پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آش خور

۲,۱۵۳ بازديد
اندرو Koehle از عراق جان سالم بدر برد . اما وقتی در اوایل سال ۲۰۰۷ به خانه آمد ، او با استرس پس از حادثه دست و پنجه نرم کرد . در زمان مرگش ، او تحت فشار قرار گرفت و برای ضربه کمر به خدمات نظامی اش آسیب دید .
در حالی که یک روز در ژانویه ۲۰۱۷ در خانه ، Koehle مسکن fentanyl ، یک مسکن افیونی بود که رایج‌ترین داروی مصرف‌شده در مصرف بیش از حد مواد مخدر است . او آن را گرفت و دچار حمله قلبی شد . وقتی او به بیمارستان UPMC Hamot در ایری رسید ، Koehle بی‌هوش بود . مادرش گفت که پزشکان در نهایت تصمیم گرفتند که او مرده‌است .
بیل Koehle didn't دقیقاً می‌داند که پسرش در طول جنگ عراق تا بعد از مرگش دقیقا ً چه چیزی تجربه کرده‌است . بیل و پت Koehle از هم جدا شدند ،
اندرو Koehle مشاور وزارت امور سربازان بازنشسته بود که پیشنهاد کرد در مورد تجربیات خود در آنجا مطالبی بنویسد . بیل Koehle پس از مرگ son's آن مجلات را پیدا کرد .
او گفت : " من آرزو می‌کنم که او بیشتر با من صحبت کند … من می‌توانستم به او کمک کنم ، اما می‌توانستم یک سطح حمایتی به او بدهم که شاید او دریافت کند . از خود ضعف نشان ندهید و درخواست کمک کنید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید . حرف بزنید ."
بیل Koehle او را به عنوان کسی توصیف کرد که همیشه می‌خواست به دیگران کمک کند . علاوه بر ارائه یک خانه برای پسر عمویش و عمویش ، اندرو Koehle به تازگی به یک دوست ۱۰۰۰ دلار قرض داده بود . بیل یک یادداشت غیر رسمی در مورد این وام پیدا کرد که پس از مرگش همه چیز را از بین برد .
او یک سگ بزرگ به نام داکوتای شمالی داشت که همیشه کنارش بود . پس از مرگ اندرو Koehle ، داکوتای شمالی با بیل Koehle زندگی کرد .
پت Koehle می‌گوید : " آن‌ها جدا نشدنی بودند . اگر او رفت و سوار کامیون شد ، در کنار من دراز می‌کشید تا او برگردد .
پس از آنکه دبیرستان را تمام کرد ، اندرو Koehle didn't گفت که می‌خواهد چه کار کند . بیل Koehle گفت که پدرش و دو پدربزرگ او در ارتش خدمت کرده‌اند و او تصمیم گرفت تا در نیروی هوایی نام‌نویسی کند تا راهی پیدا کند .
به گفته پدرش ، اگرچه او با استرس پس از حادثه دست و پنجه نرم می‌کرد ، اندرو Koehle به خدمات خود افتخار می‌کرد . او به خدمت در گارد ملی پنسیلوانیا بعد از ترک خدمت فعال ادامه داد . او همه لباس‌هایش را نگه داشت ، و او برای جمع‌آوری یادگاری‌های ارتش ، خاطرات خود را جمع‌آوری کرد .
خدمت او پس از مرگش ادامه یافت . او گفت که پت Koehle می‌دانست که او احساس قوی در مورد اهدای عضو دارد . زمانی که این گزینه را انتخاب کردیم ، انتخاب آسان بود .
او گفت : " این آرامش‌بخش بود و به گونه‌ای آرامش‌بخش بود که پس از مرگ او برای دانستن بخشی از او ادامه داد و گفت : " این چیزی بود که می‌توانستم با صدای بلند به خودم بگویم . من از این واقعیت که مرده‌است متنفرم ، اما خوشحالم که می‌دانم او می‌تواند به دیگران کمک کند ."
تاریخ نظامی آمریکا پر از داستان‌های حماسی epic حماسی است ، اما تعداد کمی از پنج سرباز از هنگ G ، نهم پیاده ، نیروهای نظامی آمریکا ، که در ۱۸ ژوییه ۱۹۱۸ خدمات برجسته خود را به دست آوردند ، به خاطر کتک زدن the از ۶۰ سرباز آلمانی به ارتش خدمت کردند .
براساس گفته آن‌ها ، این مردان با حمله به گروهی از بیش از ۶۰ نفر آلمانی ، جوایز خود را بدست آوردند و در نبردی شدید و نومید موفق به کشته شدن ۲۲ مرد و دستگیری چهل مرد و پنج مسلسل شدند ."
Cpl. کلی فورد M . Wooldridge ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
مثل این که سربازان مسلح را با چیزی غیر از meatpaws به حد کافی تحقیر کنید ؛ خلع‌سلاح را تصور کنید و سپس به طور کامل یک دشمن را با سلاح خود انتخاب کنید - و برای تعریف داستان زندگی کنید . در واقع ، به جای آن که تصور کنم ، فقط از Cpl. Marine ، فورد ام . Wooldridge ، که در واقع این کار را در ژوئن ۲۰۱۰ انجام داد .
" هنگامی که پشت دیوار کز کرد تا بارگذاری شود، دید که لوله مسلسل دشمن از اطراف دیوار ظاهر می‌شود . " بدون تردید ، او سلاح خالی خود را پایین آورد و لوله مسلسل را برداشت . او جنگجوی دشمن را در نبرد تن‌به‌تن شکست داد و او را با چندین ضربه به سر مسلسل مجهز کرد ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.