جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آب خور

۲,۱۲۱ بازديد
کهنه سربازان معلول می‌توانند به فضا پرواز کنند
قوانین اخیر این امکان را برای بسیاری از جانبازان ناتوان برای پرواز به فضا فراهم می‌کند .
قانون جدید اجازه دفاع ملی به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا با یک اداره دائمی و کلی مرتبط با خدمت سربازان قدیمی , به فضای سفر موجود در هواپیماهای نظامی دسترسی داشته باشند .
سربازان قدیمی در اولویت مسافرتی دسته‌بندی قرار خواهند گرفت که پایین‌ترین اولویت در اختیار بازنشستگان و وابستگان آن‌ها قرار دارد .
بستگان سربازان معلول برای سفر شایسته نیستند .
کهنه سربازان معلول مجاز می‌توانند در قاره آمریکا یا به طور مستقیم بین آمریکا و آلاسکا , هاوایی , پورتو ریکو , جزایر ویرجین ویرجین , گوام و ساموا آمریکا سفر کنند .
کهنه سربازان معلول باید دارای فرم dd , کارت شناسایی وزارت دفاع ( tan ) باشند تا از فضا پرواز کنند .
برنامه فضایی موجود
پروازهای در دسترس که به عنوان hop - a یا نظامی شناخته می‌شوند , به مسافران واجد شرایط اجازه می‌دهند تا صندلی‌های استفاده‌نشده را در هواپیماهای تحت کنترل وزارت دفاع پر کنند . فضا - مسافران می‌توانند تنها بعد از همه مسافران مورد نیاز , پرواز کنند . فضا - مسافران در گروه‌های در اولویت قرار می‌گیرند , و در اولویت قرار دارند و بازنشستگان و جانبازان دارای پایین‌ترین اولویت هستند .
همه طبقات را در اینجا ببینید .
فضا - مسافران می‌توانند هر کدام دو بار چمدان را حمل کنند .
همه فضا - یک پرواز از پایگاه‌های نظامی نشات می‌گیرد . فرودگاه‌های تجاری مانند بالتیمور - واشنگتن مارشال بین‌المللی و سیاتل - تاکوما نیز پروازهای فضایی دارند .
مدت طولانی است که باید فرد را در ترمینال مسافر نشان دهید تا برای پرواز ثبت شود . حالا , فرمان حرکت هوا , که فضا را اداره می‌کند, به شما اجازه می‌دهد برای پرواز از طریق ایمیل ثبت‌نام کنید , و تمام فضا - یک ترمینال صفحات فیس بوک دارند که شما می‌توانید ببینید پروازها در حال بالا آمدن هستند و چند صندلی در دسترس هستند .
صفحه amc را بررسی کنید که چگونه فضای محلی خود را پیدا کنید - یک پایانه و دستورالعمل نحوه ثبت پرواز برای پرواز .
در صدر فواید خود باشید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر است . همه چیز را از پرداخت به بخش مراقبت‌های بهداشتی با امضای یک عضویت رایگان که تمام مزایا را مستقیما ً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند , حفظ کنید .
گزارش : سربازان بریتانیایی زخمی‌شده در حمله داعش به سوریه
پرونده
پرونده
ادامه جدول
مطبوعات وابسته به مطبوعات وابسته
بیروت - براساس گزارش‌ها روز یکشنبه , در میان درگیری‌های شدید در منطقه استراتژیک در نزدیکی مرز عراق , حمله موشکی گروه دولت اسلامی در شرق سوریه منجر به کشته شدن حداقل یک سرباز کرد و زخمی شدن دو سرباز بریتانیایی شد .
در همان حال , یک نیروی تحت رهبری کرد اعلام کرد که مبارزان آن پنج جهادی خارجی را در حین مبارزه با داعش در شرق سوریه دستگیر کرده‌اند . سخنگوی این گروه مصطفی بالی گفت که آن‌ها شامل دو آمریکایی , دو پاکستانی و یک شهروند ایرلندی بودند .
نیروی مورد پشتیبانی سوریه که به عنوان نیروهای دموکراتیک سوریه شناخته می‌شود , صدها نفر از مبارزان خارجی داعش را در مراکز بازداشت در شمال سوریه , همچنین خانواده‌های آن‌ها در اردوگاه‌های پناهندگان در شمال , نگه‌داشته است . دولت‌های آن‌ها گفته‌اند که نمی‌خواهند آن‌ها را برگردانند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.