنوبی " مدرن‌ترین زیردریایی جهان " است .
زیردریایی در ۲۴ / ۷ مورد استفاده قرار گرفته و مراسم رسمی نیز از این قاعده مستثنی نیست . بیست نفر از خدمه کشتی در طول مراسم سوار بر قایق بودند تا مراقب کشتی باشند .
دفتر شهردار کشته‌شده یوتا را مشاهده کرد تا سخنرانی State of the Union را مشاهده کند .
برنت تیلور در سال ۱۸۰۰
گارد ملی گارد ملی یوتا یک تابوت حاوی بقایای سرگرد برنت ر را حمل می‌کند . تیلور در روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ در پایگاه گارد ملی در سالت لیک سیتی . ( مت Herp / Standard - ، از طریق آسوشیتد پرس) - - آسوشیتد پرس
۳ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
شرایط ابراهیم مسافر جهانی شهره قسیم

اگدن ، یوتا ( AP ) - - بیوه یک شهردار یوتا که در حین خدمت در افغانستان کشته شد ، سه‌شنبه‌شب در کنگره ایالات‌متحده سخنرانی کرد .
Jennie تیلور در گالری خانه به عنوان مهمان نماینده جمهوریخواه باب بیشاپ ، یک جمهوریخواه یوتا خواهد بود که اولین حوزه کنگره آن‌ها شامل اگدن تیلور بود .
یک فرمانده ۳۹ ساله گارد ملی یوتا در ماه نوامبر در حین استقرار موقت درگذشت ، در حالی که در حال خروج موقت به عنوان شهردار بود.
روزنامه استاندارد - گزارش می‌دهد که Jennie تیلور گفته‌است که اگر ترامپ در طی سخنرانی از همسرش صحبت کند اما گفت که اگر او این کار را می‌کرد ، it'd " شگفت‌انگیز " بود .
سخنگوی اسقف لی Lonsberry گفت این دعوت به عنوان نشانه‌ای از تشکر از تیلور در نظر گرفته شده‌است .
این وب سایت جدید به سایت اختصاصی سفر نظامی می‌دهد .
مسافران وارد وست Key ، Fla می‌شوند . روز شنبه ۹ ژوئن سال ۲۰۱۸ ، سوار بر یک پرواز خطوط هوایی آمریکایی از فرودگاه بین‌المللی دالاس / فورت ورث در روز شنبه ، ۹ ژوئن ۲۰۱۸ . ( راب O ' Neal / دفتر اخبار فلوریدا از طریق آسوشییتدپرس )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
پرسنل نظامی ، بازنشستگان و اعضای خانواده آن‌ها اکنون به یک وب سایت مسافرتی انحصاری که توسط Priceline اداره می‌شود ، دسترسی دارند .
سفر نیروهای آمریکایی یک سایت رزرو سفر پر از خدمات مسافرتی، ارائه هتل ، پرواز ، اجاره اتومبیل و سفره‌ای دریایی و نیز قراردادهای بسته یا بسته‌بندی است که Devon Nagle ، سخنگوی Priceline ، گفت می‌تواند مسافران را به طور متوسط ۲۴۰ دلار برای هر نفر ذخیره کند .
این سایت که در دسترس نیروهای فعال ارتش ، اعضای گارد ملی ، بازنشستگان ، بازنشستگان و اعضای خانواده و همچنین ۱۰۰ درصد از سربازان معلول و کارمندان وزارت دفاع غیر نظامی است روز سه‌شنبه پس از آزمایش مجدد در چندین پایگاه نظامی در سه ماه گذشته به طور رسمی ادامه یافت .
به گفته Nagle ، این سایت تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد که به طور خاص برای پرسنل نظامی مورد مذاکره قرار گرفته‌اند ، از جمله معاملات هتل تا ۶۰ درصد تخفیف و سفر دریایی تا ۸۰ درصد . او گفت که حدود ۱.۲ میلیون هتل را می‌توان از طریق سایت پر کرد ، همچنین محبوب‌ترین برند های کرایه اتومبیل و خودرو .
مرتبط : آیا سایت تخفیف Travel مسافرتی واقعا ً پیشنهاد می‌شود ؟
"برت کلر " ، مدیر اجرایی ارشد اجرایی " Priceline " ، گفت که این شرکت از انتخاب توسط وزارت دفاع به منظور " آوردن مکان به زندگی " هیجان‌زده است .
" نیروهای آمریکایی سفر به یک دلیل ساده توسعه پیدا کردند . کلر گفت : " افرادی که از طریق خدمت ارتش از ایالات‌متحده آمریکا حمایت می‌کنند ، دسترسی به آخرین معاملات مسافرتی را به دست آورده‌اند . "
بررسی اخیر این سایت توسط Military.com ، معاملات هتل در سن دیگو را از ۲۰ تا ۵۰ دلار از قیمتی که در وب سایت‌های مسافرتی غیر نظامی یافت می‌شود، و تخفیف کرایه خودرو از ۱۰ تا ۱۸ دلار در روز برای یک مینی ون ، اس . وی .
کرایه پروازهای خطوط هوایی بدون توقف از واشنگتون دی سی ، منطقه به سن دیگو ، برای تعطیلات آخر هفته در ماه فوریه برای ۳۲۳ دلار در خطوط هوایی آلاسکا در دسترس بود ، در حالی که همان پرواز به عنوان ۳۵۴ هزار وب سایت مسافرتی دیگر تبلیغ شد . با این حال پروازه‌ای بدون توقف برای یک آخر هفته در ایالات‌متحده می‌تواند به طور قابل‌توجه در یک وب سایت دیگر - - بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار کم‌تر خریداری شود .
منبع سایت
دلت نوجوان تفنگداران شانه ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی مشاوره کودک - مشاوره مشکلات کودکان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.