پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سربازی

۲,۱۰۹ بازديد
مطالعه سال ۲۰۱۸ برای بررسی تاثیرات رژیم غذایی با محدودیت‌های کالری در روزه‌ای متناوب بررسی شد . محققان نتایج رژیم غذایی با افراد مبتلا به چاقی و اضافه‌وزن را مورد مقایسه قرار دادند .
در شرکت کنندگانی که هر دو رژیم غذایی و ورزش ، وزن بدن و محیط کمر را دنبال می‌کردند و درصد چربی بدن همه کاهش یافت.
بررسی ۲۰۱۶ در مقایسه با رژیم diet با روزه متناوب ( ADF ) قابل‌مقایسه است . محققان دریافتند که ADF برای کاهش چربی و حفظ تود بدون چربی ، از جمله ماهیچه ، موثرتر است .
به خاطر the نظامی ، مصرف کالری روزانه ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ کالری در ۳ روز اول را توصیه می‌کند ، اما این امکان وجود ندارد که آن را به عنوان یک برنامه VLCD یا یک برنامه ADF طبقه‌بندی کنیم . تحقیقات در مورد رژیم‌های VLCD و ADF تنها به غذایی که کم‌تر از ۸۰۰ کالری در روز می‌دهد نگاه می‌کند .
اگر چه جذب کالری در رژیم غذایی برای شمردن به عنوان روزه گرفتن بسیار بالاست ، اما روش خوردن معمولا ً در ۴ روز برای تقلید از روزه گرفتن از روزه گرفته می‌شود . بنابراین ، افراد ممکن است با پیروی از این رژیم به جای رژیم غذایی کم‌کالری ، به نتایج بلندمدت بهتری دست یابند .
تحقیقات بیشتر برای تایید هر گونه مزایای خاص رژیم نظامی لازم است .
نتیجه‌گیری
رژیم غذایی شامل محدود کردن مصرف کالری به مدت ۳ روز و سپس خوردن یک رژیم غذایی منظم برای ۴ روز آینده است . برای بهینه‌سازی کاهش وزن خود ، افراد ممکن است مایل به تلاش برای کاهش کالری در ۴ روز استراحت خود باشند .
پیروی از رژیم نظامی ممکن است در کوتاه‌مدت موثر و بی‌خطر باشد ، اما انطباق طولانی‌مدت با خطرات همراه است . این موارد شامل بازیابی وزن از دست رفته پس از آن است، به خصوص اگر مردم کالری خود را در تمام روزه‌ای هفته کاهش دهند .
رژیم غذایی بسیار محدود است و شامل برخی غذاهایی است که در چربی اشباع‌شده ، نمک و شکر زیاد هستند . آلوئه ورا هم چنین خوردن گوشت خوک فرآوری شده و مصرف سبزیجات را ترویج می‌کند .
استفاده از عادات تغذیه‌ای سالم هر روز یک روش پایدارتر برای از دست دادن وزن و حفظ کاهش وزن است .
سوال :
امن‌ترین راه برای از دست دادن سریع وزن چیست ؟
الف :
هیچ روش مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد . با این حال ، overconsuming کربوهیدرات در شکل قند ، یکی از عوامل اصلی افزایش وزن است ، به ویژه اگر رژیم ورزشی person's با مصرف کربوهیدرات خود مطابقت نداشته باشد . یک فنجان شکر چند کالری را تامین می‌کند . یک فرد می‌تواند ۱۲ فنجان انگور برای کالری مشابهی بخورد و اینها مواد غذایی بسیار بیشتری دارند و سیری بیشتری را فراهم می‌کنند .
برای از دست دادن ایمن وزن ، همه قند اضافه‌شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید . پویش the ، یخچال و فریزر و حذف یا جلوگیری از محصولات حاوی هر شکلی از شکر اضافه در لیست جز . این محصولات شامل سودای شیرین، نوشیدنی‌های شیرین ، غلات ، most ، کالاهای پخته‌شده و چیزهای دیگر خواهند بود .
اگرچه ممکن است به طور قابل‌توجهی یک گزینه غذای person's را کاهش دهد، حذف شکر اضافه ( و بیشتر موارد بسته‌بندی و فرآوری شده در این فرآیند ) جذب کالری خود را کاهش داده و درک بهتری از آنچه که به منزله غذای اصلی است به آن‌ها می‌دهد .
اقدامات احتیاطی اضافی برای گرفتن زمان پیروی از رژیم نظامی
اما به گفته Rothenberg : " به محض اینکه رژیم غذایی را متوقف کنید ، وزن آن تقریبا ً تضمین می‌شود " : " توصیه من " : " سازش کردن برای یک رویداد بزرگ ! این امر اغلب منجر به افزایش وزن و پرخوری می‌شود . اگر می‌خواهید رژیم غذایی خود را تغییر دهید ، سبک زندگی خود را تغییر دهید . او اضافه می‌کند : " مطالعات در واقع نشان می‌دهد که" کاهش وزن ایمن " تنها در ۱ تا ۲ پوند در هفته منجر می‌شود و هنوز هم سخت است . رژیم‌های Fad مانند رژیم نظامی شما را در معرض خطر قرار دادن وزن قرار می‌دهند که از ماهیچه و آب به طور خاص از دست رفته‌است .
Rothenberg نسبت به کاهش وزن با توصیه یک تعادل بین کربوهیدرات سالم ، پروتیین کم‌چرب و چربی سالم برای هر وعده غذایی، یک رویکرد واقع گرایانه تری برای کاهش وزن ارائه می‌کنند . در نهایت او می‌گوید : " وقتی گرسنه هستید غذا بخورید و زمانی که کامل هستید توقف کنید .
منبع: www.medicalnewstoday.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.