چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سرمایه ملی

۲,۶۴۰ بازديد
رهبران ارشد نظامی در مورد حمله جنسی و حمله به سکس تحت فشار قرار گرفتند
رئیس بخش نیروی هوایی Kaleth O . رایت و گروهبان فرمانده نیروی دریایی ، رونالد گرین ، قبل از یک هیات کنگره در سال ۲۰۱۷ شهادت دادند . ( عکس از DoD DoD )
۷ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
اعضای یک کمیته فرعی در روز پنج شنبه رهبران ارشد ارتش و نیروی هوایی را به خاطر عدم ارائه مسکن امن برای خانواده‌های نظامی سرزنش کردند و از همه خدمات خواستند تا سخت‌تر تلاش کنند تا تجاوز جنسی را در صفوف خود کاهش دهند .
در جلسه رسیدگی به مسائل مربوط به کیفیت نظامی ، دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در زمینه ساخت‌وساز نظامی تخصیص بودجه ، امور سربازان قدیمی و کمیته فرعی مربوطه خدمات را برای عدم نظارت بر شرکت‌های خصوصی که مدیریت مسکن را مدیریت می‌کنند ، متهم کردند و منجر به مشکلاتی با قالب پایگاه‌های نیروی هوایی و ایجاد مسمومیت در بین کودکان در برخی پسته‌ای نظامی شدند .
در سال ۲۰۱۸ ، خانواده‌ها در سراسر نیروی هوایی شروع به صدا کردن زنگ خطر در خانه‌های نظامی خود کردند، از پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا واقع در فلوریدا تا پایگاه نیروی هوایی در اوکلاهما و جاه‌ای دیگر . یازده خانواده از پایگاه نیروی هوایی Keesler در می‌سی‌سی‌پی ، یک دادخواست را در ماه ژوئیه در برابر شرکتی که مدیریت مسکن را مدیریت می‌کند ، تشکیل دادند .
در ارتش ، بیش از ۱۰۰۰ کودک که در خانه‌های پست در سراسر کشور زندگی می‌کردند ، در بالای مراکز کنترل بیماری‌ها و آستانه Prevention's برای مسمومیت سربی ، آزمایش شدند - این یافته تنها در ماه آگوست پس از تحقیقات گسترده توسط رویترز منتشر شد .
دبی واسرمن - رئیس کمیته فرعی کمیته فرعی کمیته فرعی در رابطه با پرسش خود گفت که این خدمات باید " به ته این مساله برسند که چگونه این مشکلات روی هم انباشته می‌شوند."
وسرمن شولتز با اشاره به سال سال ۱۹۹۶ ، گفت : " به نظر می‌رسد که از سال ۱۹۹۶ تا کنون ، " احساس می‌کند که ارتش دستان خود را از هر گونه نظارت بر پیمانکاران خصوصی شسته و آن را به پیمانکاران واگذار کرده‌است ."
نماینده ارشد جمهوری‌خواه ، جان کارتر در تگزاس ، با این نظر موافق بود .
او گفت : " ما باید همه این افراد را جذب کنیم . ما می‌خواهیم به آنچه که برای جنگجویان خود فراهم می‌کنیم ، افتخار کنیم . برای هر خدمات تلاش کنید تا به سختی به این افراد وارد شوید ."
رئیس ارشد نیروی هوایی Kaleth رایت گفت که خانه his نرخ رضایت ۸۲ درصد دارد اما " مدیران پروژه را مسئول می‌دانند ، " و آن‌ها را ملزم به صرف ۶.۵ میلیون دلار برای رفع مشکلات می‌کند .
رایت گفت : " ما کاملا ً درگیر هستیم و یک استراتژی برای اصلاح خود داریم . "
گروهبان فرمانده ارتش دن dailey به هیات‌منصفه گفت که رهبری ارشد او " بسیار نگران " در مورد آلودگی سرب در مسکن است و افزود که این سرویس ۴ میلیون دلار برای انجام بازرسی‌ها هزینه کرده‌است و سالن‌های شهر برای بحث درباره نگرانی‌های امنیتی برگزار کرده‌است .
dailey گفت : " ما کاملا ً از خطرات آگاه هستیم و … یک برنامه مفصل برای حذف آن‌ها داریم ."
اما مت Cartwright ، نماینده مجلس ، D - پنسیلوانیا ، بخاطر عدم افزایش صدور این مساله در بیانیه افتتاحیه ، dailey مورد سرزنش قرار داد و گفت : " ما در اینجا هستیم تا بودجه کافی برای مسکن مناسب فراهم کنیم … این چیزی است که شما در مورد آن نگران هستید . "
dailey گفت که او این گونه است ، اما افزود که سربازان و خانواده‌هایشان نیز در این پایگاه زندگی می‌کنند .
با اشاره به سال ، ایالات‌متحده استفاده از سرب در رنگ‌های خانواده را ممنوع کرد و گفت : " در آمریکا حدود ۲۵۰ میلیون خانه پیش از سال در آمریکا وجود دارد . این تنها یک مشکل نظامی نیست ، بلکه یک مشکل در سراسر کشور است ."
موضوع دیگری که توسط هیات‌منصفه مطرح شد ، تجاوز جنسی به ارتش بود . وسرمن شولتز می‌گوید که وزارت دفاع در ماه ژانویه گزارشی را منتشر کرد که حاکی از آن بود که حوادث مربوط به تجاوز جنسی در طی دو سال در دانشکده‌های نظامی nation's ۵۰ درصد افزایش‌یافته است - - تصویری ویرانگر از رفتاری که در مدارس رخ می‌دهد .
منبع سایت
درک متقابل صلیب سرخ احتمال قوی درخواست دل محل کار نوشته دل انتصاب مرکز سوریه زاده مشاوره معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه مشاوره معافیت پزشکی تنگی های مقعد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.