شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

بحث

۲,۱۳۳ بازديد
مرتبط : رعد و برق ، از طریق افزایش آگاهی و آگاهی قوی در مورد اسرای جنگی و وزارت کشور ، ادامه می‌دهد.
مولر گفت ، هزینه‌های این سفر year's بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار است . مولر نوشت که موسسه غیرانتفاعی قادر به استخدام یک حامی مالی جدید و فروش محصولات به اندازه کافی ، مانند وصله‌های ، سنجاق و پرچم است .
در این نامه آمده‌است : " اگر ما این رویداد سالیانه پرهزینه را در واشنگتن ادامه دهیم ، عوامل مالی بودجه سازمان را تخلیه می‌کنند . "
مولر نوشت : به علاوه ، شرکت کنندگان در سال جاری از ورود به پارکینگ خاص پنتاگون که معمولا ً در آنجا تشکیل جلسه می‌دهند ، منع شدند .
مولر ، ۹۰ فصل منحصر به فردی را برای میزبانی راهپیمایی روز یادبود خود که از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود ، تشویق کرد .
جو Chenelly ، رئیس سازمان ملی کهنه سربازان قدیمی ، گفت که این گروه " برای تضمین این کار تلاش کرده‌است " .
او گفت : " این کار برای سربازان قدیمی ما بسیار مهم است و واقعا ً برای همه آمریکایی‌ها حائز اهمیت است که اجازه دهند این تظاهرات انجام شود .
افسر نیروی دریایی SEAL Lawmaker متهم به قتل Premeditated
Military.com | By Oriana Pawlyk
نماینده دانکن هانتر ، R - کالیفرنیا ، گفت که او نسبت به اتهامات وارده به یک افسر نیروی دریایی که متهم به کشتن یک مبارز دولتی اسلامی ، در میان دیگر جرایم جنگی است ، تردید دارد و درخواست درمان بهتری نسبت به اپراتور ویژه را در حالی که او محبوس است ، کرده‌است .
هانتر روز جمعه گفت که پرونده نیروی ویژه جنگاوری ، ادوارد Gallagher باید مستقل از سیستم قضایی Navy's باشد و رئیس‌جمهور دونالد ترامپ باید این پرونده را بررسی کند .
هانتر ، یک افسر کارکشته دریایی ، گفت که او شخصا ً " پرونده Gallagher's " را مورد بررسی قرار داده و معتقد است که overzealousness توسط نیروی ویژه نیروی ویژه نیروی دریایی در حال ایجاد تعصب در چگونگی رسیدگی به این پرونده است .
او در بیانیه‌ای گفت : " من به طور قابل‌توجهی نگران این موضوع هستم که این نمونه دیگری از aggressiveness نیروهای نیروی دریایی است که تعصب خود را علیه warfighters نشان می‌دهد . او در بیانیه‌ای گفت : " به خاطر ماهیت سیاسی قابل رسیدگی سیستم قضایی Navy's ، خود ترامپ باید شخصا ً مورد بازبینی قرار گیرد و این پرونده را رد کند و یک قهرمان آمریکایی را از زندان بیرون بکشد و [ او را ] در خطوط مقدم که به آن تعلق دارد ، بازگرداند ."
محتوای مرتبط :
تاریخ محاکمه افسر نیروی دریایی متهم به قتل ، تیراندازی به غیرنظامیان در عراق
SEAL " عکس از texted Photo " و "ISIS Fighter's " (ISIS Fighter's )
Phony Donations جنگجو و Overdrafts : دانکن شکارچی قاتل
مایکل هریسون ، سخنگوی Hunter's ، روز دوشنبه به Military.com گفت که عضو کنگره قصد دارد با شرکت Naval Consolidated در کالیفرنیا دیدار کند .
هریسون در ایمیلی گفت : " یکی از اعضای کنگره شکارچی همیشه می‌خواهد برای مردان و زنان ما لباس بپوشد ، وقتی احساس می‌کند که بی‌عدالتی رخ می‌دهد " .
Gallagher ۳۹ ساله هفته گذشته محکوم شد . محاکمه وی در روز ۱۹ فوریه آغاز خواهد شد .
این سرباز کهنه‌کار ۱۹ ساله به چهار اتهام نقض قانون نظامی از جمله قتل برنامه‌ریزی‌شده متهم شده‌است .
او در طی یک استقرار در موصل عراق در ماه مه ۲۰۱۷ ، با چاقو زدن به چاقو ، یک مبارز ISIS را با چاقو به گردنش به قتل رساند و بعدا ً در مورد این حادثه با فرستادن یک عکس از جنگجوی مرده به او لاف زد . او در کنار این عکس نوشت : " او را با چاقوی شکار خود گرفتم ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.