شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

دلاور

۲,۱۰۳ بازديد
اگر شما یک عضو سرویس هستید ، می‌توانید :
از مرکز eLearning برای برنامه کمک گذار آنلاین استفاده کنید.
انتقال منافع بیل - ۹ / ۱۱ GI
نمایش بیمه TRICARE
اشاره به هزینه‌های پزشکی خارج از جیب کارکنان سرویس ( CCD )
نمایش انتخابات گروه بیمه زندگی اعضای خدمات
درخواست برای مزایای سربازان قدیمی
چک کردن یک چک واجد شرایط سلامتی
گواهی صلاحیت وام خانه VA را مشخص کنید
اگر شما یک عضو خانواده یک کهنه سرباز یا عضو سرویس هستید ، می‌توانید :
بررسی وضعیت غرامت و وضعیت مطالبات حقوق بازنشستگی
از مرکز eLearning برای کسب اطلاعات مهم سلامتی استفاده کنید
نمایش وضعیت ثبت‌نام بیل - ۹ / ۱۱
تاریخچه پرداخت your را بررسی کنید
چگونه به eBenefits دسترسی داشته باشیم
eBenefits در www.ebenefits.va.gov واقع شده‌است . قبل از اینکه بتوانید به eBenefits دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید ، باید یک Logon (DS ) یا کارت دسترسی مشترک ( CAC ) بگیرید .
A DS یک هویت امن ( نام کاربری و رمز عبور ) است که توسط وب سایت‌های مختلف DoD و VA استفاده می‌شود ، از جمله eBenefits . اگر شما قبلا ً در deers ثبت شده‌اید ، شما واجد شرایط یک Logon DS هستید . هنگامی که یک DS Logon دارید ، برای بقیه عمرتان معتبر است .
می‌توانید حساب کاربری خود را به صورت آنلاین ثبت کنید .
دو نوع ثبت ، اصول و حق بیمه وجود دارد . بسیاری از مردم در عرض چند دقیقه قادر خواهند بود حساب خود را به صورت آنلاین دریافت کنند ، اگر به شما اجازه دسترسی به یک حساب اصلی داده شود که دسترسی محدودی دارد . به شما گفته می‌شود که چطور به یک حساب ویژه ارتقا پیدا کنید که اغلب می‌توانید با بازدید از یک مرکز VA ، پستی در اسناد و یا پاسخ دادن به برخی سوالات انجام دهید .
eBenefits به طور مداوم با کارکرده‌ای جدید به طور منظم ارتقا داده می‌شود . اگر هر گونه سود VA را دریافت می‌کنید یا از سیستم eBenefits استفاده می‌کنید تا به کهنه سرباز و سوابق نظامی خود دسترسی داشته باشید می‌توانید برای راحتی شکست بخورید .
برای اطلاعات بیشتر به www.ebenefits.va.gov مراجعه کنید.
در اوج منافع خود بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
تحت فشار ، نت Pulls قسمت " قانون میهن پرستان " در عربستان‌سعودی را تحت فشار قرار می‌دهد .
مشترکین نت فلیکس در عربستان‌سعودی دیگر قادر نخواهند بود یک قسمت از مجموعه کمدی " قانون Patriot " را پس از پایان خدمات جاری که حاوی اشاراتی به قتل جمال Khashoggi بودند ، ببینند .
با این که این حرکت ، سرزنش شدید طرفداران آزادی بیان را برانگیخت ، Netflix گفت که این تصمیم تصمیم را برای انطباق با قوانین محلی اتخاذ کرده‌است .
میزبان " قانون Patriot " ، میزبان حسن Minhaj ، در قسمتی از سریال با عنوان " عربستان‌سعودی " به این منابع اشاره کرد که در آن کمدین آمریکایی توضیحات متناقض و متناقض مرگ Khashoggi's را مورد انتقاد قرار داد .
منهاج در این برنامه گفت : " این ترین داستان پوششی است از زمانی که Shelton مرد زنده و زنده را برنده شده‌است .
این کمدین نیز سخنان انتقادی در مورد ولیعهد محمد سلمان ، در این قسمت بیان کرد که " اکنون زمان خوبی برای ارزیابی روابط ما با عربستان‌سعودی خواهد بود ."
تصمیم Netflix's زمانی صورت می‌گیرد که شرکت streaming به شدت در حال رشد در خارج از کشور است و به مخاطبان خارجی برای توسعه پایگاه مشترک خود به عنوان رشد مشترک مشترک آمریکا نگاه می‌کند .
اما همانطور که این کشور با رژیم‌های مستبد گسترش می‌یابد ، این شرکت یافته‌است که برخی از محتوای edgy و progressive همیشه با مقامات محلی کنار می‌آیند .
نتفلیکس جدید بعد از اینکه کمیسیون فن‌آوری اطلاعات و فن‌آوری اطلاعات به آن‌ها اطلاع داد که این قسمت تخطی از قانون مبارزه با جرایم رایانه‌ای است ، این قسمت " قانون Patriot " را به تعویق انداخت .
یک نماینده نت فلیکس در بیانیه‌ای گفت : " ما قویا ً از آزادی هنری در سراسر جهان حمایت می‌کنیم و این قسمت را تنها در عربستان‌سعودی پس از دریافت تقاضای قانونی معتبر از سوی دولت و رعایت قانون محلی حذف کرده‌ایم ."
این مجموعه در ماه اکتبر در سطح جهانی به سر برد و در سراسر جهان ، از جمله عربستان ، در دسترس بود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.