چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

درگیر

۲,۱۳۴ بازديد
وی هفته گذشته در سخنرانی بودجه خود پیشنهاد کرد که حقوق بازنشستگی سربازان بازنشسته ارتش باید از مالیات بر درآمد کشور معاف باشد .
یک لایحه جداگانه از جمهوری خواهان فارگو مستقر در فارگو این لایحه شامل معافیت برای همسران بازمانده است , اما کارمندان غیرنظامی ارتش را پوشش نخواهد داد .
جباروف گفت که او همچنین از این لایحه حمایت خواهد کرد .
لونی بانچ , کمیسر امور سربازان قدیمی دولت , گفت که بازنشستگان که در این ایالت بسر می‌برند اغلب مهارت‌های خود را به مشاغل جدید در بخش غیر نظامی واگذار می‌کنند .
او گفت : " آن‌ها کار دیگری را شروع می‌کنند و مالیات‌های بیشتری می‌پردازند . " او گفت که همسرانشان نیز اغلب کار می‌کنند و فرزندانشان ممکن است در یکی از دانشگاه‌های دولتی شرکت کنند .
او گفت که هنوز بخشودگی مالیاتی تنها دلیلی نخواهد بود که بازنشستگان در داکوتای شمالی بمانند .
او گفت : " مالیات بر درآمد داکوتای شمالی هیچ‌کس را نمی‌کشد . " این واقعا ً یک چیز بزرگ است . "
اداره مالیات ایالت تخمین می‌زند که این ایده به معنای حدود ۷۰۰ میلیون دلار درآمد از دست رفته , براساس حدود ۷۰۰ هزار سرباز بازنشسته بازنشسته در داکوتای شمالی است .
آژانس مالیاتی اعلام کرد که در حدود ۲۲۵ میلیون دلار خدمت فعال , نیروهای مسلح و اعضای گارد ملی وجود دارند که به معافیت پرداخت , به قیمت حدود ۷۰۰ میلیون دلار در هر دو سال , واجد شرایط می‌باشند .
یک سرباز با پرداخت پانصد دلار در سال بابت مالیات بر درآمد دولت پرداخت می‌کند . نه کشور مالیات بر درآمد برای هر کسی ندارند و در حال حاضر چندین کشور معافیت‌های مالیاتی دارند .
جباروف گفت که او در نظر ندارد عواید دولت را از دست بدهد .
او گفت : " اگر بتوانیم مردم را انتخاب کنیم که در داکوتای شمالی بمانند و از داکوتای شمالی نقل‌مکان کنیم , مزایا شروع می‌شود . "
اعضای نظامی عموما ً ممکن است پس از سال‌ها بازنشسته شوند و بسیاری از آن‌ها را در اواخر دهه ۱۹۷۰ یا اوایل دهه ۹۰ با " پتانسیل شغلی زیادی در پیش رو ترک کنند . "
والی , کلر , از بیسمارک , چند سال را در ارتش و گارد ملی گذراند و گفت " بخشودگی مالیاتی دولت برای اعضای نظامی " احترام " را به کسانی که خدمت کرده‌اند نشان می‌دهند .
او گفت : " هیچ یک از ما به یک وقفه مالیاتی ملحق نشده ایم - هرگز از ذهن ما عبور نکرد . " اما دیدن آن خوب است . "
سناتور جمهوری‌خواه , دوایت کوک , رئیس کمیته امور مالی و مالیات سنا , شش سال در گارد ملی کشور خدمت کرد و گفت که او هرگز با پرداخت مالیات بر درآمد دولت مشکلی نداشته است. او همچنین به تلاش‌های قبلی برای معاف کردن مالیات بر درآمد دولت برای انجام‌وظیفه فعال یا بازنشستگان رای داده‌است .
او اکنون با مشکل نیروی کار دولت در حال فکر کردن است .
او گفت : " ما می‌توانیم از دامپزشکان بازنشسته به عنوان منبع کار استفاده کنیم , بنابراین این موضوعی است که اکنون استحقاق آن را دارد . "
غرش رعد و برق برای پایان دادن به روز یادبود سالانه در dc
ستاره و راه‌راه
واشنگتن - - سازمان دهندگان روز پنج شنبه اعلام کردند که رعد و برق رعد و برق , دیگر موتورسواری روزانه خود را نخواهد گرفت .
طبق یک نامه که توسط مولر مولر , یکی از کهنه سربازان ویتنام و بنیانگذار رعد و برق ویتنام , به اشتراک گذاشته شده‌است , سنت دیرینه ۳۰ ساله به دلیل افزایش هزینه‌ها و فقدان هم‌کاری از سوی واحدهای پلیس پنتاگون و پلیس متروپولیتن به پایان می‌رسد . مولر گفت که قصد دارد در ماه ژانویه نامه را به حامیان بفرستد .
در این نامه آمده‌است : " تصمیم‌گیری دشوار بوده‌است . " " بعد از بحث‌های زیادی و فکر در طول شش ماه گذشته , افسران ملی رعد و برق به این نتیجه رسیدند که پایان تعطیلات آخر هفته خود را پایان دهند . "
رعد و برق یک سازمان غیرانتفاعی است که به اسیران جنگی و غیر نظامی احترام می‌گذارد . " سواری برای آزادی " از طریق واشنگتن هر روز یادبود هزاران مسافر و تماشاچی را می‌کشد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.