سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

زاده

۲,۱۳۷ بازديد
رویای آمریکایی واقعی است : زمانی که یک پناهنده ناامید ، حالا یک ژنرال ارتش آمریکا
سرتیپ Lapthe فلورا ، دستیار فرمانده آفریقای جنوبی ، در یک قایق ماهیگیری در سال ۱۹۷۹ از ویتنام گریخت . ( NANCY montgomery / ستاره‌ها و راه‌راه )
۱ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها : نوشته نانسی مونتگومری
VICENZA ، ایتالیا - - زمانی که در سال ۱۹۸۰ به آمریکا رسید ، در حالی که وارد ایالات‌متحده شد ، فهمید که چگونه در جنگل زنده بماند ، از ایست‌های بازرسی بگریزد و وحشتی که اغلب احساس می‌کند را کنترل کند .
اما او بیشتر از چند کلمه انگلیسی حرف می‌زد و تمرین مختصری در نحوه زندگی عادی داشت .
با این حال ظرف هفت سال پس از رسیدن آمریکا ، " Chau " یک نام جدید داشت ، درجه‌ای از موسسه نظامی ویرجینیا و شغلی به عنوان " افسری در بزرگ‌ترین ارتش روی کره زمین" .
سرتیپ Lapthe فلورا ، که در حال حاضر مشهور است ، معاون فرمانده ارتش آمریکا و معاون فرمانده گارد ملی ویرجینیا است .
گمان می‌رود که او تنها قایق "ویتنامی " باشد که به یک افسر عمومی در ارتش آمریکا تبدیل شود .
فلورا در مصاحبه‌ای با ستاره‌ها و نوارها می‌گوید : " بعد از آنچه که من از آن عبور کردم ، عملا ً مرگ ، و سپس یک نفر به شما فرصت زندگی دوباره می‌دهد ، من تنها می‌توانم از دیدگاه خودم بگویم که I'm نسبت به آنچه که این کشور برای من انجام داده‌است بسیار سپاسگزار هستم ."
فلورا ، که در زندگی غیر نظامی یک مهندس است که چندین اختراع ثبت‌شده را در عینک آفتابی شبانه نگه‌داشته است ، بارها داستان بعید خود را بازگو کرده‌است .
فلورا در سخنرانی گفت : " احتمال در این ملت بزرگ زیاد است ؛ رویای آمریکایی واقعی است ، تنها اگر جرات داشته باشید آن را با کار سخت متمرکز و پشت‌کار دنبال کنید . "
او همچنین قدردانی از کسانی که به ورود او به آمریکا کمک کردند را نشان داد .
" هیچ‌کس نیست که بتواند به محل خود برسد . او در سخنرانی سال ۲۰۱۷ در کلیسای Raleigh در Roanoke واقع در Roanoke واقع شد و گفت : " شما به کمک نیاز دارید " .
کلیسا از او و چندین خانواده در سال ۱۹۸۰ حمایت مالی کرده بود .
" ما خانه‌ای برای آن‌ها داشتیم . شارون Alexi ، معلم سابق مهد کودک در کلیسا که به حل خانواده ۱۱ نفره Chau کمک کرد ، گفت : " آن‌ها بدون هیچ چیزی وارد شدند . "
او به تدریس فلورا و برادرش انگلیسی و این که چگونه براند ، کمک کرد .
او گفت : " آن‌ها خیلی زود گرفتار شدند . این یک شادی بود ."
زوجی در جماعت چنان با فلورا گرفته شدند که وقتی در دهه ۶۰ سالگی بودند او را به فرزندی قبول کردند و او بیست و دو ساله بود ؛ birthdate نامطمئن و نامطمئن است .
فلورا می‌گوید : " مردم فکر می‌کردند که دیوانه شده‌اند .
مهاجرت دسته‌جمعی
فلورا در میان ۸۰۰، ۰۰۰ نفر است که از سال ۱۹۷۵ در یک بحران بین‌المللی انسانی که سال‌ها به طول انجامید از ویتنام گریختند . این مهاجرت در سال ۱۹۷۸ به اوج خود رسید و در آن زمان حدود ۵، ۸۰۰ نفر از پناهندگان در کشورهای آسیایی پیاده شدند و تمایلی به پذیرش آن‌ها نداشتند و تعداد بیشماری از آن‌ها در دریا کشته شدند .
رئیس‌جمهور جیمی کارتر با دستور دادن به کشتی‌های آمریکایی برای نجات پاسخ داد و پس از آن تعداد پناهندگان پذیرفته در آمریکا از ۷۰۰۰ تا ۱۴، ۰۰۰ دلار در ماه ، علی‌رغم رای‌گیری که اکثریت آمریکایی‌ها مخالف آن بودند ، را دو برابر کرد .
فلورا می‌گوید : " من از تصمیم U.S.'s برای پذیرش من در این کشور بسیار لذت بردم .
فلورا از تصور اینکه چه چیزی ممکن بود به او تبدیل شود امتناع کرد ، اداره کارتر تصمیم گرفت که پناهندگان ویتنامی را بپذیرد .
در پایان ، تقریبا ً همه خانواده‌اش از جمله همسر آینده‌اش ، مادرش و یک خواهر از دست رفته او برای پذیرش در ویتنام به آمریکا رسیدند .
منبع سایت
سیم امور تاسیساتی تجارب محشر آتش بس برنامه نکتار گستر آخر هزینه ی خروج از کشور مشمولان سربازی قوانین معافیت پزشکی بیاختیاری مدفوع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.