سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

نوشته دل

۲,۳۰۹ بازديد
بقایای سربازی که در سوریه کشته شده‌اس
افسر فرمان رئیس ارتش , جاناتان جاناتان r . , hemisphere , new york , 1980 . ( عکس از ارتش
۲۹ فوریه
پالم بیچ
پالم بیچ - - خانواده جاناتان کشاورز در اواخر روز دوشنبه تصمیم گرفت برای آخرین بار به بخش بومی پالم بیچ بازگردد . اما مردمی که او را نمی‌شناسند به هر حال می‌آیند . سلام به او .
بقایای یک سرباز قدیمی ارتش که توسط یک بمب انتحاری در شمال سوریه کشته شد , درست قبل از ظهر روز دوشنبه در خدمات پرواز در فرودگاه بین‌المللی پالم بیچ برای یک کاروان موتوری به محل تدفین یوپیتر رسید . این مراسم امسال در آرامگاه ملی آرلینگتون قرار دارد .
در حالی که گزارشگران در آن سوی خیابان ایستاده بودند, تابوت کشاورزی از یک جت خصوصی بیرون آمد و داخل یک نعش‌کش شد, که به بلوار جنوبی پشت یکی از نگهبانان موتور کلانتری مرکز پالم بیچ رفت و حدود دو دقیقه گذشت .
کشاورز که در ساحل شنی به دنیا آمده بود و در مدرسه بنیامین به دنیا آمده بود, به چندین تور جنگی در خارج از کشور خدمت کرد و برخی از افتخارات ارتش از جمله یک قلب بنفش و سه مدال برنز را اعطا کرد که برای موفقیت‌های استثنایی در منطقه جنگی اهدا شد . او توسط همسر و چهار فرزندش زندگی می‌کند که از اهالی تنسی , تنسی و والدین او , دانکن و پرورش‌دهنده باغ‌های پالم بیچ هستند .
روز دوشنبه ورود بسیار مهمی بود , پیش از مراسم خاکسپاری که برای مراسم عشای ربانی برگزار شد . والدین کشاورز آنجا نبودند ; آن‌ها با پسر دیگری در مین بودند که تحت درمان پزشکی قرار داشتند . اما مردمی که غریبه بودند به هر حال می‌آمدند .
کارگزار مالی پالم بیچ اغلب سرود ملی را در بازی‌های ملی بیسبال و بازی‌های لیگ برتر در سراسر کشور می‌خواند . دوست دخترش برای دهه گذشته پسری بزرگ دارد . " پسر در مدرسه کلاه سبز در کارولینای شمالی است اما قبلا ً در عراق و کویت بوده‌است .
او گفت که پسرش که نخواست نامش فاش شود به این افتخار است . گفت : اما . " هر روز نگران آن هستم . "
او روز جمعه داستانی در مورد بازگشت کشاورزان دید و گفت : " من می‌خواستم به یک قهرمان احترام بگذارم . " امیدوارم مردم این کار را برای پسرم انجام دهند . "
صاحب کسب‌وکار شیشه اتومبیل باب کراوچ در اکیناوا در اکیناوا او به ویتنام نرسید , اما بسیاری از دوستانش این کار را کردند و برخی دیگر بازنگشتند .
او گفت : " من برای یک سرباز کشته‌شده اینجا هستم . "
و سه آتش‌نشان , از ایستگاه نجات آتش‌نشانی در نزدیکی پالم بیچ , سوار بر کامیون , بالای کامیون رفتند تا به کاروان موتوری کشاورز سلام کنند . ما فقط می‌خواستیم احترامات خود را به ما نشان دهیم . "
به گفته ترامپ برای دیوار مرزی , قانون گذاران به توافق رسیدند
رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " در فرودگاه بین‌المللی آل پاسو در شهر آل پاسو در تگزاس قدم می‌زند . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش )
۲۹ فوریه
گزارش اسوشیتد پرس به صورت زیر خواهد بود:
آل پاسو , تگزاس ( ap ) - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در روز دوشنبه به مرز تگزاس رفت تا استدلال کند که دیواره‌ای کار به عنوان دموکرات‌ها و جمهوری خواهان به خانه در واشنگتن اعلام کردند که توافقی برای جلوگیری از تعطیلی دولت دیگر صورت‌گرفته است .
منبع سایت
ورود مشغله بازار پوشش ارشد انتصاب مرکز سوریه زاده آتش بس مشاوره اعزام به خدمت نخبگان نیروهای مسلح مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی سینوس نافی با ارتباط به روده یا مثانه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.