سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

برنامه

۲,۱۰۵ بازديد
آزمایش حمله به نیروی هوایی پس از آزمایش‌ها
پیمانکاران شرکت " سیرا نوادا " ( snc ) , در ماه آوریل در پایگاه نیروی هوایی مودی , یک دوره کوتاه پرواز را انجام می‌دهند . ( نیروی هوایی
۲۹ فوریه
ادامه جدول
در حالی که نیروی هوایی پاکستان درها را به یک برنامه حمله نور ممکن بسته‌است , تلاش‌ها برای تهیه یک هواپیمای جدید برای آموزش با هم پیمانان به نظر می‌رسد که بخار را به عنوان اولویت‌های دیگر از دست داده‌اند .
رهبران خدماتی در هفته‌های اخیر گفتند که به امکان حمله به سبک دیگر " آزمایش " نگاه می‌کنند که می‌تواند شامل هلیکوپترها , هواپیماهای بدون سرنشین و حتی شرکت کنندگانی باشد که هواپیماهای حمله سبک دارند .
" ترکیب درستی از بال ثابت , بال - بال , سرنشین و بدون سرنشین [ هواپیما ] است که می‌تواند کار حمله نور را انجام دهد ? رئیس ستاد , دیوید کامرون , در مصاحبه تلفنی با خبرنگاران گفت : " " چه چیزی ترکیب درستی است و چگونه در حال حاضر با ما هم‌پیمان و شریک می‌آوریم - - نه فقط با چترنجات تان - - اما چگونه این آزمایش را گسترش می‌دهیم تا آن‌ها را باخود به چادر ببریم ? "
حمله به نور به عنوان راهی برای حمایت از متحدان و شرکا , اما برای پر کردن نیازهای دیگر طراحی شد .
محتوای مرتبط :
از خلبانان قدیمی گرفته تا هواپیماهای جدید , فرمانده نیروی هوایی راه‌های جدید برای انجام کسب‌وکار را بررسی می‌کند .
جستجوی حمله به سبک هوایی نیروی هوایی جدیدی را بدست نخواهد آورد .
نیروی فضایی , f - f x , حمله سبک : نیروی هوایی به دنبال آخرین بودجه است ?
الوات در یک انجمن نیروی هوایی به تماشاچیان گفتند که هدف این حمله سبک " مخلوط افزایشی " با نیروی خود هواپیماهای نسل چهارم و پنجم است .
شرکت کنندگان در گذشته حمله سبک را به عنوان یک " رویکرد شبکه‌ای " توصیف کرده‌اند تا به اشتراک اطلاعات بین شرکا کمک کنند .
" این افزایشی بود . [ حمله نور ] نمی‌تواند جای هیچ یک از ماموریت‌های دیگر ما را بگیرد . او گفت : " به بالا اضافه می‌شود . "
او گفت اما در راستای استراتژی دفاع ملی پنتاگون , اولویت‌های دیگر از لیست خواست نیروی هوایی برای درخواست بودجه سال آینده بالا رفته‌اند .
و شانس خوبی برای طرح حمله به نور وجود دارد .
گروهی گفتند : " من ایده‌هایی درباره نحوه پیشروی ما دارم و فکر می‌کنم می‌دانم که چگونه به جلو گام برداریم . " " بیش از این در طول زمان خواهد بود . ما در حال برنامه‌ریزی برای گسترش آزمایش و انجام [ آن ] هستیم , و فکر می‌کنم وقتی بودجه ما به هم می‌خورد , شما چیزهای بیشتری را درک خواهید کرد . "
او گفت که نیروی هوایی باید یک گفتگوی باز با شرکت‌ها داشته باشد و در مورد این واقعیت شفاف باشد که هر آزمایشی منجر به یک برنامه تحصیل خواهد شد .
او گفت : " اگر واقعا ً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم , همه ما با هم‌کار می‌کنیم . " همه آن‌ها می‌خواهند کار کنند ? ما آزمایش‌ها را برای آزمایش انجام می‌دهیم . همه چیز در برنامه پیش نمی‌رود . یاد می‌گیریم . این بخشی از آزمایش است . "
آیا شرکت‌ها باید منابع را در آزمایش‌ها نیروی هوایی سرمایه‌گذاری کنند, اگر هیچ تضمینی برای بازدهی وجود نداشته باشد ?
یک متخصص اشاره می‌کند که آهسته گام بردارید .
" پیمانکاران در این مورد کاملا ً حق دارند . چرا سوخته‌اند ? ریچارد مک گری , نایب‌رئیس و تحلیلگر در این گروه , گفت : "
اگر این برنامه هوشمندانه با نیاز ضروری و آینده روشن بود , باید گفته شود که سرمایه‌گذاری در آن بسیار زیاد است . اما محتمل‌تر است که این برنامه جایی بین پیام‌های سیاسی و حماقت موقتی قرار بگیرد . "
منبع سایت
هستک شمالی مطبوعات دسامبر سوخت نکتار گستر آخر حمل کرایه مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت مراحل معافیت پزشکی فیستول‌ های مقعدی غیر قابل درمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.