پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دوشفنگ

۲,۱۴۲ بازديد
شکار و ماهیگیری برای ساکنان وظیفه فعال
پرسنل فعال در ایندیانا که دستورها را اجرا می‌کنند و یک مجوز معتبر Indiana یا کارت ثبت رای دهندگان از خرید یک مجوز شکار یا ماهیگیری معاف هستند .
پرسنل نظامی غیر مقیم در انجام‌وظیفه فعال و مستقر در Indiana واجد شرایط مجوز مقیم شدند .
گورستان یادبود سربازان قدیمی ایندیانا
آرامگاه یادبود سربازان قدیمی ایندیانا در کنار بیمارستان دولتی مدیسون و پارک ایالتی Clifty در مدیسون ، ایندیانا واقع شده‌است . هر سرباز قدیمی که واجد شرایط دفن شدن در قبرستان ملی باشد ، شایسته دفن در قبرستان خواهد بود . Spouses نیز واجد شرایط هستند .
دفن اجساد
هر یک از این استان‌ها مجاز به پرداخت مبلغ ۱۰۰ دلار برای دفن یک کهنه سرباز یا همسر veteran's و پرداخت ۱۰۰ دلار برای تعیین یک سنگ قبر فدرال است . سربازان قدیمی باید یک تخلیه شرافتمندانه را دریافت کرده باشند و یک درخواست باید با حسابرس بخش در مرکز اقامت ثبت شود .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت امور سربازان قدیمی ایندیانا مراجعه کنید .
در اوج منافع خود بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
افراد واجد شرایط برای یک مجوز Veteran کهنه‌کار آمریکایی ممکن است پاسپورت طلایی Hoosier را در تسهیلات DNR در سراسر کشور خریداری کنند . اگر پلاک کهنه سربازان آمریکایی را روی وسیله نقلیه بکشید ، به سادگی به سمت دروازه بروید و مستخدم به شما پاسپورت طلایی "Hoosier " را خواهد فروخت . اگر بشقاب ندارید ، اما باور کنید که شما واجد شرایط هستید ، فرمی برای درخواست بشقاب به شما داده می‌شود ، که شما باید برای تایید به اداره امور سربازان قدیمی ایندیانا بفرستید .
شکار و ماهیگیری برای سربازان قدیمی معلول
هر ساکن Indiana که توسط the از کار افتاده باشد می‌تواند یک مجوز ماهیگیری & را برای یک هزینه کاهش‌یافته خریداری کند .
فواید کهنه‌کار ایالتی جرجیا
ایالت جورجیا چندین منافع کهنه دارد . این صفحه شرحی مختصر از آن‌ها ارائه می‌دهد .
خانه کهنه سربازان گرجستان
جورجیا دو خانه قدیمی دارد ، یکی در آگوستا و یکی در Milledgeville . پذیرش سربازان قدیمی گرجستان با خدمت سربازی در زمان جنگ باز است .
فواید مالی کهنه سربازان گرجستان
معافیت از مالیات Homestead ها
۱۰۰ درصد از سربازان معلول که ناتوانی برای از دست دادن بینایی یا دست و پای خود را از دست می‌دهند ، و همسران باقی مانده آن‌ها ممکن است از مالیات بر اموال در خانه‌های خود معاف باشند . حداکثر معافیت در حال حاضر ۶۳، ۷۸۰ دلار است ، اما عوامل متعددی وجود دارند که این مقدار را تعیین می‌کنند . با ارزیاب مالیات بخش چک کنید و یا لینک را در پایین این صفحه برای جزئیات بازدید کنید .
Exemption از مالیات فروش بر روی وسایل نقلیه
یک سرباز معلول که یک کمک VA برای خرید و سازگاری یک وسیله نقلیه دریافت می‌کند از مالیات بر فروش ایالت در آن معاف است .
معافیت مالیاتی وسایل نقلیه
عدم پرداخت مالیات بر وسایل نقلیه برای سربازان قدیمی و کاملا ً معلول یا ناتوانی getting برای از دست دادن بینایی و اعضای بدن .
هزینه‌های مجوز برای مالیات‌های خاص هزینه
اعضای نظامی که در عوارض مجوز یا مالیات خاص مجرم شناخته می‌شوند ، اگر نتوانند به دلیل خدمت سربازی در یک منطقه جنگی پرداخت کنند ، مالیات بر فروش و یا مالیات بر فروش می‌تواند ۱۰ درصد جریمه شود . این چشم‌پوشی تنها در مورد وظیفه مبارزه با منطقه صادق است ، و مالیات دهندگان باید شواهدی از خدمت سربازی ارائه کرده و در عرض ۶۰ روز از بازگشت آن‌ها از خدمات نظامی ، پرداخت کامل مالیات را پرداخت نمایند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.