سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

دلاوری

۱,۹۵۴ بازديد
عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای در وب سایت خود در روز چهارشنبه اعلام کرد که نت فلیکس در خطر تسهیل سیاست تحمل صفر برای آزادی بیان و کمک به مقامات در انکار حق دسترسی آزاد به اطلاعات است .
Khashoggi در روز ۲ اکتبر در کنسولگری عربستان‌سعودی در استانبول کشته شد . شهروند سعودی که ستون‌های روزنامه واشنگتن‌پست را می‌نوشت منتقد محمد بود و اغلب شاهزاده را وادار به انجام کار در سیاست‌های داخلی و خارجی خود می‌کرد .
توضیح government's سعودی درباره شکنجه و مرگ متناقض است . در حالی که در ابتدا کشور هر گونه اطلاعات را انکار کرد ، بعدها گفت که قتل وی نتیجه یک عملیات رذل بوده‌است .
نتفلیکس جدید ابره‌ای بیشتر تلاش‌های عربستان‌سعودی را برای ترویج خود به عنوان یک مقصد سرگرمی توصیف می‌کند . این پادشاهی محدودیت‌های خود را در ماه‌های اخیر در حال کاهش محدودیت‌های خود در زمینه سرگرمی بوده‌است ، از جمله امضای یک پیمان با سینماهای AMC برای افتتاح اولین سینمای خود .
این اولین بار است که نت فلیکس محتوای خود را از یک کشور خارجی باز کرده‌است .
شرکت جاری سازی از پیشنهادها خود در سنگاپور که قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مواد غیر قانونی دارند ، محتوای موضوع مواد مخدر را حذف کرده‌است . نمایش و فیلم‌هایی که تحت‌تاثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند عبارتند از " Disjointed "، " آشپزی بر سر بالا " و " افسانه ۴۲۰ ".
سرهنگ بازنشسته تفنگداران دریایی از سال ۲۰۱۳ در " Bay Pines VA " خودکشی می‌کند .
تامپا بی تایمز ، سنت پیترزبورگ ، Fla . | توسط هاوارد آلتمن
ST . سنت پطرزبورگ - - سرهنگ جیم ترنر از نیروی دریایی بازنشسته در روز ۱۰ دسامبر لباس و مدال‌های خود را پوشید و به اداره امور سربازان قدیمی بی Pines رفت . او از کامیون پیاده شد ، بالای سوابق نظامی اش نشست و با تفنگ زندگی خودش را گرفت .
ترنر ۵۵ ساله از Belleair Bluffs ، گذشته از ترک کردن خانواده و دوستان خود ، پشت سر یک یادداشت خودکشی که the را به خاطر آنچه که گفته بود شکست آن برای کمک به او بود ، رها کرد .
ترنر که مشهور و شناخته‌شده در حلقه‌های نظامی بود ، نوشت : " من شرط می‌بندم اگر به ۲۲ مورد خودکشی نگاه کنید خواهید دید که VA در حدود ۹۰ درصد دچار اختلال شده‌است و باید بیش از ۱۰۰۰ دلار مراقبت‌های بهداشتی در ماه پرداخت کند ."
مرگ Turner's پنجمین بار از سال ۲۰۱۳ است که یک سرباز کهنه‌کار زندگی خود را در خلیج Bay گذرانده است . در طول این پنج سال ، میزان خودکشی بیشتر از بقیه بیمارستان VA در این ایالت وجود داشت . در مهمانخانه جیمز پل کسی نبود . مرکز پزشکی هالی VA واقع در تامپا ( تمپا ).
It's مشخص نیست که چه تعداد از سربازان قدیمی دیگر در طی آن دوره در تسهیلات VA در سراسر کشور کشته شده‌اند . دومین پست بروکراسی government's ، درخواست قانون آزادی فدرال برای اطلاعات سال گذشته را رد کرد . روز جمعه بعد از ظهر ، سوزان کارتر سخنگوی VA گفت که این اداره تنها یک ماه پس از انکار شروع به جمع‌آوری اطلاعات کرده‌است .
کارتر گفت : از اکتبر ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۱۸ ، ۱۹ مورد مرگ در VA در سراسر ایالات‌متحده صورت‌گرفته است . طبق آمار VA ، اکثریت قریب به اتفاق خودکشی‌ها در محوطه دانشگاه و ۷۰ درصد از کسانی که جان خود را از دست می‌دهند ، از the به دنبال درمان هستند .
به این دلیل که چرا این امر در خلیج Pines اتفاق می‌افتد ، مقامات می‌گویند که آن‌ها می‌توانند پاسخ خود را بدهند .
خیلی قبل از اینکه به آمار تبدیل شود - - یکی از ۲۰ نفر از سربازان قدیمی که هر روز با خودکشی جان خود را از دست می‌دهند - - جیمز فلین IV یک مرد جوان از خانواده‌ای ثروتمند اهل بالتیمور بود که به نیروهای دریایی پیوست و از خدمت خود به ملت لذت برد .
جان ترنر می‌گوید : " هویت brother's من یک تفنگدار دریایی بود . "
جیم ترنر ۱۸ - ۱۸ پرواز کرد و سپس یک افسر پیاده‌نظام شد که در حمله به عراق در سال ۲۰۰۳ شرکت کرد . او بعدها در افغانستان خدمت کرد و یک دهه را صرف کار در فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده در پایگاه نیروی هوایی MacDill کرد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.